potil Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Her er lidt billeder af dampdyrene... de er altså verdens bedste venner :blink: - men begge meget kamerasky 1. Du og jeg, Tinka 2. "ok, men kun 1 billede!!" 3. "jeg er den der er smuttet - hej!" 4. "Ai altzå, jeg har morgenhår!" 5. "KUN 1 billede - Blev der sagt!" 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 hvor er de søde ved vinduet sammen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 hvor er de søde ved vinduet sammen :5up: Tak... De sidder tit sammen og nyder udsigten :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Hahaha kan godt li dine fortællinger¨¨¨dejligt billed det ved vinduet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Hahaha kan godt li dine fortællinger¨¨¨dejligt billed det ved vinduet Tak for det... de er så sjove fordi de er sådan et umage par :blink: Tinka viser den største ydmyghed, takt og tone, mens Herr Flick er Blachmann forklædt som hund, altid parat med godteposen af fornærmelser og storhedsvanvid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Januar 25, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Ha ha billede 3 og 5 er også dem jeg har flest af enten er Laika for hurtig eller jeg der er for langsom hvis det ikke lige er halen så er det enten snuden eller et enkelt ben og det første billede er rigtigt godt og de hygger vist :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2009 Ha ha billede 3 og 5 er også dem jeg har flest afenten er Laika for hurtig eller jeg der er for langsom hvis det ikke lige er halen så er det enten snuden eller et enkelt ben og det første billede er rigtigt godt og de hygger vist :5up: Det sidste billede er ikke et hvor han er ved at gå, men tværtimod sat sig demonstrativt ned foran mig i det jeg tog billedet (Det var Tinka som skulle have været på billedet, men det blev Herr Flicks lille brede der satte sig fast på billedet ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts