Hop til indhold

Markus Mühle


Gæst Advantage
 Share

Recommended Posts

Gæst Advantage

Er der nogen herinde der har erfaring med eller hørt om dette foder. jeg har lige købt 6 sække hjem til vores 3 hunde og jeg syntes at jeg allerede efter 14 dage kan se en forbedring.

Jeg har i tidens løb prøvet meget forskelligt foder, ikke kun til mine egne 3 men også ovre i vores hundepension.

Jeg syntes altid vi har bøvlet lidt med at vores labrador har været lidt tør i huden, især nede omkring haleroden og det har været uanset hvilke fodermærke vi har kørt med (vi har altid kørt med de gode mærker) også selvom han har fået diverse tilskud af fiskeolie. men efter 14 dage på dette foder, syntes jeg han for første gang ser ud til at have en fin hud. Vores 2 flatcoated retriever er også bare blevet så super bløde og flotte i pelsen syntes jeg.

Så jeg høre meget gerne om andres erfaring med dette foder, hvis i altså har nogle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg kender det ikke, men har selv overvejet at prøve det. Jeg kan godt lide, at Buddy ikke kun får et bestemt mærke, og har da også et par fodermærker, som jeg har god erfaring med, men lige pt. køre vi på kingsmoor, og det er jeg ikke helt tilfreds med. Jeg kunne vælge at gå tilbage til et af de mærker jeg kender, men vil også gerne have flere at vælge imellem, og denne var med i mine overvejelser.

 

Jeg kan se, at du indtil videre har god erfaring med den, så det kunne da være jeg skulle få købt mig en sæk. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg har bestilt 1½ kg så pigerne og jeg kan smage på det :-D

 

Jeg synes det er interessant at det er 'koldpresset''.

 

Advantage, hvordan ser det ud, lugter?

Hvor store/små er stykkerne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Det der først fangede min interesse var nemlig også at det var koldpresset. Foderpillerne variere meget i størrelsen, de er lige fra helt små til pænt store (i en sæk). Jeg syntes det dufter helt vildt godt i forhold til meget af det andet foder jeg har prøvet, lidt alla et velduftende hestefoder syntes jeg (jeg har også heste). Foderpillerne er faktisk lidt svære at forklare da jeg aldrig har set et hundefoder der kunne sammenlignes. Men hvis du kender de leverguffer man kan købe (tit som veje selv godbidder) så minder de meget om dem, bare meget tyggere. De er ikke fedtede og jeg har dem i lommen til godbidder uden at hverken lomme eller hænder bliver fedtede af det :blink: Først da jeg åbnede sækken tænkte jeg "what" for som sagt ligner det ikke det foder jeg hidtil har prøvet, men efter at have brugt det i små 14 dage, er jeg meget positiv.

 

Nu har jeg jo også en hundepension og jeg har brugt dem lidt som godbidder derovre for at se om det var noget hundene gad. Jeg har en ret kræsen rotweiler tæve lige pt og hun plejer at "spytte" de fleste godbidder ud igen, men dem her vil hun meget gerne have :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det der først fangede min interesse var nemlig også at det var koldpresset. Foderpillerne variere meget i størrelsen, de er lige fra helt små til pænt store (i en sæk). Jeg syntes det dufter helt vildt godt i forhold til meget af det andet foder jeg har prøvet, lidt alla et velduftende hestefoder syntes jeg (jeg har også heste). Foderpillerne er faktisk lidt svære at forklare da jeg aldrig har set et hundefoder der kunne sammenlignes. Men hvis du kender de leverguffer man kan købe (tit som veje selv godbidder) så minder de meget om dem, bare meget tyggere. De er ikke fedtede og jeg har dem i lommen til godbidder uden at hverken lomme eller hænder bliver fedtede af det :blink: Først da jeg åbnede sækken tænkte jeg "what" for som sagt ligner det ikke det foder jeg hidtil har prøvet, men efter at have brugt det i små 14 dage, er jeg meget positiv.

 

Nu har jeg jo også en hundepension og jeg har brugt dem lidt som godbidder derovre for at se om det var noget hundene gad. Jeg har en ret kræsen rotweiler tæve lige pt og hun plejer at "spytte" de fleste godbidder ud igen, men dem her vil hun meget gerne have :5up:

 

Tak for dit svar :-D

 

Jeg er meget spændt på at se det og smage :-)

 

Mon ikke ejeren af rotte tæven bliver glad for at høre dette :lol:

 

Er det tilberedt inden det koldpresses?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg så det for første gang i weekenden og fik en lille smagsprøve med hjem. Mine er ikke vilde med det, men det er de jo generalt ikke med tørfoder.

 

Det er et meget tungt foder i forhold til andet tørfoder. Det ligner heste bolcher i formen.;-)

 

Men interessant lyder det..

 

Næ, det gider de da ikke, de er lige så forkælede som mine :lol:

 

Men tøsserne vil gerne have tørfoder som søg eller slik/aktivering, bare det ikke tager overhånd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Jeg så det for første gang i weekenden og fik en lille smagsprøve med hjem. Mine er ikke vilde med det, men det er de jo generalt ikke med tørfoder.

 

Det er et meget tungt foder i forhold til andet tørfoder. Det ligner heste bolcher i formen.;-)

 

Men interessant lyder det..

 

Vil give dig ret, det kunne godt minde lidt om hestebolcher, både i udseende og lugt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

Er det tilberedt inden det koldpresses?

 

Dette syntes jeg faktisk ikke fremgår nogen steder. Syntes ikke der er så meget info om foderet på dansk, så har lidt svært ved at genenmskue det. men måske der er andre der er bedre til engelsk og tysk (tror jeg det var) end mig, der har lyst til at søge efter det.

 

Er da spændt på at høre din mening om det, når du får det prøvet og ikke mindst hvad hundene siger til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Dette syntes jeg faktisk ikke fremgår nogen steder. Syntes ikke der er så meget info om foderet på dansk, så har lidt svært ved at genenmskue det. men måske der er andre der er bedre til engelsk og tysk (tror jeg det var) end mig, der har lyst til at søge efter det.

 

Er da spændt på at høre din mening om det, når du får det prøvet og ikke mindst hvad hundene siger til det.

 

Ja, jeg er også spændt på det, hvordan er dine hundes afføring?

 

Man kan bruge google oversæt, så får man også nogle billige grin :lol:

 

Når man søger det på google får man ved de udenlandske sider tilbud om oversættelse, prøv det :-)

 

Da jeg var deprimeret ku det få mig til at grine :-D

 

Jeg vil prøve når jeg får lidt tid :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

He he det vil jeg da prøve :-D

 

Ang. deres afføring så må jeg inderømme at jeg faktisk ikke helt ved hvordan den ser ud. Vi bor på en stor ejendom hvor meget af grunden er hegnet ind (ca. 5.000 m2) og vores er derfor ude meget af dagen og de laver ikke i haven eller gården men løber ud og på markerne og laver når de skal. så derfor ser jeg ikke rigitg deres afføring. men en gang i mellen laver de da også når vi er ude at gå tur, men det har de faktisk ikke gjort de sidste mange dage. så måske der er mindre afføring end de plejer at have. de har været på Rc noget tid, fordi det var det jeg havde i pension og så fik de bare det imens jeg fandt ud af hvad mærke jeg skulle prøve til dem. Den ene af vores flatter har ofte tendens til luft i maven og prutter derfor tit meget, men når jeg tænker over det har han faktisk ikke rigtig pruttet det sidste stykke tid.

Redigeret af anne-marie
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Skal snart have en Cairn Terrier :) og foderet ser meget spændene ud.. Især det med at det er koldpresset! Så ville lige spørge:

Kan man kun få den ene variant? Er der ikke også en til hvalpe? Eller kan man bruge den til både hvalpe, voksne og senior hunde?

 

Fx Orijen, som også er BARF tørfoder, der er et foder til hver livsstadie.. Sådan er det ikk med MM?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Er det tilberedt inden det koldpresses?

Markus-Mühle produceres efter gamle traditioner og bliver koldpresset i selve fremstillingsprocessen. Det betyder at foderet ikke opvarmes ved høj temperatur hvilket bevarer råvarenes struktur og egenskaber."

Citat fra http://www.safedogshop.dk/product.asp?product=693 ved ikke om det var noget du kunne bruge. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
He he det vil jeg da prøve :-D

 

Ang. deres afføring så må jeg inderømme at jeg faktisk ikke helt ved hvordan den ser ud. Vi bor på en stor ejendom hvor meget af grunden er hegnet ind (ca. 5.000 m2) og vores er derfor ude meget af dagen og de laver ikke i haven eller gården men løber ud og på markerne og laver når de skal. så derfor ser jeg ikke rigitg deres afføring. men en gang i mellen laver de da også når vi er ude at gå tur, men det har de faktisk ikke gjort de sidste mange dage. så måske der er mindre afføring end de plejer at have. de har været på Rc noget tid, fordi det var det jeg havde i pension og så fik de bare det imens jeg fandt ud af hvad mærke jeg skulle prøve til dem. Den ene af vores flatter har ofte tendens til luft i maven og prutter derfor tit meget, men når jeg tænker over det har han faktisk ikke rigtig pruttet det sidste stykke tid.

 

Undskyld, nu kom jeg igen til at tage rediger knappen:oops:den ligger før citerknappen, rigtigt øv sted!!

 

Dejlig stor have:-D

 

At han ikke prutter tyder på bedre trivsel, jeg mener ikke at hunde skal prutte og have luft i maven dagligt eller næsten dagligt. Så er der noget galt, her i huset lugter der aldrig af den slags :-D

Mine prutter fx ikke på hjemmelavet mad (som er deres hovedfoder) eller på eaglepack som er mit foretrukne mærke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Skal snart have en Cairn Terrier :) og foderet ser meget spændene ud.. Især det med at det er koldpresset! Så ville lige spørge:

Kan man kun få den ene variant? Er der ikke også en til hvalpe? Eller kan man bruge den til både hvalpe, voksne og senior hunde?

 

Fx Orijen, som også er BARF tørfoder, der er et foder til hver livsstadie.. Sådan er det ikk med MM?

 

Velkommen Til :vinken:

 

Og velkommen som Cairn ejer, vi har et terrier forum og jeg håber du vil poste billeder og andet dernede, bare spørg hvis der er noget du vil vide :-D

 

Jeg har ikke undersøgt det rigtigt endnu, men ja, der er åbenbart ikke flere typer :hmm:

 

Du kan evt ringe til de der sælger foderet i DK :-)

 

Men vær kritisk for de sælger det og vil anprise det :blink:

 

Du kan også se på eaglepack eller et af de andre mærker vi andre har haft gode oplevelser med :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Kan man kun få den ene variant? Er der ikke også en til hvalpe? Eller kan man bruge den til både hvalpe, voksne og senior hunde?

 

Fx Orijen, som også er BARF tørfoder, der er et foder til hver livsstadie.. Sådan er det ikk med MM?

Havde fået tilsendt hele brochuren, men desværre den er blevet slettet. Men prøv at høre http://www.safedog.dk - det er dem som står for forhandling af MM i Danmark. Ved de lige har været på seminar med dem. De er gode og ærlige folk, som helt sikkert vil hjælpe dig med alle de spørgsmål du har.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Markus-Mühle produceres efter gamle traditioner og bliver koldpresset i selve fremstillingsprocessen. Det betyder at foderet ikke opvarmes ved høj temperatur hvilket bevarer råvarenes struktur og egenskaber."

Citat fra http://www.safedogshop.dk/product.asp?product=693 ved ikke om det var noget du kunne bruge. :-)

Tak :-D

Jeg har kigget på safedogsiden :-)

 

Her er det, og det fremgår at det ene foder er til alle livsstadier:

 

Pris 15 kg ekskl. moms: DKK 368,00 (DKK 460,00) BARF eller Markus-Mühle...ulvene i Lobo-Park spiser begge dele. Indehaver Daniel Weigend udtaler; "vi har prøvet alt...kombineret med råfodring (BARF) er Markus-Mühle er det eneste tørfoder ulvene kan fungere på". Vi tilskudsfodrer for at sikre, at ulvene for de livsvigtige vitaminer og mineraler.

 

Beskrivelse:

Vildt godt fra Westerwald i Tyskland...måltidet din hund har ventet på. Én variant dækker hundens naturlige behov 100% og kan nydes af alle,- uanset årgang eller hudfarve!

 

Markus-Mühle produceres efter gamle traditioner og bliver koldpresset i selve fremstillingsprocessen. Det betyder at foderet ikke opvarmes ved høj temperatur hvilket bevarer råvarenes struktur og egenskaber. Den naturlige sammensætning indeholder alle væsentlige dele fra byttedyret, som hunde og ulve i naturen spiser.

 

"Tættere kommer man ikke på smagen og duften af vildt i pilleform...og hundene elsker det !"

 

Ingredienser:

Kalkun, kylling, majs, brune ris, hjortevom, risspirer, hjorteben, majsspirer, rodfrugter, roefibre, og fisk. Vegetabilske olier fra hørfrø, solsikke, raps samt laksolie (Omega-3 & Omega-6). Special tilpasset urteblanding, æggeblomme, alger incl. mikroalger, sporelementer og vitaminer - alt sammen koldpresset.

 

Typisk analyse:

Råprotein 25%, råfedt 10,5%, råaske 7%, råfiber 3,3%, kacium 1,3%, fosfor 1,0%, natrium 0,39%, magnesium 0,18%, kalium 0,69%. Kcal 367/100gr.

 

"ActiCell" frugtpulver fra:

Johannesbrød, ananas, banan, papaya, kirserbær (acerola) æble, pære, blåbær, mango og hindbær.

 

Sporelementer/kg:

Jern 200mg, kobolt 1,0mg, mangan 48mg, selen 0,25mg, kobber 10mg, zink 65mg, jod 1,6mg.

 

Dosering:

ca. 10-12gr/dag for hver kilo kropsvægt. Introduceres gradvist over 3-5dage. Ved stor aktivitet og diegivende tæver kan den daglige mængde øges.

 

Holdbarhed: 6 måneder fra produktionsdato

Vitamin A

10500 i.E.

Vitamin D³

1050 i.E.

Vitamin E

200 mg

Vitamin B1

3,5 mg

Vitamin B2

7,0 mg

Vitamin B6

4,2 mg

Vitamin B12

42 mcg

Biotin

210 mcg

Folic acid

0,35 mg

Niacin

21,0 mg

Vitamin C

140 mg

Panthothenic acid

7,0 mg

Choline acid(Fremstillet uden brug af genetisk modificerede organismer, væksthormoner og antibiotika. Fri for BHA/BHT og ethoxyquin)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Havde fået tilsendt hele brochuren, men desværre den er blevet slettet. Men prøv at høre www.safedog.dk - det er dem som står for forhandling af MM i Danmark. Ved de lige har været på seminar med dem. De er gode og ærlige folk, som helt sikkert vil hjælpe dig med alle de spørgsmål du har.

 

Den ligger ikke i din papirkurv vel? Så kan den gendannes :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg vil gerne dele google oversæt med jer:mrgreen:

 

Så her fra hjemmesiden, flot oversat fra tysk :

 

 

DELVIS NATURLIGE Dogfood

Lieber Hundefreund!

Hunde Kære ven!

Der Hund ist in tausenden von Jahren als sogenannter Beutegreifer entstanden.

Hunden er i tusinder af år som såkaldte byttedyr griber opstået.

Er ernährte sich ua von Beeren, Kräutern, Gräsern, Fischen, Insekten, in der Hauptsache aber von verschiedenen Beutetieren, wobei er hier nicht nur das Fleisch, sondern auch Knochen, Innereien, Körpersäfte, Pansen, Blättermagen, vorverdautes Gras (Pflanzennahrung), Fell usw. mitfraß.

Han fodres indeholde bær, urter, græs, fisk, insekter, men på grundlag af forskellige byttedyr, men han er ikke kun kød, men også ben, indvolde, organ frugtsaft, Rumen, mave blade, græs vorverdautes (plantecellevægge fødevarer), Fell osv. mitfraß.

In der natürlichen Beute fand er alle Stoffe, die er brauchte, um entstehen und gesund leben zu können, was der Mensch in unserer heutigen Zeit leider allzu oft vergisst.

I det naturlige bytte, han havde fundet alle de materialer, han havde brug for at vise sig og blive i stand til at leve sundt, hvad mennesker i vores moderne tid, desværre alt for ofte glemmer.

 

 

Wie entstand dieses Hundefutter?

Hvordan har denne hundemad?

Die Idee dazu hatten ein bekannter Tierarzt, der Leiter einer Hundepension und Hundezüchter.

Ideen var et velkendt dyrlæge, lederen af en kennel og hunde-opdrættere.

Sie wollten ein naturnahes Hundefutter herstellen, in dem zumindest die wichtigsten Bestandteile einer Beute mit enthalten sind.

De ønskede en naturlig hundemad fremstilling, som mindst de vigtigste komponenter i bytte er inkluderet.

Wir fanden die Idee gut und machten mit, denn dieses artgerechte Konzept hat uns überzeugt.

Vi fandt ideen god og der er gjort med, fordi denne velfærd begrebet har overbevist os.

 

 

Einfache Fütterung :

Simpelt fodring:

 

Frisches Wasser muss immer zur beliebigen Aufnahme vorhanden sein,

Frisk vand skal altid være på en vært, der kan

 

dazu ein sauberer Napf mit unvermischtem

til en ren skål med ren

 

Markus-Mühle® NaturNah HundeFutter, und schon sind Sie fertig.

Markus-Mühle ® Natur hundemad, og du er færdig.

 

 

Empfohlene Futtermenge:

Foreslåede fodring sats:

 

ca. 1,2 % vom Körpergewicht (als Faustregel), zB ein 10 kg schwerer Hund bekommt ca. 120 g, Dackelgröße ca. 100 g, Cockergröße ca. 180 g, Schäferhundgröße ca. 420 g.

omkring 1,2% af kropsvægten (som tommelfingerregel), fx en 10 kg hund får omkring 120 g, ca 100 dachshunds størrelse g, COCKER størrelse ca 180 g, ca 420 German Shepherd størrelse g.

 

Die ersten drei Tage zur Eingewöhnung etwas weniger geben.

De tre første dage af acclimatization at give lidt mindre.

 

Für Leistungshunde und Zuchthunde kann die tägliche Fütterungsration bei Bedarf erhöht werden.

I præstationshenseende hunde og avl hunde, den daglige fodring ration til at blive forstærket, hvis nødvendigt.

 

Wir haben keinerlei künstliche Aroma- oder Lockstoffe verwendet.

Vi har ingen kunstige flavoring eller attractants anvendes.

 

Ihr Hund muss sich an das neue ungewohnte Futter erst gewöhnen, bleiben Sie daher konsequent.

Din hund skal vænne sig til den nye uvante fødevarer vænne, bør du være konsekvent.

 

Jeder Hund ist anders!

Hver hund er anderledes!

