Hop til indhold

Dagens tip

Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg har opdaget at hamburgryg i skiver (altså det der pålægs-noget) er rigtig godt at lave søgeøvelser med, det er nemlig tilpas vådt til at det kan hænge fast de mest mærkelige steder, på dørkarme, øvrigt træværk, metal osv. osv. Jeg skærer et par skiver ud i små firkanter og "klistrer" dem fast her og der, det giver mulighed for at lade Noomi søge andre steder en vanligt :5up: (de vanlige gemmesteder bliver hurtigt lidt ensidige når man bor i en toværelses lejlighed :cry:)

Nu er der jo temmelig meget salt i sådan noget hamburgryg, men hvis man bruger det med måde, så går det jo nok :mrgreen:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, jeg kan ikke rigtig finde en passende tråd at smide denne her i, men eftersom det også er en slags tip, så kommer den her:

Telefonen ringede hos Olsen.

- Goddag det er Marie Olsen.

- Goddag, jeg ringer fra Blodbanken. Din mand Peter Olsen var hos os i går for få taget blodprøver...

- Ja, og hvad så?

- Vi har desværre haft et lille uheld. Vi havde også en anden Peter Olsen hos os i går som også fik taget blodprøver. Beklageligvis er begges personnummer ulæselig på prøverne. Sikkert et printerproblem...

- Skal han så komme igen for at få taget nye prøver?

- Desværre, med de nye besparelser i sundhedsvæsenet, kan vi kun tage blodprøver en gang i kvartalet, pr person.

- Javel...

- Derfor må jeg desværre meddele nogle dårlige nyheder. Din mand har enten HIV eller Alzheimers.

- Men det er jo skrækkeligt! Hvad skal vi gøre nu?

- Vi anbefaler at du tager din mand med ind til centrum og forlader ham der. Finder han selv hjem, så skal du ikke have sex med ham!!

:mrgreen:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har opdaget at hamburgryg i skiver (altså det der pålægs-noget) er rigtig godt at lave søgeøvelser med, det er nemlig tilpas vådt til at det kan hænge fast de mest mærkelige steder, på dørkarme, øvrigt træværk, metal osv. osv. Jeg skærer et par skiver ud i små firkanter og "klistrer" dem fast her og der, det giver mulighed for at lade Noomi søge andre steder en vanligt :5up: (de vanlige gemmesteder bliver hurtigt lidt ensidige når man bor i en toværelses lejlighed :cry:)

Nu er der jo temmelig meget salt i sådan noget hamburgryg, men hvis man bruger det med måde, så går det jo nok :mrgreen:

Det var da en god idè?, jeg har jo samme problem. Måske kan man få kyllingebryst i skiver til at sidde fast på samme måde. Det er der sikkert mindre salt i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså en meget bedre ide :engel:

I smører bare hjemmelavet leverpostej på gemmestedet og klistrer så et eller andet sundt kød på bagefter, Inge og Annette :mrgreen:

Hvor svært kan det være - elsker i ikke jeres hunde og vil i ikke gøre alt for dem ? :mums::roll:

:blink::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså en meget bedre ide :engel:

I smører bare hjemmelavet leverpostej på gemmestedet og klistrer så et eller andet sundt kød på bagefter, Inge og Annette :mrgreen:

Hvor svært kan det være - elsker i ikke jeres hunde og vil i ikke gøre alt for dem ? :mums::roll:

:blink::vinken:

Jo og nej :mrgreen: Men vi kommer gerne hjem til dig og prøver idéen af :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo og nej :mrgreen: Men vi kommer gerne hjem til dig og prøver idéen af :5up: :mrgreen:

Stakkels hundebasser - de skal ud til et fremmed hjem for at få mad :cry::engel:

Noomi: Når du engang har fået nok, så kommer jeg og henter dig. Du skal IKKE finde det i det og heller ikke sulte :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels hundebasser - de skal ud til et fremmed hjem for at få mad :cry::engel:

Noomi: Når du engang har fået nok, så kommer jeg og henter dig. Du skal IKKE finde det i det og heller ikke sulte :ae:

Så kommer du nok til at vente et stykke tid, Noomi er som bekendt ikke særlig madglad :cry: Men køb en hund, så vil hun MEGET hellere være hos dig end hos mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kommer du nok til at vente et stykke tid, Noomi er som bekendt ikke særlig madglad :cry: Men køb en hund, så vil hun MEGET hellere være hos dig end hos mig :mrgreen:

Altså nu har jeg mange gange set dig skrive, at hun IKKE er madglad. Men hvordan kan du vide det, hvis du sulter hende :engel:?

Jeg stjæler sq da bare Thailo-drengen og så henter jeg Noomsen bagefter :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi skal smovse i oksemørbrad dagen lang og klistre leverpostej på væggene :cool: ....

Noomi synes at du har fat i det helt rigtige, både Thailo og leverposteg :5up: Så hun følger Thailos eksempel og har nu pakket sin giraf, sin sprutte og sin seng, så hun mangler kun at hente sin abe hos mormor og morfar, så er hun klar :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi synes at du har fat i det helt rigtige, både Thailo og leverposteg :5up: Så hun følger Thailos eksempel og har nu pakket sin giraf, sin sprutte og sin seng, så hun mangler kun at hente sin abe hos mormor og morfar, så er hun klar :5up: :mrgreen:

Haha din lille rettenisse - føøøøj :???:

Gucci er ikke sur, Gucci er SKUFFET :evil::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike,... hvad skal vi to så lave når vi bliver hundeløse....?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu bliver jeg nysgerrig - hvad har hun rettet og hvad stod der før? :mrgreen:

Kig i min post og så når hun quoter den. Jeg havde skrevet to ord med små bogstaver :blink:

Nu havde Noomsen, Thailo og jeg lige bestemt, at det var Annettes lejlighed, der var det ideelle sted at rasere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites