Umulia Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 ...at vågne op til en million hvalpekys :hjerte: Og hvor er jeg glad for at jeg vurderede min hund rigtigt! Jeg var 95% sikker på at hun ville være sød ved en lille hvalp, men de sidste 5% var der spænding om. Og hun er bare SUPER sød :5up: I nat har de sovet sammen i hendes sofa, og i går fik han lov til at flå hendes bedste legetøj i stumper og stykker - nu skal jeg ud og lede efter en ny slangebamse Skulle bare dele det med nogen - jeg er glad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 hvor sødt , dejligt det går så godt . Mon ikke du skal købe et par ekstra slangebamser , så er der både til at ødelægge og lege med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 hvor sødt , dejligt det går så godt . Mon ikke du skal købe et par ekstra slangebamser , så er der både til at ødelægge og lege med Det kan da godt være vi skal finde et restlager :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 ...at vågne op til en million hvalpekys :hjerte: Og hvor er jeg glad for at jeg vurderede min hund rigtigt! Jeg var 95% sikker på at hun ville være sød ved en lille hvalp, men de sidste 5% var der spænding om. Og hun er bare SUPER sød :5up: I nat har de sovet sammen i hendes sofa, og i går fik han lov til at flå hendes bedste legetøj i stumper og stykker - nu skal jeg ud og lede efter en ny slangebamse Skulle bare dele det med nogen - jeg er glad Caaaaaaaaan you feel the love tonight Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Hvor blev billederne af? Du lovede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Hvor blev billederne af? Du lovede De er sgi' da i albummet Einstein! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 De er sgi' da i albummet Einstein! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Nååååååååååå, troede du skulle have lagt dem ned i vis din perle Du er absolut umulig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Hvor er det bare dejligt at læse :blink: Kan selv huske den der lille bekymring for "hvordan vil det nu gå" da jeg skulle have Kimba, og introducere hende for Caisar - og han var bare så sød ved hende, og hun ææælskede sin "storebror" Han er altså også bare så kær, den "lille" Leroy Du er jo nærmest nødt til, at mødes med Dogue1 og Lexus, det kunne blive nogle helt fantastiske billeder :blink: Stor glad smiley fordi det går så godt :bigsmile: :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Dejlig update! Det lyder som ren hygge hjemme hos jer. Hvor er det bare kært at Leroy både har fået lov til at flænse Vinnies bamse og at de har sovet sammen. :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Det var dog fantastisk:5up: love is in the air:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Tak for updaten :5up: :5up: Han er nu en smuk sak og hvor er Vinnie blevet hvid om mulen. Hvor gammel er damen efterhånden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Dejligt at høre Der er bare intet som at have to hunde, den glæde de giver hinanden er virkelig noget som smitter af på en også. To hunde - dobbelt besvær - Nej, kun en smule To hunde - dobbelt glæde - Nej, meget mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2009 Tak for updaten :5up: :5up: Han er nu en smuk sak og hvor er Vinnie blevet hvid om mulen. Hvor gammel er damen efterhånden? Hun er faktisk kun tre år, men det er meget normalt for grander at blive tidligt gråhårede Hun har også fået de fineste hvide øjenbryn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts