Hop til indhold

Hvalpelegetøj


Gæst Hagedorn
 Share

Recommended Posts

Gæst Hagedorn

Hej

 

Er der nogen der har nogle gode erfaringer med legtøj der ikke går i stykker ved kontakt med hvalpetænder?

 

Vores lille hund har efterhånden meget legetøj på samvittigheden. Han er vild med bamser men jeg har allerede nu har købt to bamser til hunde der alligevel er blevet flået.

 

Forslag?

 

På forhånd mange tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber legetøj på loppemarkeder og de fleste tøjdyr har øjne som hundene gerne vil gnave af, og det kan de så blive syge af hvis de ender i maven så dem piller jeg af og så fat i den store stoppenål og syr hullet til. de fås som regel til under en tie. Et stykke reb købt i byggemarked og beregnet som bådudstyr ca 5 mm tygt og så lave et godt stykke bevikling og et par knuder og det er godt til trækkelegetøj og holder til hvalpetænder. Jeg bruger en stor vasketøjspose når jeg vasker legetøj efter et kuld hvalpe og så i tøretumpleren. Et stykke stof i god størelse med en knude på er også rigtig godt ruskelegetøj, og de elsker når de får magt over den stakkels klud. Jeg har brugt et pudebetræk fra et sengesæt. Det var lidt forslag som er billige og holdbare, men husk hunden ser ikke det søde i legetøjet, så fat nål og tråd ved små huller det er det billigste.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det for et kræ du har ? Vores Berner skiller også alting ad i løbet af no time og har gjort det i månedsvis (han er 13 mdr nu), så jeg tilslutter mig alle Karens råd. Glem alt hvad vi mennesker synes er sødt og nuttet og find f.eks. et gammelt håndklæde og slå en knude på det og stik det til dyret. Nogle gange kan det bare ikke betale sig at ofte de vilde summer på hundelegetøj...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Tak for rådene.

 

Det er en australian shepherd på 3½ mdr. Ved ikke... Måske han bare er født med ekstra spidse hvalpetænder..?

 

I den alder er han jo lige på nippet til at skulle skifte sine tænder (4-6 mdr som regel) og det klør i gummerne. Jeg tror, du skal spare pengene og tage Karens råd til dig ellers bliver du ruineret. De kræ kan gøre kål på næsten hvad som helst i den periode. En godbid, der også kan hjælpe lidt på vej er en gulerod i ny og næ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gary, han er altså ikke helt lille... Men nu er Leroy og Vinnie selvølgelig også større end beaglerne...

Der er en video med en tiger der leger med ringen, den ser ikke lille ud der, så måske den var en mulighed...

 

Edit... han er 45 x 12 cm :)

 

Ringen kan man ikke sutte på - meget vigtigt for Vinnie :lol:

Det skulle være sprutten,stjernen eller rokken, men de er for små.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Ringen kan man ikke sutte på - meget vigtigt for Vinnie :lol:

Det skulle være sprutten,stjernen eller rokken, men de er for små.

 

De har lavet en serie med dinosaurer, de er riiigtig store ! Tror det ville være perfekt til en GD (Og ddb?) !!

 

http://www.vipproducts.com/retail/files/index.php?cPath=27_119

 

De er lidt pricey, men altså...det kan jo hurtigt spare sig ind, hvis den holder længe !

Link til indlæg
Del på andre sites

Ringen kan man ikke sutte på - meget vigtigt for Vinnie :lol:

Det skulle være sprutten,stjernen eller rokken, men de er for små.

 

Ja det har jeg jo set billeder af, med hendes larve :lun:

 

Er hummeren også for lille? Der kan hun måske sutte på kloen... En skam at krokodillen ikke kan gå, den er heller ikke nem at sutte på.

Link til indlæg
Del på andre sites

De har lavet en serie med dinosaurer, de er riiigtig store ! Tror det ville være perfekt til en GD (Og ddb?) !!

 

http://www.vipproducts.com/retail/files/index.php?cPath=27_119

 

De er lidt pricey, men altså...det kan jo hurtigt spare sig ind, hvis den holder længe !

 

Jeg er sikker på at Gerner (Dogsfirst) kan skaffe dem :)

 

Han var rigtig sød til at skaffe Oscar og Svea's nye hurtta fleece trøjer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious
Jeg er sikker på at Gerner (Dogsfirst) kan skaffe dem :)

 

Han var rigtig sød til at skaffe Oscar og Svea's nye hurtta fleece trøjer.

 

Ellers er der nogle af dem på tilbud her, hvis man ikke har noget imod at købe i udlandet http://www.pawsuppetsupply.com/tudi.html

 

 

Kunne desværre ikke finde et større billede.

Men det giver lidt en idé om størrelsen på dinosaurene

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...