Gæst sara Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 jeg søger nogen der kunne tænke sig at træne sammen med andre,man behøver ikke at have de store erfaringer bare man vil træne hund.Jeg træner selv DCH programmet i lydigheden,jeg er ejer af to dejlige schæferhunde.Hvis det kunne have interesse kan i bare skrive,jeg bor i øst jylland Horsens. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 jeg søger nogen der kunne tænke sig at træne sammen med andre,man behøver ikke at have de store erfaringer bare man vil træne hund.Jeg træner selv DCH programmet i lydigheden,jeg er ejer af to dejlige schæferhunde.Hvis det kunne have interesse kan i bare skrive,jeg bor i øst jylland Horsens. ærgeligt vi ville gerne men bor i kbh:megaked: jeg har også 2 schæferhunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2009 jeg ville egentlig gerne, men jeg er bange for at min lille damphund ville ødelægge din træning mere end det ville gavne jeg bor nemlig også i horsens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sara Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 hVis du gerne vil kan vi jo godt prøve at mødes og træne sammen og se hvad der sker,for vores plads er stor så du kan bare bruge den afstand,i nu har behov for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts