Gæst Pettown Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hej Ville lige give jer noget rabat i vores nye webshop (Pettown.dk) Så til de første 20 kunder giver vi 25% rabat på alt vores hundeudstyr. De 25% rabat gælder ikke for vores hundefoder. Her er koden: MGFY0N Koden indsættes når man vælger betalingsmulighed. Venlig hilsen Pettown.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Pænt af dig at tilbyde os rabat, hvis jeg lige må komme med en smule konstruktik kritik af siden? Så synes jeg du skal sende dine tekster gennem en stavekontrol - det virker mest proffesionelt hvis tekster ikke har stavefejl Håber der kommer flere spændende produkter på henad vejen, jeg faldt desværre ikke lige over noget denne gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Hej, og velkommen til Jeg er enig med Amocca. Derudover synes jeg, det ville være rigtig fedt, hvis du fik et lidt bredere udvalg af varer, men det er nok fordi du lige er startet op? Jeg ville nok vente lidt, og udbygge "butikken" en smule, for det virker lidt havl-færdigt. Det ser ud som om, du fokuserer på hundefoder- det er måske i virkeligheden det, som er dit fokuspoint på siden? Det er overhovedet ikke ondt ment, ville bare give lidt input. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts