Gæst Dogue1 Skrevet December 31, 2008 Rapporter Share Skrevet December 31, 2008 Lexus leger dommer:mrgreen::lol: Heeeyyyyy Det er min fars handske:evil: La' nu vær' min far bliver skide sur på jer:cry: Ja Nielan det er der:mrgreen: Åh ja lige der:mrgreen: Kom nuuu Tacco:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 Hvor er det bare nogle skønne billeder, så er han da vist dejlig træt i aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 Hvor er det bare nogle skønne billeder, så er han da vist dejlig træt i aften Ja han er træt. Han har kun fået oksemørbrad og rå kylling til aften:mums::blink: I mangel af bedre er det da ok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 dejlige billeder:-D der bliver da hygget:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 Tre meget forskellige hunde, men hold da op hvor ser de godt ud sammen! :5up: Vi var også på en god tur med Vinnie inden det blev mørkt, og selv om hun stak af i fuldt firspring over en mark, kom hun tilbage (efter lidt betænkningstid) da jeg kaldte på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Jeg må heller lige tilføje at Lexus viste sig fra sin allerbedste side på gå turen! 3. gange kom der fremmede hunde som han løb hen mod. Men kom tilbage uden at tage kontakt med de andre hunde da jeg pifede. Da nielan skulle hjem løbt lexus med, igen kom han tilbage da jeg piftede :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Dejlige billeder, Godt de lige fik brændt lidt krudt af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Jeg må heller lige tilføje at Lexus viste sig fra sin allerbedste side på gå turen! 3. gange kom der fremmede hunde som han løb hen mod. Men kom tilbage uden at tage kontakt med de andre hunde da jeg pifede.Da nielan skulle hjem løbt lexus med, igen kom han tilbage da jeg piftede :klap: Ja ja blæremås ej jeg var imponeret. Tacco valgte jo at løbe lige indtil han fandt nielan igen, møghund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Ja ja blæremås He-he.... Jeg synes vi er gode til at skiftes til at blære os med vores søde små engle-drenge:engel: ej jeg var imponeret. Tacco valgte jo at løbe lige indtil han fandt nielan igen, møghund Og jeg var skide STOLT :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Det er super billeder af tre velfornøjede drenge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Og jeg var skide STOLT :blink: Det har du dælme også grund til at være, Lexus var jo bare en stjerne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Dejlige billeder Og man kan vist roligt kalde dem trip, trap og træsko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts