Maria84 Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg er blevet lokket herind af en bruger fra jubii debatten så ville lige prøve at være herinde. Jeg er 24 år og bor sammen med min kæreste og hund. Lige nu bor vi i lejlighed men vi flytter snart i hus. Vores hund er en lille dansk/svensk gårdhund blanding på 9 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Velkommen til alle tiders forum Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Hej og velkommen til Håber du bliver glad for det her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Velkommen Håber du falder godt til Vi vil gerne se billeder af din hund!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Velkommen og vi vil se vi vil se vi vil se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Mange tak for velkomsten Der kommer billeder lige så snart min kæreste har tid til at hjælpe mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Mange tak for velkomsten Der kommer billeder lige så snart min kæreste har tid til at hjælpe mig. Det glæder vi os til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Så er der billeder under albums Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Velkommen til Hvor ser Anton dejlig ud, en rigtig hyggehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Velkommen til Hvor ser Anton dejlig ud, en rigtig hyggehund Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Du får også lige et velkommen fra mig:vinken: Og ja, Anton ser rigtig dejlig ud - lige så dejlig som alle vi andres hunde:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst K_Pallis Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Velkommen til Håber du får det godt her :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Du får også lige et velkommen fra mig:vinken: Og ja, Anton ser rigtig dejlig ud - lige så dejlig som alle vi andres hunde:blink: Mange tak. Ja der er rigtig mange dejlige hunde herinde kan jeg se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Velkommen til Håber du får det godt her :blink: Mange tak. Jeg synes jeg har fået en god modtagelse i hvert fald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Så er der billeder under albums Hvor ser han dog dejlig ud , jeg får helt lyst til at nusse ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Januar 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2009 Hej Hej velkommen til nuser hund du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Hvor ser han dog dejlig ud , jeg får helt lyst til at nusse ham Mange tak. Det må du gerne. Han elsker at blive nusset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Hej Hej velkommen til nuser hund du har Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Så er der flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Hej og Velkommen til :5up: Dejligt at se at der er kommet endnu en D/S gårdhund herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Hej og Velkommen til :5up: Dejligt at se at der er kommet endnu en D/S gårdhund herind Jo tak. Ja det er nogen dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Mange tak. Det må du gerne. Han elsker at blive nusset Pas nu bare på , vi er skam i jylland flere gange om året Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Pas nu bare på , vi er skam i jylland flere gange om året Tror nærmere det er dig, der skal passe på for han kan godt lide at kysse når han bliver nusset :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Jo tak. Ja det er nogen dejlige hunde og Karla og jeg synes det er dejligt med en d/s gårdhunde blanding herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Januar 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2009 Tror nærmere det er dig, der skal passe på for han kan godt lide at kysse når han bliver nusset :blink: Der skal mere til at skræmme mig , det er bare herligt med et vådt hundekys , og mon det det kan blive værre end 4 våde Newferkys Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts