Hop til indhold

Tegnefilms hund


Imba
 Share

Recommended Posts

sikke et dejligt billede :lun: og hvor er han altså bare stor efterhånden... Hvor gammel er han nu?

 

Han er 8,5 mdr. :-D De bliver store gør de :lol: Jeg faldt også lige over det billede, hvor man kunne se Karla i forhold til dig. Der måtte jeg liiiiige revurdere mit billede inde i hovedet :lol: Hun er også blevet rigtig lækker-dejlig!

 

Øj, han er blevet stor!

 

Hvor er den lille hvalp blevet af :blink:

 

Enig! Tror hvalpen stadig er inden i ham... x20 eller sådan noget :blink:

 

d050.gif det er et godt billed...

 

Men hvem er den store hund? har den spist vores krammebamse milo ???:evil:

 

HAHA :lol::cool: Nej, vores skønne krammebamse er derinde. Som jeg sagde, bare i mange udgaver for at fylde pladsen ud :blink:

 

Nuser ... jeg vil også ha' en :-D

 

Aww... :-D :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er altså bare totalt nuser :mums: :lun:

 

Kan meget bedre lide hans look end løver med udstillingsklip og -børst :genert:

 

Ej hvor er du sød, tak :-D Det varmer at høre sådan noget. Det er jo et valg vi har taget, hvordan vi gerne vil have hans pels, og hvad vi synes om, men det er stadig enormt rart at blive bakket op i det :-D Især på GH er der enormt meget fokus på, at løwchen skal være løwchen, og for at være "rigtig" skal han være klippet.

Redigeret af Imba
Glemte noget
Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er du sød, tak :-D Det varmer at høre sådan noget. Det er jo et valg vi har taget, hvordan vi gerne vil have hans pels, og hvad vi synes om, men det er stadig enormt rart at blive bakket op i det :-D Især på GH er der enormt meget fokus på, at løwchen skal være løwchen, og for at være "rigtig" skal han være klippet.

 

Ikke noget at takke for :kys:

 

Jeg synes bare godt om, jeg synes, at han ligner sådan en bette fræk slagterhund :lun:;-) med masser og masser af mod på livet og krudt i måsen :engel::cool: og så gør det jo heller ikke noget, at man ikke behøver at skulle være bekymret for at "ugle" pelsen, hvis man var så heldig at komme til at knuse, kramme, nusse ham :hjerte: :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke noget at takke for :kys:

 

Jeg synes bare godt om, jeg synes, at han ligner sådan en bette fræk slagterhund :lun:;-) med masser og masser af mod på livet og krudt i måsen :engel::cool:og så gør det jo heller ikke noget, at man ikke behøver at skulle være bekymret for at "ugle" pelsen, hvis man var så heldig at komme til at knuse, kramme, nusse ham :hjerte: :blink: :mrgreen:

 

Jeg kunne ikke være mere enig :5up: :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...