FOX Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Så er www.HundensTarv.dk "nedkommet" med endnu et foredrag - den 15. marts 2009 kl. 19.00 Foredragsholderen er Gitte "hund" Jørgensen. Jeg har oplevet hende irl både til foredrag og weekend-kursus - og hun er helt suveræn. I kan læse mere om hende på hjemmesiden. Men jeg vil sige det er noget i bare ikke må gå glip af - hun er fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Så er www.HundensTarv.dk "nedkommet" med endnu et foredrag - den 15. marts 2009 kl. 19.00 Foredragsholderen er Gitte "hund" Jørgensen. Jeg har oplevet hende irl både til foredrag og weekend-kursus - og hun er helt suveræn. I kan læse mere om hende på hjemmesiden. Men jeg vil sige det er noget i bare ikke må gå glip af - hun er fantastisk Var lige inde på siden, og det lyder da ganske interessant, men det er nu af en anden grund jeg skriver: synes nemlig ikke det er muligt at finde link til andre aktiviteter/foredrag/kurser udfra forsiden? Hvor pokker gemmer I dem henne? For kan nelig godt huske I tit arrangerer noget... er det bare mig der er blind, eller hvad, siden jeg ikke kan finde noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Var lige inde på siden, og det lyder da ganske interessant, men det er nu af en anden grund jeg skriver: synes nemlig ikke det er muligt at finde link til andre aktiviteter/foredrag/kurser udfra forsiden? Hvor pokker gemmer I dem henne? For kan nelig godt huske I tit arrangerer noget... er det bare mig der er blind, eller hvad, siden jeg ikke kan finde noget? Helt personligt syntes jeg hun er fantastisk På hjemmesiden ude i højre side nederst er der en kalender (har dog set at formanden ikke har fået lagt det på endnu) hvor man kan se, hvad der sker. Jeg vil dog straks når jeg har skrevet dette foreslå formanden en "AKTIVITETS-BOKS" men pt er det også formanden der er web-master - vi har søgt længe efter én - men der er vist ingen der har tid Hvis der er flere spørgsmål - så skriv endelig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Skal i ikke med ???? Lægger lige lidt tekst ind her, så i kan læse lidt om foredragsholderen :blink: Gitte Jørgensen Gitte der i hundekredse er kendt som Gitte ”Hund” Jørgensen er uddannet veterinærsygeplejerske. Hun har siden 1995 arbejdet med lydighed og agility hos DKK og DCH. I 1997 begyndte hun at arbejde med Bordercollier. Året efter begyndte hun at hyrde med sine hunde, både i Danmark og i udlandet. Hun arbejder både med problemhunde og med de hunde og hundeførere der dyrker hundesport på topplan. De mest udbredte ord om hendes foredrag er: Inspirerende, medrivende og humoristiske' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 ok:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 hvor lang tid regner I med, at foredraget varer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jeg regner med at det slutter ved 22-tiden - men jeg ved også at Gitte er rigtig god til at snakke/underholde så cirka deromkring .... (er det svar nok ??) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Jeg regner med at det slutter ved 22-tiden - men jeg ved også at Gitte er rigtig god til at snakke/underholde så cirka deromkring .... (er det svar nok ??) Ja, det er fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2009 Hvordan kan det være det kun er på Sjælland foreningen holder foredrag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Fordi foreningen ikke er så stor endnu, men vi kæmper for på et tidspunkt at ramme hele landet Der er noget i støbeskeen i Hjørring-området - men jeg må vist ikke røbe noget før alt er på plads :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Fordi foreningen ikke er så stor endnu, men vi kæmper for på et tidspunkt at ramme hele landet Der er noget i støbeskeen i Hjørring-området - men jeg må vist ikke røbe noget før alt er på plads :blink: OK, jeg overvejer medlemskab, men må indrømme at jeg i mange sammenhænge skal køre langt. Århus er den næststørste by og alligevel overse div. foreninger byen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Nu har jeg sendt en tilmeldingsemail. Så nu har hun bare at være så god, som du siger, Fox! :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Nu har jeg sendt en tilmeldingsemail. Så nu har hun bare at være så god, som du siger, Fox! :blink: Jeg vil næsten sætte en hund på spil, hvis du ikke griner på et eller andet tidspunkt af foredraget Jeg skal så bare lige finde ud af om det skal være Alto eller Sookie :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 OK, jeg overvejer medlemskab, men må indrømme at jeg i mange sammenhænge skal køre langt. Århus er den næststørste by og alligevel overse div. foreninger byen. Jeg håber ikke "vi" overser nogen :blink: men det kræver, at der er medlemmer der vil støtte op om sagen og være med til at arrangere noget sjovt. Lige p.t. er bestyrelsen spredt over Sjælland og derfor er der nok mest der foregår herovre lige pt. Men da vi også har en del medlemmer i Hjørring - vil der også komme noget deroppe (jeg skal nok skrive hvad det er, når det bliver offentligt) Men jo flere medlemmer - jo mere sjov :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2009 Jeg vil næsten sætte en hund på spil, hvis du ikke griner på et eller andet tidspunkt af foredraget Jeg skal så bare lige finde ud af om det skal være Alto eller Sookie :blink: Så vil jeg da gøre mit allerbedste for ikke at grine! Hurraaaa, Sookie skal bo hos mig! (Det er jo nok bedst med Sookie, Tyson er nok ikke så begejstret for at få en anden hanhund inden for døren). :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 :mrgreen: Forøvrigt tør jeg også love dig, at du får nogle "aha" oplevelser med hensyn til hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2009 :mrgreen: Forøvrigt tør jeg også love dig, at du får nogle "aha" oplevelser med hensyn til hunde :blink: Ja ja, du lover en hel masse, så enten får jeg et super foredrag - eller også får jeg søde Sookie med hjem. :blink: En klar win-win situation for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Skal vi lave en bytte/vædde noget ?? Hvis du på et eller andet tidspunkt skraldgriner så får jeg ræve-ungen ??? (han må nemlig gerne bo hos mig - Alto er kastereret - så Tyson lægger slet ikke mærke til pistolen under maven..... ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Skal vi lave en bytte/vædde noget ?? Hvis du på et eller andet tidspunkt skraldgriner så får jeg ræve-ungen ??? (han må nemlig gerne bo hos mig - Alto er kastereret - så Tyson lægger slet ikke mærke til pistolen under maven..... ) :shock: Nu er legen pludselig ikke så sjov længere, synes jeg... du må ikke tage Tyson fra mig. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Jeg må desværre melde pas - ville ellers rigtig gerne have haft denne oplevelse med, men der er allerede nu indlagt en hel del ture over broen. Og på et eller andet tidspunkt bliver man desværre nødt til at erkende at man er et ganske alm. mennesker der også skal skule lidt til økonomien engang imellem Jeg håber dem af jer der kommer afsted for en super oplevelse :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 øv øv og øv - nu troede jeg lige jeg skulle se Tanten irl (og jeg ville ellers have inviteret dig på aftensmad før foredraget :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 øv øv og øv - nu troede jeg lige jeg skulle se Tanten irl (og jeg ville ellers have inviteret dig på aftensmad før foredraget :blink:) Kan "vi" ikke lave det til en åben invitation? Det kunne jo være der kom en anden god gang hvor det passer lidt bedre ind i alle planerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Kan "vi" ikke lave det til en åben invitation? Det kunne jo være der kom en anden god gang hvor det passer lidt bedre ind i alle planerne Det kunne godt aftales - men hvem er vi ? er det dig og mig eller ................ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret Februar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2009 Det kunne godt aftales - men hvem er vi ? er det dig og mig eller ................ Ja - det er det da - Men eftersom det var dig der inviterede burde jeg jo nok have skrevet du :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2009 Ja - det er det da - Men eftersom det var dig der inviterede burde jeg jo nok have skrevet du :blink: når du skrev "vi" - troede jeg at det var den anden halvdel du ville have med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts