Hop til indhold

Beviset for at mænd kan.....


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

jeg har ikke tid til at tage billeder når jeg multitasker, men i går da kæresten havde havde lukkevagt kl 17, mig og hjalte var hjemme kl 16, nåede jeg da at få lukke cujo ud at tisse, tænde op i brændeovn, fået arrangeret Hjalte foran tv'et med lidt knækbrød og vådt. Tømt opvaskemaskinen, rørt frikadelle fars op og skrællet lidt kartofler......

 

c065.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ikke tid til at tage billeder når jeg multitasker, men i går da kæresten havde havde lukkevagt kl 17, mig og hjalte var hjemme kl 16, nåede jeg da at få lukke cujo ud at tisse, tænde op i brændeovn, fået arrangeret Hjalte foran tv'et med lidt knækbrød og vådt. Tømt opvaskemaskinen, rørt frikadelle fars op og skrællet lidt kartofler......

 

c065.gif

Det er hetl godt gået :lol: Manden derhjemme glermmer det efter at have plaseret Natazja foran tvet med lidt frugt og drikke, at han så skal forstætte med at lave noget og så sidder han der også eller ved commen :lol: når jeg kommer hjem kl 18 han er så hjemme 15.30-16.00 altafhængig af trafikken

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke tage æren for hans kærlighed til dyr, dne havde han allerede da jeg m¢dte ham! Ellers var han jo heller aldrig sluppet gennem nåle¢jet, vel? :blink:

 

Jo forresten, han var ikke vild med katte (sikkert fordi en del af hans job var at give dem medicin :lol:), men Memphis omvendte ham på det punkt! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...