Hop til indhold

Hvor er det bare skønt!

Umulia
 Share

Recommended Posts

...at vågne op til en million hvalpekys :hjerte:

Og hvor er jeg glad for at jeg vurderede min hund rigtigt! Jeg var 95% sikker på at hun ville være sød ved en lille hvalp, men de sidste 5% var der spænding om.

Og hun er bare SUPER sød :5up: I nat har de sovet sammen i hendes sofa, og i går fik han lov til at flå hendes bedste legetøj i stumper og stykker - nu skal jeg ud og lede efter en ny slangebamse :mrgreen:

Skulle bare dele det med nogen - jeg er glad :oops::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

...at vågne op til en million hvalpekys :hjerte:

Og hvor er jeg glad for at jeg vurderede min hund rigtigt! Jeg var 95% sikker på at hun ville være sød ved en lille hvalp, men de sidste 5% var der spænding om.

Og hun er bare SUPER sød :5up: I nat har de sovet sammen i hendes sofa, og i går fik han lov til at flå hendes bedste legetøj i stumper og stykker - nu skal jeg ud og lede efter en ny slangebamse :mrgreen:

Skulle bare dele det med nogen - jeg er glad :oops::-D

Caaaaaaaaan you feel the love tonight :lun::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare dejligt at læse :blink: :mrgreen:

Kan selv huske den der lille bekymring for "hvordan vil det nu gå" da jeg skulle have Kimba, og introducere hende for Caisar - og han var bare så sød ved hende, og hun ææælskede sin "storebror"

Han er altså også bare så kær, den "lille" Leroy :lun: Du er jo nærmest nødt til, at mødes med Dogue1 og Lexus, det kunne blive nogle helt fantastiske billeder :blink: :engel:

Stor glad smiley fordi det går så godt

:bigsmile: :klovn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Dejligt at høre :-)

Der er bare intet som at have to hunde, den glæde de giver hinanden er virkelig noget som smitter af på en også.

To hunde - dobbelt besvær - Nej, kun en smule

To hunde - dobbelt glæde - Nej, meget mere

Link til indlæg
Del på andre sites