guanomo Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 EDIT den 13-1-2009 Nu erklære jeg hermed denne tråd for den officielle tråd med biled og video af Hjalte og Cujo, bedste venner hjalte ville så gerne have taget et bileld af ham og cujo, men fik vist taget det lidt forkert Hjalte er ved at sige appelsin og Cujo er ved at gabe efter at have sovet i et par timer--- 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 dejlige drenge :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 hjalte ville så gerne have taget et bileld af ham og cujo, men fik vist taget det lidt forkert Hjalte er ved at sige appelsin og Cujo er ved at gabe efter at have sovet i et par timer--- Ha ha, ja det er jo ikke helt ligegyldigt om fotografen ved hvornår han skal trykke på knappen :blink: Men nogle gange er de "forkerte" billeder i virkeligheden de bedste Jeg synes at det er et skønt billede :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Sikke et dejligt billede, hvor er de bare søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Jeg synes at det er et skønt billede :5up: det er jeg ikke i tvivl om du synes :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 Ai hvor et godt billed. De er sq gode sammen de to, de klær hinanden så godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2009 godt billed :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Vi legede bus i går og Cujo følte sig overset, så han hoppede op på en af stolene for at lege med :mrgreen: i må bære over med kvaliteten, taget med mobil hen af aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 det er altså bare nogle super billeder og de viser bare så meget :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 det er jeg ikke i tvivl om du synes :blink: Hvad giver dig dog den idé? :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Vi legede bus i går og Cujo følte sig overset, så han hoppede op på en af stolene for at lege med :mrgreen: i må bære over med kvaliteten, taget med mobil hen af aften Cujo følte sig da ikke overset :stupid: Han skulle bare med for at passe på at Hjalte ikke kørte galt sæ'fø'li' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hjalte og cujo leger lidt med fjernstyret bil, men til sidst får cujo altså nok af at den skal køre under ham, så den får lidt klø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hvad giver dig dog den idé? :engel: Alt den karma jeg får af dig hvergang jeg poster et billed af dem det er altså bare nogle super billeder og de viser bare så meget :kys: Mange tak men ja, de viser meget, uanset kvalitet så siger billederne en del. Cujo følte sig da ikke overset :stupid: Han skulle bare med for at passe på at Hjalte ikke kørte galt sæ'fø'li' Nå ja, det var jo farmand her der kørte :roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Hjalte og cujo leger lidt med fjernstyret bil, men til sidst får cujo altså nok af at den skal køre under ham, så den får lidt klø Ha ha, tak for et godt grin Jo mere jeg ser af Cujo/Hjalte jo mere bliver jeg overbevist om at det er den helt rigtige hund I har fået Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Alt den karma jeg får af dig hvergang jeg poster et billed af dem Nårh ja Men det er ik' mig, det er Noomi der siger at jeg ska' gøre det :engel: Nå ja, det var jo farmand her der kørte :roll: I rest my case Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Ha ha, tak for et godt grin Jo mere jeg ser af Cujo/Hjalte jo mere bliver jeg overbevist om at det er den helt rigtige hund I har fået Selv tak han fik væltet den op på siden til sidst, så må han jo have vundet/nedlagt byttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Selv tak han fik væltet den op på siden til sidst, så må han jo have vundet/nedlagt byttet Ukampdygtig = nedlagt Dyyyygtig Cujo :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Vi legede bus i går og Cujo følte sig overset, så han hoppede op på en af stolene for at lege med :mrgreen: i må bære over med kvaliteten, taget med mobil hen af aften Initiativ rig hund :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2009 En lille update med de 2 knægte der nyder foråret [media] [/media] [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2009 :hjerte::hjerte::hjerte: Nu har jeg jo lige givet dig karma, så du må nøjes med et tak i denne omgang :blink: Måske du skulle smide disse i den anden tråd? Bare for lige at underbygge min påstand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2009 :hjerte::hjerte::hjerte: Nu har jeg jo lige givet dig karma, så du må nøjes med et tak i denne omgang :blink: Måske du skulle smide disse i den anden tråd? Bare for lige at underbygge min påstand :blink: kunne jeg da godt gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2009 :blink: kunne jeg da godt gøre :5up: Tag de allergo'este du har og smid dem i tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2009 Hjalte ville gerne slå græs, men Cujo er vist ikke enig i at det er en god ide [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Oscar Cairn Terriern Besvaret Marts 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2009 Hjalte ville gerne slå græs, men Cujo er vist ikke enig i at det er en god ide [media] [/media] Skønt.. "Motoren går i stykker hele tiden" (på den der lidt-vanskelige-at-forstå børnemåde (når man ikke selv har børn:-)) "Går motoren hele tiden i stykker (pause) nå.." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Marts 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2009 Hjalte ville gerne slå græs, men Cujo er vist ikke enig i at det er en god ide [media] [/media] Det bringer bare smil på læben - hvor er de kanon-søde begge to Men jeg kan se, at jeres græsplæne ligner vores - har du fået nogle gode råd ?? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts