Hop til indhold

GOD sele efterlyses,


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Vi bruger en fin blød sele som den Bella her har på,Billede 220.jpg men den kan Bella glide ud af :confused:selv om den sidder meget fast omkring hende, hun er på det sidste blevet en del stegl. så hvis der er noget hun IKKE VIL,som i bilen, til affald,aviser,en hund hun ikke må komme til og m.m. bakker hun, og rykker sig hurtig ud af selen da hun er meget glat i pelsen kan hun komme løs:megaked: (forstår det ikke) og da hun stadig trækker meget, (har forsøgt med at vende om, eller stoppe op) føler jeg utryk på gåture hvor der er trafik.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger en fin blød sele som den Bella her har på,[ATTACH]5960[/ATTACH] men den kan Bella glide ud af :confused:selv om den sidder meget fast omkring hende, hun er på det sidste blevet en del stegl. så hvis der er noget hun IKKE VIL,som i bilen, til affald,aviser,en hund hun ikke må komme til og m.m. bakker hun, og rykker sig hurtig ud af selen da hun er meget glat i pelsen kan hun komme løs:megaked: (forstår det ikke) og da hun stadig trækker meget, (har forsøgt med at vende om, eller stoppe op) føler jeg utryk på gåture hvor der er trafik.

du træner forkert så efter min mening hvis hun stadigvæk er meget slem til at trække.

 

Du skal have fat i en H formet sele, dem kan hun ikke trække sig ud af. Hvilken model skal jeg ikek kunne sige, den vi har er god til Cujo, men han har også kort pels så har ikek været fokuseret på det problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

du træner forkert så efter min mening hvis hun stadigvæk er meget slem til at trække.

 

Du skal have fat i en H formet sele, dem kan hun ikke trække sig ud af. Hvilken model skal jeg ikek kunne sige, den vi har er god til Cujo, men han har også kort pels . skrevet af guanomo

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

OK det er muligt jeg træner forkert ??????

Bella har også kort pels, og de siger hos de forhandler jeg har spurgt, at hunden kan trække sig ud af alle seler hvis de vil.

DERFOR mit spørsmål.

Link til indlæg
Del på andre sites

OK det er muligt jeg træner forkert ??????

Bella har også kort pels, og de siger hos de forhandler jeg har spurgt, at hunden kan trække sig ud af alle seler hvis de vil.

DERFOR mit spørsmål.

Ja det er muligt :-) men selvfølgelig svært at bedømme når man ikke kan se det, jeg er hellere ingen ekspert, har kun prøvet det med cujo som har været ekstrem slem, men er aftaget meget efter vi droppede at stoppe op og i stedet bruger vend rundt.

 

Jeg tror ikke på de kan trække sig af alle seler, slet ikke en H sele.

det er sådan en her vi har til Cujo og han skaber sig også åndsvagt af og til og har aldrig trukket sig ud af den uanset hvordan han prøver

http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler/buster_hrefleks_sele_75100cm_sort_8131_da.html?manufacturers_id=41

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er muligt :-) men selvfølgelig svært at bedømme når man ikke kan se det, jeg er hellere ingen ekspert, har kun prøvet det med cujo som har været ekstrem slem, men er aftaget meget efter vi droppede at stoppe op og i stedet bruger vend rundt.

 

Jeg tror ikke på de kan trække sig af alle seler, slet ikke en H sele.

det er sådan en her vi har til Cujo og han skaber sig også åndsvagt af og til og har aldrig trukket sig ud af den uanset hvordan han prøver

http://loppetjansen.dk/halsbaand_seler_og_snore/til_hunde/seler/andre_seler/buster_hrefleks_sele_75100cm_sort_8131_da.html?manufacturers_id=41

 

syntes også det lyder mærkreligt men har nu 2 på lager,[ATTACH]5963[/ATTACH] så vil gerne finde den rigtige, så må prøve de H sele TAK

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Alice skal også have ny sele. Hun har også nemt ved at trække sig ud af den hun har nu. Hun gør det også ved at gå baglæns.

 

Tror vi også skal have fat i en H-sele - tak for tippet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er selv en stor tilhænger af sporsele modellen, i stil med den du bruger.

Men jeg må også sige at for mig virker den for stor til hunden, det stykkke der sidder foran på brystet sidder alt for højt.

Det skal sidde længere nede, så vil selen komme til at virke som en sele. Ikke som en rem rundt om maven, de kan bakke ud af.

Hvis du tjekker Limex seler eller Hurretta kan du tydligt se forskellen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...