Gæst fairlady Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Jeg vil lige præsentere mig selv kort:) Jeg er 24 år, bor i udkanten af storkøbenhavn og er ved at uddanne mig til skodesigner. Jeg har mand og 3 børn samt 4 utrolig dejlige hunde:) Al min fritid går med familien og mine hunde. Jeg åber at kunne lære nogle søde hundeglade mennesker at kende herinde, at kunne deltage i gode debatter, kunne hente råd og vejledning samt få konstruktiv kritik:) Ser frem til hyggelige timer sammen med jer:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Velkommen til Glæder mig til at se dine hunde og hører om dem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 FEEEEDT job - har du ikke brug for en forsøgsperson? Så melder jeg mig! Elsker sko Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fairlady Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Det var også derfor jeg valgte den uddannelse;) Man er vel kvinde med stor passion for sko:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Det var også derfor jeg valgte den uddannelse;) Man er vel kvinde med stor passion for sko:lol: Ja!!! Hvem er din favoritdesigner? Jeg er vild med Louboutin, men er så blevet lidt mere til skulpturelle sko såsom Marni og YSL. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fairlady Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Jeg kan godt lide sko som er unikke, sjove, smukke og specielle, og noget som ikke en hver går i:) Så er mærket ikke specielt afgørende, meeen er vild med Manollo;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Jeg kan godt lide sko som er unikke, sjove, smukke og specielle, og noget som ikke en hver går i:)Så er mærket ikke specielt afgørende, meeen er vild med Manollo;) Nej, mærket betyder ikke noget, bare designet og kvaliteten er i orden. Jeg er også vild med Manolo. Det lykkedes mig sidste år at få fat i hans kålsko. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fairlady Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Jeg er gul og grøn af misundelse:mrgreen: selv om misundelse er en grim ting kan jeg ikke lade være:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Nej, mærket betyder ikke noget, bare designet og kvaliteten er i orden.Jeg er også vild med Manolo. Det lykkedes mig sidste år at få fat i hans kålsko. Du skulle godt nok... *mumler* Tilgengæld skaffede min ex kæreste det sidste par af en speciel Jimmy Choo sko.. Won me over! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Du skulle godt nok... *mumler* Tilgengæld skaffede min ex kæreste det sidste par af en speciel Jimmy Choo sko.. Won me over! Må vi se!!! Jimmy er bestemt heller ikke at foragte - jeg kan især godt lide hans sandaler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst fairlady Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Og jeg sidder bare her og savler over det billede:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Og jeg sidder bare her og savler over det billede:lol: velkommen ....det handler vist ikke så meget om hunde alligevel herinde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Hey, jeg troede, at modedullerne holdt til på Jubii. :blink: Velkommen herinde. Fortæl gerne lidt mere om dine hunde - og hit med nogle billeder af dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 Åh der er da ikke nær så meget small talk i denneher tråd som i mange andre... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 jeg siger da også velkommen til :vinken:og billeder af sko og HUNDE er da mere end velkomne:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 ^Det er jo også de to vigtigste ting i livet!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Velkommen herinde Men pas på, det har med at blive vanedannende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Må vi se!!! Jimmy er bestemt heller ikke at foragte - jeg kan især godt lide hans sandaler. De sko er absolut noget af det fineste der nogensinde er blevet lavet! Årh så smukke... Vedhæfter lige et udsnit af creme de la creme herfra.. Jimmy watersnake pump.. Dior pump Marc by Marc Jacobs peep-toe python pump (absolut min favorit! 10-11 cm hæl, men komfortable som.. vat) Miu miu brun lav pump - super nem at gå i, har bare ikke så meget de passer til.. Så de står lidt stille.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Og så skulle man være et skarn hvis man ikke skulle ned og kigge på Chanel eller Louboutin til udsalget i Paris som starter imorgen.. og som JEG crasher på torsdag.. hæhæ.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Må vi se!!! Jimmy er bestemt heller ikke at foragte - jeg kan især godt lide hans sandaler. Må man se mere af kjolen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Åh hvor er de fine, Tweesa!!! Er du på tfs? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Åh hvor er de fine, Tweesa!!! Er du på tfs? Var ved det engang - men så blev jeg bombarderet med reklamer, og droppede det igen.. Er det noget ved? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts