Hop til indhold

Lidt fra sporet idag


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Ej Zaz-zaz.. Hvorfor sige sådan noget til staldopdrættet? Det stiger ham til hovedet...

 

Jo, men hagen ved sagen er, at jeg har en fornemmelse af, at han ved, hvad han snakker om. Måske burde det ikke ud nogle steder, men jeg har muligvis et lige så stort problem med at bilde folk ind, at det lige var noget jeg selv fandt på og så virkede det selvfølgelig :confused::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men hagen ved sagen er, at jeg har en fornemmelse af, at han ved, hvad han snakker om. Måske burde det ikke ud nogle steder, men jeg har muligvis et lige så stort problem med at bilde folk ind, at det lige var noget jeg selv fandt på og så virkede det selvfølgelig :confused::mrgreen:

 

Det kan jeg godt se - en anden gang burde du dog nok formulere det så han ikke kan misbruge det i en signatur..

Stakkels nye brugere som ser det og tror han har fundet den hellige gral..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt se - en anden gang burde du dog nok formulere det så han ikke kan misbruge det i en signatur..

Stakkels nye brugere som ser det og tror han har fundet den hellige gral..:mrgreen:

 

Jamen har den nye bruger da ikke det :confused: ....ej, nu skal jeg nok beherske mig og i fremtiden vogte mig for, hvad jeg grifler ned i al offentlighed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Det kan jeg godt se - en anden gang burde du dog nok formulere det så han ikke kan misbruge det i en signatur..

Stakkels nye brugere som ser det og tror han har fundet den hellige gral..:mrgreen:

 

 

Bla bla bla...

 

Det står dig jo frit for at kopiere mit signaturbillede og bruge det i din egen, søde Tweesa :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det lige jeg spørger lidt dumt ( Men det er i jo vant til :-) )

 

Vi skal nemlig prøve at gå spor i morgen til træning men der skal hundene have sele på? Det er så fordi hvad??

 

kunne godt tænke mig at vi kunne blive gode til spor eller i hvert fald bare fatte meningen med det så jeg kan trætte tacco lidt på denmåde når nu jeg kun må gå en halv time om dagen :-)

 

Og må jeg egengtlig lægge spor ud hvor jeg vil?

Lene har en kolega som har været så venlig at lade os låne en mark vi må bruge til spor lige så meget vi vil. Sååååå... Hvis i har lyst skal vi da være velkommen til at gå sammen med os:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Linen skal mellem benene så man kan korigere hunden på sporet. Han man linen normal på så trækker man hunden af sporet istedet for at holde hundens snude i sporet

 

Oscar har bare snoren på normalt, men jeg korigerer heller aldrig når han går spor, det er nemt at se hvis han kommer af sporet, og så står jeg egentlig bare stille og venter på at han selv finder tilbage eller kommer til mig og "søger hjælp".

 

Hvad er det for noget spor du går med Lexus?

Link til indlæg
Del på andre sites

Oscar har bare snoren på normalt, men jeg korigerer heller aldrig når han går spor, det er nemt at se hvis han kommer af sporet, og så står jeg egentlig bare stille og venter på at han selv finder tilbage eller kommer til mig og "søger hjælp".

 

Hvad er det for noget spor du går med Lexus?

 

Det er et ganske alm. spor med godbidder, sporet ligge i ca 20min inden hunden går det

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

aaaiii ... det ser ud som der mange her inde som går spor ... også et par stykker som mig, som har intentionen om det, men aldrig får ført den ud i livet :oops:

 

Nogle i det nordsjællandske som måske var interesseret i fælles spor dage, så gumpetunge sporklodser som mig, kan få sparket møsen ud og komme igang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg vil gerne være med til spor i nordsjælland. Men jeg er en dør til det, vi har prøvet at slæbe en lever et stykke og lade maggie snuse efter det. Det er ca. den erfaring vi har.

Så må vi heller finde nogle andre som kan være med også - jeg er nemlig også totalt dum til det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyyygtiiiiiig Lexus :klap: :klap: det ser sq* godt ud :5up: :5up:

 

Jacki og jeg var også til spor i går ;-)Jacki i ført moderigt vinterpels, hendes moar i utalliglig lag tøj, hvoraf intet matchede :oops: Og hun gik også rigtig fint :cool: :cool:

 

Her i huset bruger vi også gerne torskerogn :mums: og samme slags line som din :cool: bliver gravet frem af gemmerne, når hun er stabil nok, til videre bruger vi "trillebør" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

aaaiii ... det ser ud som der mange her inde som går spor ... også et par stykker som mig, som har intentionen om det, men aldrig får ført den ud i livet :oops:

 

Nogle i det nordsjællandske som måske var interesseret i fælles spor dage, så gumpetunge sporklodser som mig, kan få sparket møsen ud og komme igang?

 

Når jeg får hundehvalp hjem i Marts, så siger du bare til, så er jeg frisk... Jeg går spor 2-3 gange om ugen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

DAMN!! DET var koldt og blæsende, men lexus vad ligeglad og gik såååå flot og godt idag. Jeg ved godt linen ikke er mellem lexus' ben men det gik da aligevel ganske godt....:lol:

dogue1-albums-lexus-pa-spor-picture4951-det-var-pi-koldt-og-blaesende.jpg

 

dogue1-albums-lexus-pa-spor-picture4954-faaak-det-er-koldt.jpg

 

dogue1-albums-lexus-pa-spor-picture4955-mg-1429lille.jpg

 

Dejligt at det går så godt :5up: :blink: Han ser ud til at have et dejlig roligt tempo, og koncentrere sig godt ;-)

 

Nu ved jeg ikke om det er billederne der snyder, men går han lidt skævt mod venstre??? For så kunne det godt være at du skulle få den snor under maven. Du kan evt. lade den gå ud bagved det ene forben... Hvis han bliver generet af hvis den går mellem bagbenene...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at det går så godt :5up: :blink: Han ser ud til at have et dejlig roligt tempo, og koncentrere sig godt ;-)

 

Nu ved jeg ikke om det er billederne der snyder, men går han lidt skævt mod venstre??? For så kunne det godt være at du skulle få den snor under maven. Du kan evt. lade den gå ud bagved det ene forben... Hvis han bliver generet af hvis den går mellem bagbenene...

Jo han går lidt skævt, men det gjorde alle hundene i lørdags, Jesper snakkede noget om at de gik på den måde fordi det blæste så meget og vinden havde skiftet retning. Hundene går efter næsen og ikke øjnene så derfor gik de lidt sjovt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...