cs-dumle Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Igår var min veninde og jeg ude og hente hendes toller-hvalp Kali Hun er sund og fin og med masser af gåpåmod og nysgerrighed. På vej hjem i bilen pev hun lidt det første stykke, men lagde sig så ned og sov. Da vi kom hjem var hun lige ud og tisse og med det samme hun kom ind i køkkenet rendte hun hen til sin kurv, fandt sit nye pivdyr og rendte rundt som ejede hun det hele Her er hun så: [ATTACH]5792[/ATTACH] [ATTACH]5793[/ATTACH] [ATTACH]5794[/ATTACH] [ATTACH]5795[/ATTACH] [ATTACH]5796[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Kan man sige andet end Nåå jo. Tillykke med hende :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Tillykke med bamse-bassen. Jeg troede slet ikke de var så uldne sådan nogle Toller-kræ ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 AAiii altså hvor er hun skøn. Jeg har jo lidt en forkærlighed for tollere. De er bare skønne og dejlige at arbejde med også :5up: Hils veninden og ønsk tillykke med den lille ny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Tillykke med bamse-bassen. Jeg troede slet ikke de var så uldne sådan nogle Toller-kræ ! Hehe Narh... Hun er vist også lidt tykkere end normalt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 AAiii altså hvor er hun skøn. Jeg har jo lidt en forkærlighed for tollere. De er bare skønne og dejlige at arbejde med også :5up: Hils veninden og ønsk tillykke med den lille ny Skal jeg gøre Ja, veninden var også helt stolt da hun allerede en gang har stillet sig hen til døren og sagt til at hun skulle ud :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Hehe Narh... Hun er vist også lidt tykkere end normalt Det er altid godt at have lidt at stå i mod med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Det er altid godt at have lidt at stå i mod med :blink: Det er det ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Åhr, hvor ser hun blød og dejlig ud Tillykke med hende til din veninde Og til dig, at du har fået endnu en vovse i vennekredsen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2009 Hvor er den bare sød € en lille uldtot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts