Hop til indhold

Isbjørnen Joey.

Gæst Natascha21
 Share

Recommended Posts

Gæst Jørgen Larsen

Sender dig lige min adresse så du kan aflevere ham her hos mig,

jeg vil have den lille nussergøj, min mor havde en magen til da jeg var lille knægt og han var en utrolig sød og dejlig hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Natascha21
Sender dig lige min adresse så du kan aflevere ham her hos mig,

jeg vil have den lille nussergøj, min mor havde en magen til da jeg var lille knægt og han var en utrolig sød og dejlig hund

Haha.. Lige pt. må du da godt få ham en tur.. Han laver ballade konstaaaant. Men kun hvis du sender ham tilbage velopdraget :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Haha.. Lige pt. må du da godt få ham en tur.. Han laver ballade konstaaaant. Men kun hvis du sender ham tilbage velopdraget :D

Aldrig du får ham ikke tilbage, der ingen returret hos mig

Kan fortælle dig en lille historie om min mors lille nuser fra da jeg var barn ( og han lignede din på en prik )

vi var gået i skole og min mor var på besøg hos en veninde, dengang man ikke behøvede at låse dørene,

og posten var dengang vand til at komme ind at få kaffe kl ca. 10

min mor var hos sin veninde til kl. 15,00 ca og skulle hjem for at vi kom fra skolen på det tidspunkt,

ha ha ha hvem sad inde i stuen og ikke kunne komme ud ??????

ja du gættede rigtig posten, og han kunne ikke få lov at komme ud eller stoppe hans pibe

for så viste nusser sine fine bisser som han sagde,

Nusser var det han blev kaldt

så resten af brønderslev på hans distrikt fik sen post men han fik sin kaffe og et par stykker mad inden han fortsatte hans rute

så en god hund er de den race :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Natascha21
Aldrig du får ham ikke tilbage, der ingen returret hos mig

Kan fortælle dig en lille historie om min mors lille nuser fra da jeg var barn ( og han lignede din på en prik )

vi var gået i skole og min mor var på besøg hos en veninde, dengang man ikke behøvede at låse dørene,

og posten var dengang vand til at komme ind at få kaffe kl ca. 10

min mor var hos sin veninde til kl. 15,00 ca og skulle hjem for at vi kom fra skolen på det tidspunkt,

ha ha ha hvem sad inde i stuen og ikke kunne komme ud ??????

ja du gættede rigtig posten, og han kunne ikke få lov at komme ud eller stoppe hans pibe

for så viste nusser sine fine bisser som han sagde,

Nusser var det han blev kaldt

så resten af brønderslev på hans distrikt fik sen post men han fik sin kaffe og et par stykker mad inden han fortsatte hans rute

så en god hund er de den race :5up:

Haha, hvor genialt :D

Link til indlæg
Del på andre sites