Hop til indhold

Er begyndt at humpe


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Bella er begyndt at humpe helt vildt på hendes pude fra kurven, hun hiver puden ud af kurven, i dag blev det så slemt at hun tissede på gulv og pude, sommetider kan jeg nå at stoppe hende ved at hoste hmmm ret højt hvis jeg er ved noget, eller fange hendes opmærksomhed med noget legetøj, så slipper hun og går , men vender tilbage, men er det en dårlig måde ?? hun får jo opmærksomhed ??? er det en form for at dominere:rolleyes:[ATTACH]5379[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er begyndt at humpe helt vildt på hendes pude fra kurven, hun hiver puden ud af kurven, i dag blev det så slemt at hun tissede på gulv og pude, sommetider kan jeg nå at stoppe hende ved at hoste hmmm ret højt hvis jeg er ved noget, eller fange hendes opmærksomhed med noget legetøj, så slipper hun og går , men vender tilbage, men er det en dårlig måde ?? hun får jo opmærksomhed ??? er det en form for at dominere:rolleyes:[ATTACH]5379[/ATTACH]

 

Hvor gammel er hun, har hun været i løbetid?

 

Groa gjorde det samme da hun blev kønsmoden, det forsatte efter løbetid, dog holdt hun op med at strinte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes nu også at det lyder lidt vel voldsomt at sterilisere som det første :shock: Hvis det er hormonforstyrrelser, så må Doktor Dyr jo kunne hjælpe og alternativt skulle Gudrun Frantsen (?, ved ikke om efternavnet er stavet rigtigt) have gode resultater med at rette op på den slags, så det ville jeg da nok lige forsøge i første omgang inden Bella lægges under kniven :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...