Hop til indhold

Hej med jer


Gæst Perlen88
 Share

Recommended Posts

Gæst Perlen88

Så fandt jeg jo også herind efter anbefaling og så vil jeg da også lige præsentere mig selv og mine dyr :D

 

Jeg er født i Grenaa for næsten 19 år siden. Dengang havde vi Daisy - en sort Retriver blanding + 2 katte. Senere flyttede mine forældre fra hinanden, hvorefter vi kom af med dyrene.

 

Min mor flyttede sammen med en ny mand, hvor vi fik Mickey - endnu en Retriver blanding :wink: Dem er vi glade for her i huset :D Derudover havde vi igen to katte, som vi fik tre kuld killinger med.

 

Senere flyttede min mor igen og fik en ny mand. Hele familien (min lillesøster- og bror, min mor og min stedfar) flyttede til Randers og fik Buster. En Retriver blanding :D Moderen er Schæfer/Labrador og faderen er Collie. Hans temperament minder dog mest om schæferen, og hans bygning om colliens.

 

4 år senere (i 2203) fik vi King, som er søn af Viola og Buster. Viola er en lille, sort tæve, som er en blanding af 117 forskellige racer. Så Kings blanding er vi ikke helt sikre på. Vi er dog overbeviste om at han er jagthund, han jagter alt der løber og hvis vi er rigtige "heldige" fanger han mus og æder dem.

 

For tre dage siden fik vi Charlie - en halvt år gammel hvalp, som skulle have været aflivet, hvis ikke vi havde taget ham. En utrolig nem hund, som er faldet rigtig godt til. Vi formoder han er Labrador/Boxer, men det er bestemt ikke sikkert. En skøn lille hvalp, som bare trænger til lidt opdragelse og lidt struktur i hverdagen.

 

Udover det er vi de heldige ejere af 3 undulater, 2 marsvin, 1 hamster og ca. 30 fisk. Så der er liv og glade dage i vores lille hjem :)

 

I øjeblikket arbejder jeg på en Produktionsskole - en gård med en masse dyr, som vi passer. Det passer perfekt til mig :)

Jeg kunne slet ikke forestille mig et liv uden dyr og er også opvokset med et utal af forskellige dyr. Så et liv uden dyr er rigtig svært at forestille sig :)

 

Min store drøm er at arbejde med dyr i et eller andet omfang - gerne som ejer af en hundepension.

 

Nå, men det var så lidt om mig :) Tak, hvis du læste hele smøren igennem :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...