Aslan Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Er alle beagler psykopat hurtige? Vi mødte en i hundeskoven, og da den først fik taget sig sammen...hold da k**t hvor kunne den løbe fra både collier og jeg skal give jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Nej de er ikke alle lige hurtige, men jo jeg har mødt mange meget hurtige beagler. På facebook har jeg et billede af Oscar i ret høj fart, hvor han krummer halen helt og bruger den som "styr". Svea kan rende fra ham - hun er en lille speedster... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst OldBeagel Besvaret Februar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2009 Det sidste sted hvor jeg gik til træning med min Beagle var hun stort set altid blandt de hurtigste nå der skulle leges "løb efter den anden hund" hun har til og med slået Schæferi hurtig løb når der er blevet leget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Solsikke80 Besvaret Juli 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2009 Min beagle Nikolaj VIL være den hurtigste, han løber næsten altid forrest. Bliver stadig overrasket over hvor hurtigt han kan løbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2009 Øhm nej, det er de ikke *GG* Jeg kender da et eksemplar, der ikke er så hurtig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2009 Det samme her - hvis den viiirkelig anstrenger sig, så kan den da lige flytte benene til en galop ... et par skridt ialt fald Han er også på den anden side af sin bedste alder, meget stor af slagsen og måske også liiiidt vel nussevenlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2009 Altså I kan jo bare se nogle af billederne fra beaglerally Dét går i hvert fald stærkt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts