Hop til indhold

Agilitykursus mellem Randers/Hadsund


Gæst Malene Nielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Agilitykursus

 

 

22 februar 2009

 

 

DcH Nørhald afholder agilitykursus for begyndere og letøvede – kurset er også åbent for ikke-medlemmer.

 

Der vil blive undervist i handling, kombinationer og springteknik og der vil blive taget udgangspunkt i den enkelte hundefører/hund.

 

 

Begyndere/let øvede – Søndag d. 22 februar kl 12:00 – 16:00

 

 

Kurset vil blive afholdt på Dch Nørhalds træningsplads

Sognevej 15, Enslev, 8983 Gjerlev

 

Der vil på et senere tidspunkt blive afholdt et opsamlingskursus.

 

Pris for medlemmer af DcH Nørhald 50 kr og ikke-medlemmer 75 kr, prisen indekluderer kaffe og kage.

 

Medbring masser af godt humør, legetøj/godbidder i rigelige mængder og vand + evt tæppe til din hund – påklædning efter vejrforhold.

 

Muskel/kamphunde eller blandinger heraf vil ikke kunne deltage på kurserne.

 

Tilmeldning senest 19. februar til Majbritt Samuelsen på 51 43 94 82 (evt besked på telefonsvarer/sms) el. [email protected]

Betalingen sker på dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Lyder da lidt interessant... hvem underviser? Og vil vedkommende være i stand til at lære en fuldstændig håbløs hundefører bare en lille smule om handling..... suk :(

 

Det er Majbritt Samuelsen der afholder kurset og hun er utrolig dygtig, både som træner og som hundefører.

 

Hun er god til at undervise på alle niveauer og formår at viderebringe 'dansetrinene' på en god og pædagogisk måde så alle forstår, så syntes da du skal komme, hvis du er fristet :-D

 

Majbritt lægger stor vægt på positiv træning, hvor hensynet til hunden kommer først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Majbritt Samuelsen der afholder kurset og hun er utrolig dygtig, både som træner og som hundefører.

 

Hun er god til at undervise på alle niveauer og formår at viderebringe 'dansetrinene' på en god og pædagogisk måde så alle forstår, så syntes da du skal komme, hvis du er fristet :-D

 

Majbritt lægger stor vægt på positiv træning, hvor hensynet til hunden kommer først.

 

Positiv træning er underforstået - ellers sorterer jeg helt automatisk fra ;o)

 

Det er det der med dansetrinene, der er mit problem - jeg er simpelthen helt umulig og peger i alle retninger med arme og ben.... og så er jeg jo udstyret med en hund, der er lidt hurtigere end gennemsnittet.... Skal lige se på, om jeg skal arbejde den weekend, ellers dukker jeg nok op :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Positiv træning er underforstået - ellers sorterer jeg helt automatisk fra ;o)

 

Det er det der med dansetrinene, der er mit problem - jeg er simpelthen helt umulig og peger i alle retninger med arme og ben.... og så er jeg jo udstyret med en hund, der er lidt hurtigere end gennemsnittet.... Skal lige se på, om jeg skal arbejde den weekend, ellers dukker jeg nok op :o)

 

'Helikopteren' laver jeg også ofte :oops::lol: det bedste er jo så at hunden rent faktisk gør det jeg beder den om :5up: (bare ikke det jeg selv mente jeg bad den om) så helt ringe er det jo ikke :mrgreen:

 

Du har jo også en border og den er vel som bordere er flest = tændte og ekstremt arbejdsivrige :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

'Helikopteren' laver jeg også ofte :oops::lol: det bedste er jo så at hunden rent faktisk gør det jeg beder den om :5up: (bare ikke det jeg selv mente jeg bad den om) så helt ringe er det jo ikke :mrgreen:

 

Du har jo også en border og den er vel som bordere er flest = tændte og ekstremt arbejdsivrige :-D

 

Det lyder som Kimmi ja.... og så har hun så bare lige et ekstra gear oveni ;o) Hun er vist ret ekstrem - men min første, så jeg tror bare de er sådan ;o) Og så er hun så ovenikøbet ekstremt følsom overfor kropssprog, så jeg skal passe meget på, at hun ikke kommer til skade, når jeg er en klovn :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Malene Nielsen

Bare for at få stillet nysgerrigheden, så vil jeg da lige høre om jeg er så heldig at møde en eller flere 'hunde-forum- medlemmer den 22. februar :-D

 

Jeg har selv tilmeldt mig med Joey :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...