Hop til indhold

At halse ...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Jørgen Larsen
Så fortsætter vi med "halse" i tryg forvisning om at det ikke det, der er årsagen til at Berneren synes, at det dog er en højest særpræget øvelse ! :mrgreen:

Havde en træner i DCH som har 4 Bernere, og de fik også beskeden Halse,

de så op på hende med det udtryk, skal der halses så kan du selv gøre det, vi har andet der interesere os lige nu,

men når jeg er ude hos hende efter foder, så er der så sandelig ikke noget galt med deres halsen :mad:

så det med at halse er nok en Bernerting :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde en træner i DCH som har 4 Bernere, og de fik også beskeden Halse,

de så op på hende med det udtryk, skal der halses så kan du selv gøre det, vi har andet der interesere os lige nu,

men når jeg er ude hos hende efter foder, så er der så sandelig ikke noget galt med deres halsen :mad:

så det med at halse er nok en Bernerting :engel:

 

Mja, jeg synes nu heller ikke stemmebåndet fejler noget, når folk VOVER at gå på den offentlige brandsti, der løber langs vores grund !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder unægtelig som en dialekt jeg kender særdeles godt, men vil jyde-Berneren fatte det ?!? :mrgreen:

 

sidder og fniser over jydeberneren.... kom i tanke om min mors hund som blev ekstremt bange for en sød lille somalisk pige der var på visit...

En morgen hvor den lille pige stod op med morgenhår og hunden så hende hoppede hunden en halv meter op i luften og gøede af skræk - den hund kan man da kalde en bondeknold! :mrgreen:

 

- det værste var at den lille pige var bange for hunde og havde lige overvundet den værste angst aftenen før, men hunden havde jo heller aldrig nogensinde set en afrikaner før - så det var noget af en kombi :blink:

Jeg vil dog også sige at pigen blev bedste venner med alle 3 hunde og snakker tit om dem hjemme - i det hele taget havde hun en go' juleferie og juleaften hos :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
sidder og fniser over jydeberneren.... kom i tanke om min mors hund som blev ekstremt bange for en sød lille somalisk pige der var på visit...

En morgen hvor den lille pige stod op med morgenhår og hunden så hende hoppede hunden en halv meter op i luften og gøede af skræk - den hund kan man da kalde en bondeknold! :mrgreen:

 

- det værste var at den lille pige var bange for hunde og havde lige overvundet den værste angst aftenen før, men hunden havde jo heller aldrig nogensinde set en afrikaner før - så det var noget af en kombi :blink:

Jeg vil dog også sige at pigen blev bedste venner med alle 3 hunde og snakker tit om dem hjemme - i det hele taget havde hun en go' juleferie og juleaften hos :engel::blink:

Øv har du ikke et billede af situationen, vil meget gerne se det rigtigt

ikke bare inden i mit store kranie, for der ser det ret sjov ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv har du ikke et billede af situationen, vil meget gerne se det rigtigt

ikke bare inden i mit store kranie, for der ser det ret sjov ud

 

Det var (desværre) kun min mor der havde æren af at opleve det... jeg ville også rigtig gerne ha' set det :mrgreen::blink:

 

oO( i mit hoved ser jeg det i ren Anders And-stil :mrgreen::mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...