Gæst Natascha21 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hejsa. Jeg er ny herinde, så jeg aner ikke lige om det er det rigtige sted jeg har lagt tråden Nårh.. Men jeg hentede vores Samojede hvalp på 9 uger i tirsdags. Når han sover lægger han sig foran vores teresse dør som er MEGET utæt. Dvs at det trækker meget ind af den. Han kan bedst lide at ligge der. Nu er han så begyndt at hoste en smule, nyse lidt og har engang imellem lidt slim i halsen som han hoster op. Er det mon kennelhoste eller bare alm snue? Mvh Natascha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Natascha21 Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Skal lige siges, hans temperatur ligger på 38,3 og han spiser og drikker, leger, tisser og pøller som han plejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Det kan være en alm snue, men hvis du er i tvivl så kontakt dyrlægen. Så længe han spiser og drikker som han plejer ville jeg ikke være voldsomt bekymret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg tænker mere i orm? Hvornår har han sidst fået ormekur? Jeg tror ikke han fryser ved døren, han har jo en tæt pels som samojede og han lægger sog jo nok der fordi det er dejligt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Natascha21 Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg tænker mere i orm? Hvornår har han sidst fået ormekur? Jeg tror ikke han fryser ved døren, han har jo en tæt pels som samojede og han lægger sog jo nok der fordi det er dejligt:-) Jamen jeg ved at han skal have ormekur nu her fordi han hikker ret meget. Jeg skal hente en på mandag. Men kan orm virkelig give alle disse symptomer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Natascha21 Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg tænker heller ikke at han fryser. Men når det trækker, kan det jo give snue, ligesom det kan ved mennesker selvom vi ikke fryser ved træk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Jeg tænker heller ikke at han fryser. Men når det trækker, kan det jo give snue, ligesom det kan ved mennesker selvom vi ikke fryser ved træk Cleo gjorde det samme, så jeg købte en plastikkurv, der hvor hun lå, så hun ikke fik træk:blink: Min mand syntes, jeg var skør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts