luckyluna Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Mine piger har været så dygtige idag:engel: Mysla har været "hjemme" siden torsdag, så da jeg kom derhen idag, blevhun overlyklig for at se sheila og jeg:-D Og ville straks ud at gå, for det har hun selvfølgelig ikke fået retmeget af:roll: Og jeg havde tænkt vi skulle alene over på hundemarken, for atse om vi ikke kunne møde en legesyg hund. Og idag havdevi heldet med os:5up: Der dukker en schæferhvalp op på ca 6 mdr. Den gøede og rejste børster da den så mysla, men jeg kunne jo godt se at den bare var en usikker Hvapper, så jeg spurgte ejer om de ikke måtte hilse. Og mysla er bare den bedste til hundesprog! Hun vender og drejer hovedet og da den ikke er så langt fra hende, lægger hun sig ned og så tør den hilse og halen begynder at logre. Da den så har snust lidt til mysla, rejser hun sig op og gå i legebuk og løber afsted:blink: Og flere gange vender mysla sig om, laver et legebuk og løber i en anden retning. Hun var bare så god og overbærende, selvom hvalpen ikke altid helt kunne styre sine poter:5up: De legede vel i ca 15min, såblev detfår hårdtfor hvalpen. der havde lidt vokseværk og mysla gad ikke rigtigt mere, men så FEDT det var bare stille og roligt kunne se sinhund, snakke hundsk efter alle kunstens regler:mrgreen: Bagefter var sheila med ved hesten. Jeg kom i tanke om igår atdet var 100 år siden at hun havde været med ude at ride og jeg er sikker på at hvis sådan en dame, som tale med tyson, talte med sheila, så ville hun have brokket sig over athun aldrig varmed ved hesten mere:lol: Og en fed tur vi havde, hun bare elsker det og er så deeeeeejlig afslappet bagefter:blink:Det kan godt være min turbohund snart er 8 år, men 10 km cyklen og ridning er stadig ikke af vejen;-) Og på vej hjem i bussen var der en hund... Noget der ikke blejer at være så nemt, men sheila sad bare helt roligt og kiggede lidt på den og mysla så den ikke, men hørte den pive og kunne med lidt besvær overtales til at godbidder var bedre end at gø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 Hvor lyder det bare til at have været rigtig godt Og dygtige Mysla med schæferhvalp med store, kluntede fusser Behøver jeg sige, at jeg fik nogle rigtig nuser billeder i mit hoved Lyder bare til at have været en rigtig god dag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 Hvor lyder det bare til at have været rigtig godt Og dygtige Mysla med schæferhvalp med store, kluntede fusser Behøver jeg sige, at jeg fik nogle rigtig nuser billeder i mit hoved Lyder bare til at have været en rigtig god dag :5up: Beholde du bare billederne:cool: For den var virkelig i flapøre, stankelbens alderen:lol: Men en meget høflig hvalp i forholdtil mange andre unghunde i den alder:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 17, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2009 Årh, hvor dejligt. Bare Tyson kunne møde Mysla, når hun er så god til hundesprog (nå ja, jeg ville da også godt møde hende og Sheila ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts