Gæst Natascha21 Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Som lovet så får i lige nogle billeder af Samojede hvalpen Joey Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Nøj, hvor er han altså bare nuserheden selv! Jeg har virkelig også en svaghed for spidshunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Åhr, en bette samojedhvaps Han er bare for kær :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Årrrh.... Hvor kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 :hjerte: han er nusser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Sender dig lige min adresse så du kan aflevere ham her hos mig, jeg vil have den lille nussergøj, min mor havde en magen til da jeg var lille knægt og han var en utrolig sød og dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Natascha21 Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Sender dig lige min adresse så du kan aflevere ham her hos mig,jeg vil have den lille nussergøj, min mor havde en magen til da jeg var lille knægt og han var en utrolig sød og dejlig hund Haha.. Lige pt. må du da godt få ham en tur.. Han laver ballade konstaaaant. Men kun hvis du sender ham tilbage velopdraget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jørgen Larsen Besvaret Januar 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 26, 2009 Haha.. Lige pt. må du da godt få ham en tur.. Han laver ballade konstaaaant. Men kun hvis du sender ham tilbage velopdraget Aldrig du får ham ikke tilbage, der ingen returret hos mig Kan fortælle dig en lille historie om min mors lille nuser fra da jeg var barn ( og han lignede din på en prik ) vi var gået i skole og min mor var på besøg hos en veninde, dengang man ikke behøvede at låse dørene, og posten var dengang vand til at komme ind at få kaffe kl ca. 10 min mor var hos sin veninde til kl. 15,00 ca og skulle hjem for at vi kom fra skolen på det tidspunkt, ha ha ha hvem sad inde i stuen og ikke kunne komme ud ?????? ja du gættede rigtig posten, og han kunne ikke få lov at komme ud eller stoppe hans pibe for så viste nusser sine fine bisser som han sagde, Nusser var det han blev kaldt så resten af brønderslev på hans distrikt fik sen post men han fik sin kaffe og et par stykker mad inden han fortsatte hans rute så en god hund er de den race :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 han er kær :lun: en lækker vaps :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Så smuk - en rigtig krammebamse. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Hvor er han kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Natascha21 Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Aldrig du får ham ikke tilbage, der ingen returret hos migKan fortælle dig en lille historie om min mors lille nuser fra da jeg var barn ( og han lignede din på en prik ) vi var gået i skole og min mor var på besøg hos en veninde, dengang man ikke behøvede at låse dørene, og posten var dengang vand til at komme ind at få kaffe kl ca. 10 min mor var hos sin veninde til kl. 15,00 ca og skulle hjem for at vi kom fra skolen på det tidspunkt, ha ha ha hvem sad inde i stuen og ikke kunne komme ud ?????? ja du gættede rigtig posten, og han kunne ikke få lov at komme ud eller stoppe hans pibe for så viste nusser sine fine bisser som han sagde, Nusser var det han blev kaldt så resten af brønderslev på hans distrikt fik sen post men han fik sin kaffe og et par stykker mad inden han fortsatte hans rute så en god hund er de den race :5up: Haha, hvor genialt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 27, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2009 Hvor er den sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts