Gæst bombastic Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 http://www.heste-nettet.dk/forum/14/802427/802427/ Jeg ved snart ikke hvad jeg skal mene, hvad syntes i? Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 billederne har været postet herinde ja, men rart med linket til blogindlægget hvor man kunne læse at de var farvet med frugtfarve.... det synes jge var rart at få at vide... Er det dyreplageri? Vel ikke mere end al anden klipning og fremvisning af hunde??? hundene ser jo ikke sådan her ud til daglig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Jeg synes det er synd at hundene skal være genstand for menneskets eget behov for at stå ud fra mængden og gøre sig bemærket om det er dyreplageri? næh - som sagt er det frugtfarve og det ER pudler så de er vandt til flere timers pleje om ugen, noget de vænner sig til og bogstaveligt talt sover igennem (skal man lige være opmærksom på hvis hunden står op - jason har været ved at tilte af bordet for mig et par gange ) - dyreplageri ville være IKKE at bruge den tid på pelsen men ve den hundefrisør der nærmer sig jason med saks og frugtfarve!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2009 Det er jo bare det sædvanlige øvl. Nogle mennesker skyer intet middel for selv at få opmærksomhed. Dybt tragisk... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts