Hop til indhold

2 gode venner


guanomo
 Share

Recommended Posts

EDIT den 13-1-2009

 

Nu erklære jeg hermed denne tråd for den officielle tråd med biled og video af Hjalte og Cujo, bedste venner :lun:

 

 

 

 

hjalte ville så gerne have taget et bileld af ham og cujo, men fik vist taget det lidt forkert :mrgreen:

 

Hjalte er ved at sige appelsin og Cujo er ved at gabe efter at have sovet i et par timer---

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

hjalte ville så gerne have taget et bileld af ham og cujo, men fik vist taget det lidt forkert :mrgreen:

 

Hjalte er ved at sige appelsin og Cujo er ved at gabe efter at have sovet i et par timer---

 

Ha ha, ja det er jo ikke helt ligegyldigt om fotografen ved hvornår han skal trykke på knappen :blink: Men nogle gange er de "forkerte" billeder i virkeligheden de bedste :mrgreen: Jeg synes at det er et skønt billede :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad giver dig dog den idé? :engel::engel: :mrgreen:

Alt den karma jeg får af dig hvergang jeg poster et billed af dem :engel::oops:

 

det er altså bare nogle super billeder og de viser bare så meget :kys:

Mange tak :oops::mrgreen: men ja, de viser meget, uanset kvalitet så siger billederne en del.

Cujo følte sig da ikke overset :stupid: Han skulle bare med for at passe på at Hjalte ikke kørte galt sæ'fø'li' :mrgreen:

Nå ja, det var jo farmand her der kørte :roll::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gæst Oscar Cairn Terriern
Hjalte ville gerne slå græs, men Cujo er vist ikke enig i at det er en god ide :-D

 

[media]

[/media]

 

Skønt.. "Motoren går i stykker hele tiden" (på den der lidt-vanskelige-at-forstå børnemåde (når man ikke selv har børn:-)) "Går motoren hele tiden i stykker (pause) nå.." :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...