Hop til indhold

Muskel- og kamphunde - farlige hunde eller farlige ejere?


Gæst LKollerup
 Share

Recommended Posts

Jeg bliver mere og mere "tændt"(er IKKE ment negativt, tværtimod:-D) på at tage til herning. Bliver der evt. mulighed for at stille spørgsmål??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså jeg tror da også lige jeg skal have en snak med Pegasus...:blink:

 

Vil thihvertifald rigtig gerne med til Herning...:-D

Ja gør lige det:blink: .....................

 

 

 

 

 

Vi ses i herning :vinken::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod

Vi kommer på foredragene ind på flere hyrdehunderacer, som har mange af de samme egenskaber - ligeledes også flere kvæghunde typer, som ikke bliver forbundet med 'muskelhunde' eller 'kamphunde'...

Derfor er der så mange forskellige kategorier af hunde, der egentlig skulle sammenstilles med de mange 'berygtede' racer.. :!:

 

Men men, jeg synes I skal dukke op - så kan I jo selv høre, hvad vi har på hjerte... :-)

 

Med venlige hilsner

Line

 

 

Hmm.. Med en SÅ flydende defination af kamphunde og samtidig sidestilling med flere andre racer, kommer det da til at tage nogle dage..

 

Misforstå mig ikke, jeg synes generelt foredrag er gode tiltag. Men for mig lyder det som en noget overfladisk behandling af emnet og måske et lidt misvisende tema...

 

Personligt ville jeg føle mig lidt skuffet over at skulle høre om feks. Bernere og Rottweilere, hvis jeg havde tilmeldt mig et foredrag om kamp/muskelhunde..

 

Men god fornøjelse med det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo,jo - lige så snart han kommer hjem fra den der "øvelse" han er på i weekenden ( det er vist bare et andet ord for en flok voksne der render rundt og leger ) skal jeg nok hive fat i ham:blink:

Nåååh.. weekend-kriger:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

Der bliver mulighed for at stille spørgsmål:-)

 

Selvfølgelig kan man ikke behandle et så bredt emne i dybden på et enkelt foredrag... det siger sig selv.

Men vi sætter fokus på lidt noget andet end hvad der er blevet gjort i f.eks. medierne.

Det skal gerne være sådan at der bliver skabt lidt debat og stillet spørgsmål til de meget almindelige opfattelser om såkaldte 'muskel- og kamphunde'.

 

Vi har researchet en masse og baserer vores foredrag på fakta og masser af erfaring. Vi vil prøve at se emnet fra en lidt anden vinkel end den mest populære i medierne...

 

Vi kommer bl.a. ind på arv og miljø og betydningen af dette.

Vi har en masse billedmateriale som vi vil vise og vi kommer ind på hvad aggressioner egentlig er - er nogle hunde patologisk aggressive og hvad betyder det egentligt...

 

Håber det kan skabe noget interesse:-)

 

Med venlige hilsner

Line

Link til indlæg
Del på andre sites

ARGHS !!! Kan jeg købe negativet (fra det digitale kamera...yeah right !!!) ??? :mrgreen:

 

 

 

:hmm:

 

Jeg lover at destruere det hvis;

 

 

nedlagt landsted

2 nye biler (en stationcar på guleplader og en lille fin bil med automatgear)

1 broholmer mere

 

 

Så kan du godt snakke mig til at destruere billed, kamera samt bærbar som billedet engang har ligget på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:

 

Jeg lover at destruere det hvis;

 

 

nedlagt landsted

2 nye biler (en stationcar på guleplader og en lille fin bil med automatgear)

1 broholmer mere

 

 

Så kan du godt snakke mig til at destruere billed, kamera samt bærbar som billedet engang har ligget på :mrgreen:

 

Pyha, ja hvis det er alt, hvad du kræver, så...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOT !!!! I stand by my Berner-basse !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg være fri. Hvem i himlens navn vil putte Danmarks midaldrende-dame-hund nr 1 ind i den snak her ?

Det skulle ikke undre mig om også ddb skulle være med i denne snak :lol:

Jeg er lidt spændt på hvad de har at sige til det foredrag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

Ja, man støder desværre ind i mellem ind i folk, som man ville ønske man ikke havde mødt. Heldigvis har vi retten på vores side, så vi tager det ikke så tungt:!:

Agnete87: såvidt jeg har hørt er du ekspert på kamphunde, så vi håber da at se dig til foredragene:-)

 

Med venlige hilsner

Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man støder desværre ind i mellem ind i folk, som man ville ønske man ikke havde mødt. Heldigvis har vi retten på vores side, så vi tager det ikke så tungt:!:

Agnete87: såvidt jeg har hørt er du ekspert på kamphunde, så vi håber da at se dig til foredragene:-)

 

Med venlige hilsner

Line

Det eneste jeg betaler for er mine betalingskanaler, men han er en sjov fætter ham der tore er han nordmand?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er dato i Odense kommet på:

d.16/4 kl. 18:30-21:30, Lumby Forsamlingshus, Odense.

 

 

1) Du har stadig ikke lyst til at afsløre for os, hvilke racer, der bliver omtalt i foredraget ?!?

 

2) Håber, at du ved, at Lumby Forsamlingshus er udenfor al landets lov og ret og måske ikke lige til at finde (sorry, hvis der skulle være nogle fra Lumby til stede)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

Næ, det vidste jeg faktisk ikke....:-) Men så må vi jo sætte skilte op inde fra Odense C. ;-) Mon ikke det kan findes hvis man vil.. :-)

 

Mht. de forskellige racer, så kan jeg da nævne et par stykker: Amstaff, cane corso, staff, boerboel, Dogo Argentino, Bullmastiff, Rottweiler, Dogue de Bordeaux, osv.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ, det vidste jeg faktisk ikke....:-) Men så må vi jo sætte skilte op inde fra Odense C. ;-) Mon ikke det kan findes hvis man vil.. :-)

 

Mht. de forskellige racer, så kan jeg da nævne et par stykker: Amstaff, cane corso, staff, boerboel, Dogo Argentino, Bullmastiff, Rottweiler, Dogue de Bordeaux, osv.:-)

 

Tak for svar.

 

Mht forsamlingshuset, så kan man sikkert godt finde det hvis man vil i vore gps-dage. Det ligger bare ikke lige først for...noget overhovedet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...