Lonny Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Vi var ude på marken i dag (uden snor) og pludselig kan jeg se på Baldur at han har fanget færten af noget. Han bliver lige pludselig meget koncentreret, sætter farten op og begynder i løb at følge sporet... Min første refleks er at kalde på ham, men han reagerer overhovedet ikke. Men jeg har heldigvis hans fløjte med, den som vi har trænet indkald med. 3 skarpe fløjt, og Baldur vendte om på stedet, og kom spurtene tilbage til sin "mor" Er han ikke bare dygtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 baldur er totalt dygtig stor guffer til ham fra mig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Hvor er det bare dejlig når man oplever en succesoplevelse. Man kan nærmest flyve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 ejj, hvor flot baldur! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Ej hvor sejt, dygtig Baldur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2009 Jeg er også ret stolt Rent faktisk blev jeg ret forbløffet da han vendte om, så der kan man bare se hvor stor tillid jeg har til vores træning Så det tog lige et par sekunder før jeg fik hevet yndlingslegetøjet op af lommen, og han kunne få den belønning han havde fortjent :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2009 :banan: hurra for fløjter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts