Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Så er det blevet ok at kysse sin hund

Featured Replies

Besvaret

Der bliver lavet en lignende undersøgelse herhjemme. Jeg havde faktisk meldt mig til at deltage, men man skulle hver måned afhente hundefoder på Landbohøjskolen, og det syntes jeg var lidt langt at rejse.

Besvaret

Ja jeg har jo også altid ment, at det er farligere at have med børn at gøre end med hunde :mrgreen:

Besvaret
et stort tungekys
AAAADDD :( det synes jeg altså er lidt for perverst, at TUNGEkysse sin hund :adr:
Besvaret
What I said: Der er ikke noget som et hunde-kys !!! :lun::mrgreen:

Problemet er så når man ligger og snorker og hunden syntes dne vil snerve :badr: det er altså lige i overkanten!

Besvaret

Jeg syntes specielt godt om denne her:

Fordelingen af resistente bakterie-typer tyder på, at der faktisk sker større smitte fra mennesker til hunde end omvendt. Det kan måske have sin forklaring i, at (u)vanen med at drikke af toilettet ikke ses så ofte hos hundeejere.

Besvaret
Jeg syntes specielt godt om denne her:

Fordelingen af resistente bakterie-typer tyder på, at der faktisk sker større smitte fra mennesker til hunde end omvendt. Det kan måske have sin forklaring i, at (u)vanen med at drikke af toilettet ikke ses så ofte hos hundeejere.

Næh - men det sker!

"hvid man sidde på brønden" - gammel og lidt racistisk joke :oops:

Besvaret

YEAH BABY! ta' den alle jer med jeres fordømmende: "Ad-hvor-er-det-altså-bare-klamt-at-din-hund-slikker-dig-i-ansigtet-kommentarer!!!"

Besvaret
  • Forfatter
YEAH BABY! ta' den alle jer med jeres fordømmende: "Ad-hvor-er-det-altså-bare-klamt-at-din-hund-slikker-dig-i-ansigtet-kommentarer!!!"

:klap::klap::klap:

Besvaret

Fint nok - bare jeg må slippe..........

Besvaret

Nu ved jeg at Tacco spiser lorte og det er grund nok til at han ikke må slikke mig i ansigtet!

Uanset hvor få bakterier der så måtte være.

Besvaret

:5up: Nemlig - også til dem, der siger, det er klamt at have hunden i sengen :roll:

Besvaret
:5up: Nemlig - også til dem, der siger, det er klamt at have hunden i sengen :roll:

Er dét nu også blevet klamt ? Besværligt måske, hvis hunden er stor nok, men hyggeligt det var det nu med de to første !

Besvaret

Ja, ja, ja, fru Christoff... det er jo det jeg altid har sagt, Har efterhånden også læst det i en del bøger (f.eks. at hundes sårheling synes at fremskyndes af at de slikker sårene). Nu er det heldigvis sjældent jeg oplever, at hunde gnasker afføring - sker det, udsætter jeg da naturligvis evt. ansigtsslikning en smule, men ellers... jeg synes det er hyggeligt og giver en god samhørighedsfølelse - det er jo en af hundens stærkeste måder at udtrykke hengivenhed og venskab på, og det vil jeg da sandelig ikke gå glip af (eller afvise).:ae:

Besvaret
Er dét nu også blevet klamt ? Besværligt måske, hvis hunden er stor nok, men hyggeligt det var det nu med de to første !

Ja, det er der da mange, der synes...

Besvaret
Ja, det er der da mange, der synes...

De ved dælme ikke, hvad der er godt !!!

Besvaret
  • Forfatter
jeg synes det er hyggeligt og giver en god samhørighedsfølelse - det er jo en af hundens stærkeste måder at udtrykke hengivenhed og venskab på, og det vil jeg da sandelig ikke gå glip af (eller afvise).:ae:

Ovenstående er jeg helt enig i, der er da ikke noget bedre end når Baldur kravler op på mit skød og sætter et forben på hver sin side af mit hoved, for derefter at overkysse mig i hele hovedet :lun:

Eneste minus kan dog være at undgå at blive kvalt, idet han kan blive meget ivrig og blive ved meget længe :blink:

Besvaret
Ovenstående er jeg helt enig i, der er da ikke noget bedre end når Baldur kravler op på mit skød og sætter et forben på hver sin side af mit hoved, for derefter at overkysse mig i hele hovedet :lun:

Eneste minus kan dog være at undgå at blive kvalt, idet han kan blive meget ivrig og blive ved meget længe :blink:

På den anden side: døden skal jo have en årsag og at blive slubret ihjel er nok ikke den værst tænkelige :-P

Besvaret
De ved dælme ikke, hvad der er godt !!!

Nej de gør ej! Der er intet bedre end en øko-fodvarmer, som ikke bliver kold i løbet af natten :lun: