Hop til indhold

Præsenter din schæfer


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 320
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sovetryne!

 

Hvis jeg havde været troende nok, ville jeg også være sove præst :mrgreen:

 

Sig mig, følger du slet ikke med, hvad der rør sig i samfundet :roll: Nu er det nemlig ikke længere nødvendigt at tro på Gud for at være præst :hmm: :confused: dette i følge nogle præster :shock::rolleyes: så et karriereskifte er indenfor rækkevidde :blink:

 

Personligt synes jeg nu, at det svarer til at ville være revisor og så være talblind el. lign. galskab :???:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig, følger du slet ikke med, hvad der rør sig i samfundet :roll: Nu er det nemlig ikke længere nødvendigt at tro på Gud for at være præst :hmm: :confused: dette i følge nogle præster :shock::rolleyes: så et karriereskifte er indenfor rækkevidde :blink:

 

Personligt synes jeg nu, at det svarer til at ville være revisor og så være talblind el. lign. galskab :???:

 

 

 

Hahhaha elsker sammenligningen.

 

 

Monstro Zaz-zaz egentlig er troende...må man gerne spørge en præst om det :confused:

Hun virke ikke som en sippet præst i virkeligheden :blink:

Faktisk virker hun som en ganske normal person, men er hun også det, eller giver hun sig bare ud for at vælre det?

 

Puha, det satte nogle unødvendige tanker igang :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahhaha elsker sammenligningen.

 

 

Monstro Zaz-zaz egentlig er troende...må man gerne spørge en præst om det :confused:

Hun virke ikke som en sippet præst i virkeligheden :blink:

Faktisk virker hun som en ganske normal person, men er hun også det, eller giver hun sig bare ud for at vælre det?

 

Puha, det satte nogle unødvendige tanker igang :roll:

 

Jeg tror på Gud. Ellers gad jeg ikke stå og fabulere om ham nærmest hver eneste søndag. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
det er fordi det er i schæfer-forummet :mrgreen:

 

her er min :hjerte:

SNOWoct29th08025.jpg

 

......dog ingen stamtavle eller anelse om forældre.

 

 

nå for søren det havde jeg ikke lige set:oops::oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

det første er min dejlige xaro som jeg har haft i nu 10 år han har stort set været ved min side 24/7 365 vi er sammen dag og nat når jeg er på arb og har fri vi har reddet hinandens liv begge to og jeg vil gøre alt for denne dejlige kloge smukke hund han er en mega glad hund som elsker stadig og lege og pjatte og arbejde elsker han også stadig

 

 

 

 

 

derefter har jeg jubi min pige som er en dejlig også utrolig glad hund med masser af krudt skøn med et glad sind

Billede(35).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har reddet hinandens liv begge to jeg vil gøre alt for denne dejlige kloge smukke hund han er en mega glad hund som elsker stadig og lege og pjatte og arbejde elsker han også stadig

 

 

 

Og du stoppede der fordi det er helt vildt personligt går jeg ud fra.

 

 

Kæmpe kuldegysning (den facinerende slags)

 

Jeg er bilde med det første billed ved begge hunde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyyyyyyyyyam hvor spændende :banan:

 

Jaaa - Vi er nogle stykker der er MEGET spændte :klap2:

 

For vi skal jo sådan set være en salgs "bedsteforældre". :blink: - Det er nemlig vores tæve Cille, der skal være mormor.:5up:

Så vi glæder os rigtigt meget til at de små vapser bliver født. :mrgreen: - Og vi håber at der kommer mange små tæver, så der bliver noget at vælge imellem :5up:

 

Zita er parret den 10. november - Så efter min beregning skal hun føde på søndag (nemlig 63 dage efter parring)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaa - Vi er nogle stykker der er MEGET spændte :klap2:

 

For vi skal jo sådan set være en salgs "bedsteforældre". :blink: - Det er nemlig vores tæve Cille, der skal være mormor.:5up:

Så vi glæder os rigtigt meget til at de små vapser bliver født. :mrgreen: - Og vi håber at der kommer mange små tæver, så der bliver noget at vælge imellem :5up:

 

Zita er parret den 10. november - Så efter min beregning skal hun føde på søndag (nemlig 63 dage efter parring)

 

 

 

Nogle kommende ejer må være ved at gå ud af skindet, og hvor dejligt at jeres tæve kan kalde sig mormor :mrgreen: (selv om den måske er lidt ligeglad med titler :rolleyes: )

 

Hvis BlackGSD glemmer det, så får du lige taget nogle billeder........ikk :blink:

 

 

Jeg krydser fingre for tæver så de kan vælge løs :-D

 

 

Ai hvor bliver det spøndende............i holder os lige updated med søndag, ikk?

(så kan vi jo side og smile på jeres alle sammes vegne men nok mest de kommende ejere :engel: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...