Hop til indhold

Hundemassage til husbehov


Gæst LKollerup
 Share

Recommended Posts

Gæst LKollerup

D.14.-15.marts afholder vi kursus i hundemassage til husbehov!

Underviser er hundemassør Susan Larsen Ravn!

 

Se mere på vores hjemmeside www.alpha-center.dk

 

Med venlige hilsner

Line

Alpha Hundeadfærdscenter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

Hvorvidt vi gentager kurset afhænger helt af både Susan og hvorvidt det bliver en succes eller ej.

 

Vi skal bruge 1 hund pr. 2-3 deltagere. Så er der tid og plads til at alle kan lære det der er nødvendigt.

 

Med venlige hilsner

Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hvorvidt vi gentager kurset afhænger helt af både Susan og hvorvidt det bliver en succes eller ej.

 

Vi skal bruge 1 hund pr. 2-3 deltagere. Så er der tid og plads til at alle kan lære det der er nødvendigt.

 

Med venlige hilsner

Line

 

hvordan bliver hundene så valgt ud? Jeg kunne godt tænke mig at lære noget hundemassage, men vil IKKE efterlade min hund for at tage på et to-dages kursus i foråret - jeg skal i forvejen have noget førstehjælp til fører og hund og en masse teori ifb. uddannelsen indenfor beredskabet og synes ikke han skal være alene udover det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LKollerup

Vi kommer kun til at bruge hunde, der kan håndtere det. Ellers er der ikke meget ved det..:!:

Man har lov at sige at man gerne vil have sin hund med og i de fleste tilfælde kan det også lade sig gøre - såfremt hunden kan håndtere at blive berørt og kan være i nærheden af andre hunde, på en fornuftig og afslappende måde.

 

Så vi udvælger i samarbejde med deltagerne :-)

 

Med venlige hilsner

Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Vi kommer kun til at bruge hunde, der kan håndtere det. Ellers er der ikke meget ved det..:!:

Man har lov at sige at man gerne vil have sin hund med og i de fleste tilfælde kan det også lade sig gøre - såfremt hunden kan håndtere at blive berørt og kan være i nærheden af andre hunde, på en fornuftig og afslappende måde.

 

Så vi udvælger i samarbejde med deltagerne :-)

 

Med venlige hilsner

Line

 

nej selvfølgelig ikke - tænker nu mere størrelse osv. om i har nogle krav der?

 

Jason er jo fx lillebitte, men er vandt til at blive befamlet på udstillinger og er også vandt til mange hunde omkring sig

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...