Hop til indhold

nyt foredrag - skal ses/høres


FOX
 Share

Recommended Posts

Så er www.HundensTarv.dk "nedkommet" med endnu et foredrag - den 15. marts 2009 kl. 19.00

 

Foredragsholderen er Gitte "hund" Jørgensen. Jeg har oplevet hende irl både til foredrag og weekend-kursus - og hun er helt suveræn. I kan læse mere om hende på hjemmesiden. Men jeg vil sige det er noget i bare ikke må gå glip af - hun er fantastisk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst ThomasTBO
Så er www.HundensTarv.dk "nedkommet" med endnu et foredrag - den 15. marts 2009 kl. 19.00

 

Foredragsholderen er Gitte "hund" Jørgensen. Jeg har oplevet hende irl både til foredrag og weekend-kursus - og hun er helt suveræn. I kan læse mere om hende på hjemmesiden. Men jeg vil sige det er noget i bare ikke må gå glip af - hun er fantastisk :-D

 

Var lige inde på siden, og det lyder da ganske interessant, men det er nu af en anden grund jeg skriver: synes nemlig ikke det er muligt at finde link til andre aktiviteter/foredrag/kurser udfra forsiden? Hvor pokker gemmer I dem henne? For kan nelig godt huske I tit arrangerer noget... er det bare mig der er blind, eller hvad, siden jeg ikke kan finde noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Var lige inde på siden, og det lyder da ganske interessant, men det er nu af en anden grund jeg skriver: synes nemlig ikke det er muligt at finde link til andre aktiviteter/foredrag/kurser udfra forsiden? Hvor pokker gemmer I dem henne? For kan nelig godt huske I tit arrangerer noget... er det bare mig der er blind, eller hvad, siden jeg ikke kan finde noget?

 

Helt personligt syntes jeg hun er fantastisk :oops:

 

På hjemmesiden ude i højre side nederst er der en kalender (har dog set at formanden ikke har fået lagt det på endnu) hvor man kan se, hvad der sker.

 

Jeg vil dog straks når jeg har skrevet dette foreslå formanden en "AKTIVITETS-BOKS" men pt er det også formanden der er web-master - vi har søgt længe efter én - men der er vist ingen der har tid :oops:

Hvis der er flere spørgsmål - så skriv endelig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Skal i ikke med ????

 

Lægger lige lidt tekst ind her, så i kan læse lidt om foredragsholderen :blink:

Gitte Jørgensen

 

Gitte der i hundekredse er kendt som Gitte ”Hund” Jørgensen er uddannet veterinærsygeplejerske. Hun har siden 1995 arbejdet med lydighed og agility hos DKK og DCH. I 1997 begyndte hun at arbejde med Bordercollier. Året efter begyndte hun at hyrde med sine hunde, både i Danmark og i udlandet. Hun arbejder både med problemhunde og med de hunde og hundeførere der dyrker hundesport på topplan.

 

De mest udbredte ord om hendes foredrag er: Inspirerende, medrivende og humoristiske'

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi foreningen ikke er så stor endnu, men vi kæmper for på et tidspunkt at ramme hele landet :mrgreen:

 

Der er noget i støbeskeen i Hjørring-området - men jeg må vist ikke røbe noget før alt er på plads :blink:

 

OK, jeg overvejer medlemskab, men må indrømme at jeg i mange sammenhænge skal køre langt. Århus er den næststørste by og alligevel overse div. foreninger byen.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg sendt en tilmeldingsemail. Så nu har hun bare at være så god, som du siger, Fox! :blink:

 

Jeg vil næsten sætte en hund på spil, hvis du ikke griner på et eller andet tidspunkt af foredraget :mrgreen: Jeg skal så bare lige finde ud af om det skal være Alto eller Sookie :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, jeg overvejer medlemskab, men må indrømme at jeg i mange sammenhænge skal køre langt. Århus er den næststørste by og alligevel overse div. foreninger byen.;-)

 

Jeg håber ikke "vi" overser nogen :blink: men det kræver, at der er medlemmer der vil støtte op om sagen og være med til at arrangere noget sjovt. Lige p.t. er bestyrelsen spredt over Sjælland og derfor er der nok mest der foregår herovre lige pt. Men da vi også har en del medlemmer i Hjørring - vil der også komme noget deroppe (jeg skal nok skrive hvad det er, når det bliver offentligt)

 

Men jo flere medlemmer - jo mere sjov :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil næsten sætte en hund på spil, hvis du ikke griner på et eller andet tidspunkt af foredraget :mrgreen: Jeg skal så bare lige finde ud af om det skal være Alto eller Sookie :blink:

 

Så vil jeg da gøre mit allerbedste for ikke at grine! Hurraaaa, Sookie skal bo hos mig! :ivrig: (Det er jo nok bedst med Sookie, Tyson er nok ikke så begejstret for at få en anden hanhund inden for døren). :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi lave en bytte/vædde noget ?? Hvis du på et eller andet tidspunkt skraldgriner så får jeg ræve-ungen ???

 

(han må nemlig gerne bo hos mig - Alto er kastereret - så Tyson lægger slet ikke mærke til pistolen under maven..... :mrgreen:)

 

:shock::shock::shock: Nu er legen pludselig ikke så sjov længere, synes jeg... du må ikke tage Tyson fra mig. :megaked:

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må desværre melde pas - ville ellers rigtig gerne have haft denne oplevelse med, men der er allerede nu indlagt en hel del ture over broen. Og på et eller andet tidspunkt bliver man desværre nødt til at erkende at man er et ganske alm. mennesker der også skal skule lidt til økonomien engang imellem :(

 

Jeg håber dem af jer der kommer afsted for en super oplevelse :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

øv øv og øv - nu troede jeg lige jeg skulle se Tanten irl :megaked: (og jeg ville ellers have inviteret dig på aftensmad før foredraget :blink:)

 

Kan "vi" ikke lave det til en åben invitation? :oops: Det kunne jo være der kom en anden god gang hvor det passer lidt bedre ind i alle planerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...