Hop til indhold

Dentasticks


Gæst Loke
 Share

Recommended Posts

Har lige set endnu en reklame for Pedigree Dentasticks, om hvor god en hundeejer man er, hvis man giver sin hund sådan nogle, og hvor NØDVENDIGE er.

Jeg ved ikke med jer, men Loke får herre tyndskide af demf045.gif Og det er da lige så godt at give en rigtig knogle...

 

Jeg tænker nok lidt på alle de "uvidende", der fylder hunden med sådan noget skidt - jeg tror ikke det er særligt sundt??

 

a020.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set endnu en reklame for Pedigree Dentasticks, om hvor god en hundeejer man er, hvis man giver sin hund sådan nogle, og hvor NØDVENDIGE er.

Jeg ved ikke med jer, men Loke får herre tyndskide af demf045.gif Og det er da lige så godt at give en rigtig knogle...

 

Jeg tænker nok lidt på alle de "uvidende", der fylder hunden med sådan noget skidt - jeg tror ikke det er særligt sundt??

 

a020.gif

 

Jeg sidder også altid og griner når den reklame er der. "Derfor har din hund brug for dig og dentasticks er en nødvendighed for at undgå pardentose og tandkødsbetændelse"u131.gif Jeg kunne aldrig drømme om at give Lua sådan noget.

 

Men det er rigtigt. Stakkels dem der rent faktisk hopper på den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bitten får en Dentastick af og til... men det er nu altså fordi det er hendes allermest yndlingsslik..

Dolph gider dem ikke - han elsker derimod de der små grønne, hårde dimser man kan købe ved dyrlægen.. De har form som en lille tandbørste tror jeg.. og skulle lugte af mint, men stinker af wunder-baum..

 

Men ak ja - ønsker man ro på tropperne, så har jeg altid sådan nogle liggende som det ultimative værktøj..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg synes det er så uetisk og bliver vred over den omtalte reklame:"Goddag mit navn er Benedikte Rasmussen..."

 

Hvordan i himlens navn skulle sådan en "gummidims" som det tager to tyg for en lab at konsumere kunne nå at rense hans tænder? g070.gif

 

En ORDENTLIG knogle derimod som er så stor at den skraber tænderne, DEN holder tandsten væk - og er langt hyggeligere at ligge med i timevis end en hurtig "stick".

 

 

2190_Lrdagsben_1.jpg

 

 

 

Nogle gange tror jeg, at reklamebureauerne ser konsumenterne som snotdumme.

 

Det undrer mig også, at blebørn ikke har fået traumer tidligere, før der fandtes "up and go" og lignende bleer.

 

Eller at man kan få et maskinopvaskemiddel som er SÅ godt, vasker skinnende rent og uden pletter, men alligevel skal man efterfølgende købe maskinrens? n075.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Perlen88

Tja, jeg har brugt det en enkelt gang eller to. Og hundene kan godt lide dem - selvom det selvfølgelig ikke betyder at det er godt for dem :wink: Og jeg tror nu også at et godt okseben er bedre for dem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tja, jeg har brugt det en enkelt gang eller to. Og hundene kan godt lide dem - selvom det selvfølgelig ikke betyder at det er godt for dem :wink: Og jeg tror nu også at et godt okseben er bedre for dem :)

 

Pelle får gerne en hel pose af sådanne stænger af sin dyrlæge. Og han æder dem med stor fornøjelse :)

To tyg så er sådan en stang væk og efterlader bare en duft af pebermynte :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tja, jeg har brugt det en enkelt gang eller to. Og hundene kan godt lide dem - selvom det selvfølgelig ikke betyder at det er godt for dem :wink: Og jeg tror nu også at et godt okseben er bedre for dem :)

 

Pelle får gerne en hel pose af sådanne stænger af sin dyrlæge. Og han æder dem med stor fornøjelse :)

To tyg så er sådan en stang væk og efterlader bare en duft af pebermynte :)

 

Det er dog fra RC og ikke pedigree pal, der er en lille chance for at indholdet er bedre :D

 

Jeg er nu ikke ret vild med dem :wink:

 

Kødben, det ved man hvad er!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Tja, jeg har brugt det en enkelt gang eller to. Og hundene kan godt lide dem - selvom det selvfølgelig ikke betyder at det er godt for dem :wink: Og jeg tror nu også at et godt okseben er bedre for dem :)

 

Pelle får gerne en hel pose af sådanne stænger af sin dyrlæge. Og han æder dem med stor fornøjelse :)

To tyg så er sådan en stang væk og efterlader bare en duft af pebermynte :)

 

Det er dog fra RC og ikke pedigree pal, der er en lille chance for at indholdet er bedre :D

 

Jeg er nu ikke ret vild med dem :wink:

 

Kødben, det ved man hvad er!

 

Tjah.. Ved jeg ikke. Har ikke læst på posen, Pelle får dem bare som slik. Lidt udtilbens må man jo gerne være :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes så, at det er rart med alternative tyggeting, for dem der ikke vil bruge rå kødben.

 

Mine hunde har aldrig fået dårlig mave af denta. Det er ikke noget de får tit, da jeg er mere til de naturlige ting. Men i sidste ende, så er det vigtige vel også, at hunden får brugt sine tænder og at folk gøres opmærksomme på det:wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...