Jane Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Lidt billeder taget her i formiddag. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 :hmm: er det lille oscar på de billeder? hvor er den lille buttet isbjørn henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Absolut vidunderlige billeder, sneen klær dem rigtig godt syntes jeg. Farverne skiller sig ud og så alligevel ikke Det andet sidste billed...........det er såååååååååå bedårende lige i sådan en situation er jeg parat til at kører helt der op og kidnappe dem Hvor er du heldig Er victor blevet irrettesat på nr to billed? Han ligner det lidt i ansigtet De to kan du godt være stolt af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Absolut vidunderlige billeder, sneen klær dem rigtig godt syntes jeg. Farverne skiller sig ud og så alligevel ikke Det andet sidste billed...........det er såååååååååå bedårende lige i sådan en situation er jeg parat til at kører helt der op og kidnappe dem Hvor er du heldig Er victor blevet irrettesat på nr to billed? Han ligner det lidt i ansigtet De to kan du godt være stolt af :blink: Ha ha ha jeg bor bare tættere på end dig, så jeg kommer først Jeg bliver bare helt vildt trist af at kigge på billederne ................................ jeg vil også have 2 hunde, der kan tumle lege hygge med hinanden :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 :hmm: er det lille oscar på de billeder? hvor er den lille buttet isbjørn henne? Den lille isbjørn er pist væk, nu har jeg istedet en halvstor bandit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 HYGGERØVE!!!:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Absolut vidunderlige billeder, sneen klær dem rigtig godt syntes jeg. Farverne skiller sig ud og så alligevel ikke Tak. Det andet sidste billed...........det er såååååååååå bedårende lige i sådan en situation er jeg parat til at kører helt der op og kidnappe dem Du holder nallerne væk. Hvor er du heldig Er victor blevet irrettesat på nr to billed? Han ligner det lidt i ansigtet Nej det er han ikke, men du har ret det kan godt se sådan ud. Den lille frækkert får lov til næsten alt af Oskar. De to kan du godt være stolt af :blink: Det kan du også tro at jeg er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Ha ha ha jeg bor bare tættere på end dig, så jeg kommer først Du holder også nallerne væk. Jeg bliver bare helt vildt trist af at kigge på billederne ................................ jeg vil også have 2 hunde, der kan tumle lege hygge med hinanden :megaked: 2 hunde er også bare lykken. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Øj, rigtig gode billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Wauv siger jeg bare:lun: Bliver jo helt misundelig:engel: Super skønne hunde, du har der! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Nuiii Orv hvor de bare har det herligt sammen de to :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Du holder også nallerne væk. 2 hunde er også bare lykken. Egoist :megaked: Drømmer også om 2 vapser men det bliver nok ved drømmen frk. Jacki véd nemlig, hvordan man aktiverer sin moar :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Egoist :megaked: Drømmer også om 2 vapser men det bliver nok ved drømmen frk. Jacki véd nemlig, hvordan man aktiverer sin moar :blink: Men måske med tiden, når jacki pigen er faldet lidt til ro :blink: om en 3 år :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Men måske med tiden, når jacki pigen er faldet lidt til ro :blink: om en 3 år :blink: Allerede om 3 år I think not med den fart der er i hende, så er det meget snarere om 13 år hvis ikke 31 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 sikken nogle skønne billeder hvor de hygger:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Allerede om 3 år I think not med den fart der er i hende, så er det meget snarere om 13 år hvis ikke 31 år Arh, når hun bliver 3 år bliver der lidt mere ro på :blink: Og så kan du tage stilling til en lille ny en til den tid :blink::blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Arh, når hun bliver 3 år bliver der lidt mere ro på :blink: Og så kan du tage stilling til en lille ny en til den tid :blink::blink::blink::blink: sådan er det i hvert fald ikke med børn, så vi satser på det er nemmere med hunde :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Ja 3 år er en god tid at få hund nr. 2 Den "gamle" hund er opdraget og laver ikke for mange unoder. Jeg har aftalt med Victor at han kun skal efterligne alt det gode som Oskar gør. Jeg har mødt Jackie og hun er hverken værre eller bedre end de fleste hunde på hendes alder. En dejlig glad hund og i den alder er der fuld knald på. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Øj, sikker nogle dejlige billeder, Jane De er bare dejlige sammen :hjerte: Men må lige udstøde min forbavselse over, hvor stor Victor er blevet! Det går sqi stærkt, utroligt som man altid bliver overrasket, selvom man egentligt godt ved det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts