mamalu Skrevet 17. August Rapporter Share Skrevet 17. August hej hunde-forum. Jeg har virkelig brug for hjælp til at forstå min kastreret hanhund som er en sort labrador på 3-4år. han er den sødeste og kærligste basse der findes har aldrig knurre eller snappet eller nogen andet over for andre hund. uanset hvilken type hund vi møder om det er en han eller hun om de er venlige, livlig, langsomme you name it, så underkaster han sig på den måde at han ligger sig på ryggen og ruller sin penis ud. hvis den fremmede hund bliver ved med at være over ham bliver han slet ikke sur eller noget min piver og kigger efter sin ejer for at få hjælp. jeg er efterhånden meget nervøs for at det en dag kan og vil gå galt da han virkelig INTET gør for at forsvare sig selv, folk der ser det syntes det er sødt, men jeg ved at det ikke er en go ting kan jeg gøre noget for at ændre den adfærd? for igen som hundeejer er jeg utrolig bange for det en dag vil gå galt og han vil komme alvorlig til skade, og nå han søger hjælp hos mig ved jeg ikke hvor meget jeg skal blande mig da jeg også frygter at hvis jeg blander mig så får han en fornemmelse af at det sådan man kommer ud af problemer. men samtidig gør det også bare ondt og se den hund intet ondt har i sig og bare underkaster sig, det faktisk det første han gør med alle hunde, så løber han med maven nærmeste skrabet hen af jorden hen til dem mens hans hoved er bukket og halen mellem benende, lige så snart de er tæt på ham ligger han sig på ryggen eller sætter sig og spreder benen og ruller tismanden ud. ved det var et langt indlæg men håber i kan hjælp mig med nogen gode svar, for kan læse at de fleste af jer skriver at hunde ikke bare underkaster sig, og det måtte jeg så være uenig i da min hund nemlig gøre det hele tiden og som noget af det første... på forhånd tak for jeres tid.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret 18. August Rapporter Share Besvaret 18. August Han skal jo ikke forsvare sig. Altså han skal jo ikke hilse på alt og alle og det er som ejer din opgave at sørge for at han ikke bliver angrebet. Hvis han render rundt og vil forsvare sig, så får du et problem, for så skal du hele tiden være på vagt. Du har faktisk en kanon god hund der ikke spiller op til ballade. hvis han piver og ikke vil være med til at de andre hunde kommer så tæt, så er det din opgave som ejer ikke at sætte ham i de situationer. Du er hans redning og hans sikkerhed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts