Hop til indhold

Anders Hallgren i aften på TV2 Charlie!


Gæst Loke
 Share

Recommended Posts

Et hundeliv

- sådan lærer du at 'tale' med din hund.

- sådan lærer du at 'tale' med din hund.

Den amerikanske 'hundehvisker' Cesar Millan har fået mange verbale klø af danske hundeelskere, der mener, at hans metoder er alt for brutale. I dette program viser den kendte svenske hundepsykolog Anders Hallgren, hvordan hunde kommunikerer, og hvordan viden om hundenes 'sprog' kan bruges i menneskets forhold til dets bedste ven.

Hallgren mener, at Cesar Millan helt har misforstået hundens natur og lægger alt for stor vægt på dominans og disciplin. Anders Hallgren har en meget mere ligeværdig opfattelse af forholdet mellem menneske og hund. Anders Hallgren afholder kurser i og om hundeadfærd også for danske hundeejere, og herhjemme udgives hans bøger af Forlaget Tro-fast i Nordjylland.

 

Kl. 20 i aften på Charlie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Var det det program hvor en hund har et kamara i panden?

 

Ja, Anders er dejlig, sådan et hele vejen igennem kærligt og rart menneske, flere af dem, ikke mindst vedr hunde, gå hjem og læg dig Cesar Millan, og bliv der, hold dig fra hunde!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg tror måske jeg elsker ham Anders en lillesmule :oops:

 

Måske vil du hellere gifte dig med ham end det indlæg du var forelsket i?

 

uuhh den er svær ... selvom - Henrik har nok flere indvendinger mod, at jeg vil giftes med Anders end med et indlæg :lol:

 

Ja, det er klart det vil være nemmere at gennemføre med et indlæg!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig udsendelse, selvom den var for kort.

Jeg tror ikke den kunne nå at omvende hardcore fans af gammeldags hundeopdragelse, men den har kunnet åbne øjnene for andre muligheder hos tvivlere.

Jeg nåede forinden at ringe rundt til et par stykker, bl.a. til en der praktiserer Jan Fennell holdningen når hun træder ind ad døren. Så jeg var ekstra glad for at Hallgren nåede at sige sin mening om den sag :D .

 

Gad vide om der er lavet flere udsendelser med Hallgren...? Så kunne vi jo lave et par tiggerbreve om at få dem indkøbt :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...