GRAND DANE Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 det er presis så slemt som det lyder jeg har lige fået en pc en IBM som jeg ikke kan få liv i jeg tror sempelthen ikke jeg ved vordan man gør:stupid:det er let pinligt men det er osse en gaaaaammel en:mrgreen: nogle der ved vor dan man så tenner sådan en oldning:-) windows 98. ps det er min pc som der er belled på,! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 og du har sat strømforsyning i og prøvet den blå power knap? men uden batteri? (sådan en oldsag er kun nyttig som brevvægt eller kabinet kast til lan parys ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Min mor har også lige fået en gammel IBM (gud bedre det, for jeg har hende i røret hele tiden nu). Den skal tændes ved at man trykker på en knap, med en hvid prik på, lige midt for, øverst på selve tastaturet. Kluntet men håber du fik den. Ved ikke om det hjælper dig men held og lykke. Edit: Nå, Guanomo ved vist lidt mere end jeg gør, kan jeg se. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 den har ikke nogen tydlig ten slug knap men der seder noget on off på siden men det virker bare ikke nu har den ladet batteriet op men det gjore ikke sagen bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Min mor har også lige fået en gammel IBM (gud bedre det, for jeg har hende i røret hele tiden nu). Den skal tændes ved at man trykker på en knap, med en hvid prik på, lige midt for, øverst på selve tastaturet. Kluntet men håber du fik den. Ved ikke om det hjælper dig men held og lykke. Edit: Nå, Guanomo ved vist lidt mere end jeg gør, kan jeg se. skal du være frek. den beskrivelse af den pc du har foreret din mor lyder som min vanlige pc og den er kon 4år det er da ingen ting:mrgreen:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 hvsi strømmen er tilsluttet og batteriet er taget ud og den stadigvæk ikke vil tænde når du trykker på knappen, så er den død. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 skal du være frek.den beskrivelse af den pc du har foreret din mor lyder som min vanlige pc og den er kon 4år det er da ingen ting:mrgreen:. Undskyld. Så siger vi ældre. Men jeg tror nu at den er mere end 4 år gammel, uden at vide det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 hvsi strømmen er tilsluttet og batteriet er taget ud og den stadigvæk ikke vil tænde når du trykker på knappen, så er den død. prøver af pille batteriet ud:5up: så må vi se mo det virker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Undskyld. Så siger vi ældre. Men jeg tror nu at den er mere end 4 år gammel, uden at vide det. rolg nu det var ikke sådan memt:-). 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 det virket nu køre den mem men den køre windows 95 tror du jeg kan instalere windows 98 SE på den så ville jeg jo nesten kunne bruge den:mrgreen:. D/hartdisk 1.99 GB ialt 300 KHZ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 I min verden var Win 95 perfekt bortset fra at min maskine den gang ikke kunne tage RAM nok til mit 3D-sjov. Efterfølgeren havde Win 98 og det var det argeste, ustabile lort (fy jeg skrev lort...og nu skrev jeg det sørme igen !!! ). Hvis du ikke har progs eller andet der ligefrem kræver Win 98, så behold Win 95 ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 nu vi er let i vordan gør man sjangeren så. kenner i det af man har en ganske almenlig borventilator og man har brugt den meget men lige for en tid står den i skabet så en dag tar man den ud og setter stikket i stikdåsen setter den på LO og så køre lortet ikke:evil: den står bare og brummer svat så setter man den på HI og så drejer den meget langsomt ront. men efter hånden kommer den op på fulle omdrejninger og man kan sette den tilbage på LO. vis i kenner det vad gjore i !!!! ???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 okay det tar jeg som et NEJ. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Det kan være motoren er kaputski, men det kan også være, at der bare sidder lidt støv eller andet skidt i, så den lige skal skilles og renses. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Det kan være motoren er kaputski, men det kan også være, at der bare sidder lidt støv eller andet skidt i, så den lige skal skilles og renses. ja det var osse min tange. sist jeg prøvet af reprere en ventilator som kørte vilt dårligt blev det kon være. sist gjore jeg følgene åbnet vintilatoren skroget lejer af statoren pellet axel og anger ud. renset lejer og axel. smurte lejer og di to steder på axel vor lejerne bærer axelen olien var til en bilmotor så det var meget tygt flydene. og så samlet jeg det igen MEN det kom ikke til af køre og efter flere uger opgav jeg til sist og smed den ud på tros af det var en meget fin lille blæser. nu har jeg så en ny/eldre ventilator med samme problem så jeg prøver igen MEN MEN jeg vil godt ha nogle råd inden jeg prøver igen på denne let støre ventilator som vist på belled både den jeg ikke kunne lave og den på belled er med skyggepolmotor. [media]http://www.hunde-forum.dk/members/grand-dane-albums-blog-diverse-picture5079-p1000466.jpg[/media] jeg høre meget gerne dine forslag inden jeg går i gane. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 så køre det gamle skit men hel god det blev den ikke men nu flytter den meget mere luft en før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts