Hop til indhold

Hjælp til at klippe kløer


Adele
 Share

Recommended Posts

Hej igen-

Så fik jeg købt mig en klosaks. Det eneste problem er bare at hunden ikke bryder sig om at få klippet kløerne.

Det er gået op for mig at man måske skulle have vænnet ham til det som lille, men desværre er det jo forsent nu. Derfor spørger jeg om hjælp.

 

Selve klosaksen er han ikke bange for. Det vil sige, han stikker ikke af når jeg kommer med den. Men så snart jeg tager fat i hans pote, trækker han sig tilbage. Jeg har prøvet at aflede ham med spegepølse og andet godt, men han æder det bare, og flygter så igen.

Jeg vil helst ikke skulle holde ham fast, det ville værere federe hvis han bare var helt tryg ved det.

 

Er der mon nogen derude, der kan hjælpe? Hans kløer trænger nemlig virkelige meget. Tak for forhånd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg fik Vinnie, havde hun aldrig fået klippet kløer, og de var lange! :shock:

 

Jeg gjorde det at jeg simpelthen klippede én klo om dagen, og belønnede rigeligt med godbidder hver gang.

 

Nu er det intet problem at klippe kløer. Vi har saksen liggende henne ved sofaen, og når vi sidder og hygger foran fjernsynet om aftenen, kan det godt være der lige ryger en negl eller to :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...