Hop til indhold

Hvalpe og harehop (HD)


Gæst Natascha21
 Share

Recommended Posts

Gæst Natascha21

Hejsa.

 

Er det normalt at en hvalp løber harehop? I så fald, hvornår stopper de med det?

 

Jeg har jo lige mistet en hund til HD 7 mdr gammel.. Så jeg er ret hys med det pt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er harehop helt præcist? Er det "efeu-hoppene"?

 

Jep. :mrgreen:

 

Ok, ja så har jeg en samojed der laver harehop:mrgreen:

 

Som Sonja siger, så er han 1 1/2 år og ser overhovedet ikke ud til at ville stoppe med det:mrgreen: Fint med mig, det ser ualmindelig sjovt ud:blink:

 

Hvorfor skulle det være specielt slemt i forhold til HD?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hejsa.

 

Er det normalt at en hvalp løber harehop? I så fald, hvornår stopper de med det?

 

Jeg har jo lige mistet en hund til HD 7 mdr gammel.. Så jeg er ret hys med det pt.

Nu er jeg ikke sikker på, hvad du mener med harehop, men hvis det er at den løfter begge bagben samtidig fra jorden under løb, så kan det være et tegn på smerter. Det er dog ikke nødvendigvis HD.

Min egen hund har løbet sådan fra han var hvalp af. Jeg har haft ham til kiropraktor, hvor vi fandt ud af, at den var gal med lænden. Han har nu været i behandling og er blevet som ny igen og løber helt normalt. :5up:

 

Kiropraktisk behandling kan også hjælpe på HD og de kompenseringsproblemer det kan give.

 

Hvis min hund løb sådan, ville jeg klart få den undersøgt af en kiropraktor, for at være på den sikre side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...