Hop til indhold

Pakke Kalender


Flaffy,Zozo,Luna
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har tænkt mig at lave pakke kalender til mine søde hunde.

 

Har I nogle gode ideer til nogle små søde og sunde pakker de kan få hver morgen.

 

Selvfølgelig blir pakken lagt i en sok :wink: Men jeg må nok vente til de er gået i seng, så de ikke blir helt vilde over den hele natten.

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej Anne Marie

 

Det var en god ide.. Jeg må finde noget de kan lide, for de er såå kræsne :wink:

 

Hilsner fra Susanne :)

 

Mine elsker den slags rigtige godbidder, kogt kød og indmad m.m..

 

Hvad har du af ideer?

 

Er lidt nysgerrig ikke a065.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
åhh jeg ved det ikke, men gode godbidder helt sikkert og måske lidt legetøj selvom de har bunker :wink:

 

Men det kogte kød er klart en god ide´.

 

Et fyldt marv ben af hjemmelavet fyld.

 

Jeg må i tænke boks

 

Hilsner fra Susanne.

 

Måske kan du kigge på det hjemmelavede mad?

(Gudruns anbefaling, det er det mine piger lever af).

 

Som fyld i benet:)

 

Jeg bruger kogt kød (kyllingebryst/lever/kalkun) i bunden af en kong, og så fyldes den med hjemmelavet mad, det får de hver aften, hvis ikke, uha da, den tanke duer slet ikke :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej Anne Marie

 

Jeg barfer mine, men er begyndt på Gudrun mad, som de får et par gange om ugen.

 

Det ku jeg prøve at komme i benene.

 

hilsner fra Susanne.

 

BARF kan godt være for skrab kost (energikrævende) til hunde med ubalancer så det er super at give hjemmelavet også :)

 

Ja, det er godt i ben og i konger m.m. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg har tænkt mig at lave pakke kalender til mine søde hunde.

 

Har I nogle gode ideer til nogle små søde og sunde pakker de kan få hver morgen.

 

Selvfølgelig blir pakken lagt i en sok :wink: Men jeg må nok vente til de er gået i seng, så de ikke blir helt vilde over den hele natten.

 

Hilsen Susanne.

 

Hehe, det lyder dejligt...men også som en fantasikrævende opgave, 24 pakker er godt nok mange!! (Gange 2!)

Nå, men indpakningen kan i hvert fald veksle, og dermed være spændende: gajolæske, wc-rulle-rør, godbidder i en sok i sokken.

 

Jeg har et par gange købt 10 cm. store pive/rasle-tøjdyr i en genbrugsbutik, 3 stk. for 10 kr.

 

Jeg har jo givet det væk, som Toffi ikke må få at spise, men valgte dog at beholde det mindst usunde i skabet, f.eks. eukanupa-hundekiks (som Toffi iøvrigt ikke gider). Du kan bare få noget af det, hvis du vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Vivian

 

Tak for det :)

 

Ja, det kræver lidt fantasi, så gode råd modtages gerne.

 

Fra d. 13 skal der jo laves 3 pakker, så jeg får travlt :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Hvad hvad HVAD!!! Jeg havde godt lige lugtet lunten lidt fra en anden tråd, men så tidligt! Fortæl, fortæl (Kunne du ikke tænke dig at lave en tråd om den lille (?) ny? Og om hvordan det kommer til at gå med sammenføringen -Og vi vil se billeder! :D )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...