Josefine Skrevet Oktober 7, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2024 Hvordan er Puli racen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 8, 2024 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2024 En god måde at møde racer på er at tage til udstillinger og evt besøge nogle opdrættere. Det er bedre end at læse andres meninger. En seriøs opdrætter byder gerne indenfor til en der vil gøre et godt forarbejde inden man køber en race. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Josefine Besvaret Oktober 8, 2024 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2024 3 timer siden, pivpiv skrev: En god måde at møde racer på er at tage til udstillinger og evt besøge nogle opdrættere. Det er bedre end at læse andres meninger. En seriøs opdrætter byder gerne indenfor til en der vil gøre et godt forarbejde inden man køber en race. Jeg har været på udstillinger og spurgt, men tænkte på, om der er nogen her på dette forum, der har erfaring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 10, 2024 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2024 På 8.10.2024 den 16:25 , Josefine skrev: Jeg har været på udstillinger og spurgt, men tænkte på, om der er nogen her på dette forum, der har erfaring. ok. Siden her er tæt på død, men du kan altid håbe på et svar. Se om du evt må komme på besøg ved en opdrætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 21, 2024 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2024 På 8.10.2024 den 16:25 , Josefine skrev: Jeg har været på udstillinger og spurgt, men tænkte på, om der er nogen her på dette forum, der har erfaring. Har du været afsted på Klubben for Hyde, Kvæg og Gårdhundes (KHKG) udstillinger? Der synes jeg ofte, der er nogen tilmeldt. Man kan altid spørge klubben på forhånd om der kommer nogen, så man ikke kører forgæves Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts