Hop til indhold

veterinærstuderende der savner hunde :)

Gæst lopov
 Share

Recommended Posts

Hej

je er ny her på siden og kan da lige sige at jeg hovedsagligt er her for at prøve og få en hundeven eller to.

min gamle retriever blanding på 14 blev aflivet i sommers og da jeg nu bor i kbh i lejlighed kan jeg ike få en ny hund.

men jeg savner omgangen med de kære skabninger, har selv katte men det er nu ikke det samme :)

ville gerne jeg kunne finde mig en lufte aftale herinde... bor selv i nordvest i kbh

vh louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber der er andre der kan hjælpe dig, jeg bor nemlig i Nordsjælland.

Kan bare ikke forstå hvis det skulle være så svært at finde en hundeejer der mangler en voksen til at tage sig lidt af deres hund (sådanne personer kan man da ikke få for mange af i sit liv, hvis du spørger mig). Har du prøvet at sætte en seddel op i dit lokale supermarked eller hos en lokal dyrlæge?.

Håber vi får en tilbagemelding. Det ville være rart at høre om det lykkes for dig. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej ascha

har endnu ikke prøvet det med sedlen i supermarkedet, nok mest fordi jeg har svært ved at formulere hvad jeg vil, da jeg ikke ville have noget imod at bliver hundelufter med aftaler og få løn, men også ville have det fint med at se en hund eller to i ugen der måske bliver luftet nok, men som bare savner endnu flere ture, og mere sjov :)

jeg er med på det hele, bare ikke for mang hunde for ofte :) der skal jo også læses lidt som studerende.

men lidt derfor, jeg er ikke kræsen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Louise.

Velkommen til.

Bor selv i Kbh K med to hunde. Umiddelbart er jeg p.t. i den heldige situation, at min kæreste selv er studerende, og derfor har noget tid til hundene, de dage hvor jeg er længe på arbejde. Men det kunne da være, at der en dag blev brug for dit tilbud. Vil i hvert fald skrive mig det bag øret. Og jeg er sikker på, at der er mange her i byen, der ville sætte pris på din hjælp. Mit kvarter vrimler med hunde, og der er gode luftemuligheder i Ørstedsparken, så måske det var et kvarter at se nærmere på?

Ville næsten ønske jeg havde brug for dig, men håber du alligevel kan finde nogen, der gerne ville have en besøgsven til deres hunde!

Link til indlæg
Del på andre sites

hej ascha

har endnu ikke prøvet det med sedlen i supermarkedet, nok mest fordi jeg har svært ved at formulere hvad jeg vil, da jeg ikke ville have noget imod at bliver hundelufter med aftaler og få løn, men også ville have det fint med at se en hund eller to i ugen der måske bliver luftet nok, men som bare savner endnu flere ture, og mere sjov :)

jeg er med på det hele, bare ikke for mang hunde for ofte :) der skal jo også læses lidt som studerende.

men lidt derfor, jeg er ikke kræsen :)

Mon ikke de fleste pr. automatik ved, at folk forventer at få løn for deres arbejde. Og det er et arbejde, for det er jo ikke forbudt at have et fritidsjob man kan lide.

Hvis nu du skriver: 21-årig dyrlægestuderende tilbyder lejlighedvis luftning og/ eller pasning af hund, evt. på regelmæssig basis, bla, bla, bla....

Med den indledning er der da ikke nogen der kan tro at det er gratis og du holder mange muligheder åbne.

Ved ikke lige om jeg har forstået det rigtigt, det med at du ikke er afklaret med hvad du ønsker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, køge er lidt langt væk på cykel ;)

og det er lige før jeg synes ørstedsparken er det samme, jeg bor selv meget tæt på utterslev mose :)

ascha, det kunne bestemt lade sig gøre med den seddel :) og god formulering, men kunne jeg få en hundeven jeg kunne komme og lufte hvis jeg havde lyst (inden for rimelighedens grænser) så ville jeg have det fint med at det var en interesse og ikke job :)

men så snart der er krav begge veje vil det jo være et fritidsjob med interesse, derfor jeg tror det kunne blive lidt besværligt at formulere, så skule det være noget med: uforpligtet hundeluftning gives af interesse, men ønskes faste dage og tidspunkter (så vidt det lader sig gøre) tager jeg en skilling for det :) eller noget...

men nu får det lige nogle uger med denne side :) eftersom jeg også er midt i eksamen og ikke bude bruge tid på sadan en seddel ;)

Link til indlæg
Del på andre sites