Am besten, Sie stellen ihm morgens die angegebene Futtermenge hin, ist am nächsten Morgen noch etwas da, ist es richtig.

I bedste fald vil du gøre ham om morgenen den angivne mængde af mad ud næste morgen er stadig noget, der er det rigtige.

Ist sein Napf leer, wird die Portion erhöht.

Hvis hans skålen er tom, den øgede portion.

Es ist falsch, einem Hund anzugewöhnen, dass er seinen Napf auf einmal leer fressen muss.

Det er forkert, en hund anzugewöhnen, at han er på en gang tomme skål skal spise.

Man erzieht sich damit nur einen gierigen, übermäßigen Fresser, aus Angst, weil er weiß, dass es danach nichts mehr gibt.

Det uddanner således kun en grådige, over-eaters, for frygt, fordi han ved, at der ikke er noget mere end dér.

In der Natur frisst der Hund auch mehrmals am Tage und hat kein Übergewicht.

I naturen, hunden også spiser flere gange i løbet af dagen og har ikke overvægtige.

Das ist auch gesünder.

Det er også sundere.

 

Bei großen Hunden, die ihre Ration auf einmal fressen, wird die Nahrung oft nicht genug ausgewertet, weil dann zu wenig Verdauungssäfte gebildet werden.

Til store hunde, deres kost at spise på en gang, maden er ofte ikke tilstrækkeligt evalueret, fordi for lidt fordøjelsessygdomme saft er fremstillet.

 

Eine Futterabwechslung oder eine Zufütterung ist nicht notwendig.

Et feed eller en sort Zufütterung er ikke nødvendigt.

 

Wobei gegen eine kleine Belohnung nichts einzuwenden ist, wie zB zweimal in der Woche ein weichgekochtes Ei, ein Stückchen Fleisch, Leber, Rinderbrustknorpel, Fisch ( alles kochen zur Vorsicht gegen Viren, Keime, Bakterien usw.), ab und zu eine Scheibe Butter oder etwas Schmand, usw.

Og for en lille belønning ikke er noget galt, som to gange om ugen en blødkogt æg, et stykke kød, lever, bryst kvægleukose brusk, fisk (kokken alt for at advare mod virus, bakterier, bakterier osv.), og en skive smør eller Schmand noget osv.

 

Keine Zuckerplätzchen, Bonbons, Schokolade u.ä.

Nr. sukker cookies, slik, chokolade, etc.

Vermeiden sollte man auch eine übermäßige Zufütterung von stärkehaltigen Nahrungsmitteln, wie Brot, Kartoffeln, Nudeln, Haferflocken usw.

Du bør også undgå overdreven Zufütterung af stivelsesholdige fødevarer som brød, kartofler, pasta, havregryn mv

 

Langfristige Studien von Ernährungswissenschaftlern haben ergeben, dass bei einem ausgeglichenem Alleinfutter eine zusätzliche Fütterung und Abwechslung aus ernährungsphysiologischer Sicht nicht erforderlich ist.

Langtidsundersøgelser af ernærings-forskere har vist, at med en afbalanceret eneste foderarealet fodring og et yderligere skift fra et ernæringsmæssigt synspunkt er det ikke nødvendigt.

 

Die beste Ernährung für einen Hund sind nach wie vor kleine Beutetiere.

Den bedste diæt for en hund er stadig små byttedyr dyr.

Das lässt sich aber nicht überall praktizieren.

Dette kan ikke praksis overalt.

Deshalb, lieber einen Hund, der jeden Tag das Gleiche bekommt und gesund ist, als einen Hund, der jeden Tag mit etwas anderem vollgestopft wird und Mangelerscheinungen hat.

Derfor i stedet en hund, der hver dag det samme og få sundt som en hund, hver dag, noget andet er spækket og har mangelsymptomer.

 

DIE BEUTE IN DER TÜTE

De plyndre i posen

 

In Markus-Mühle® Naturnah HundeFutter sind alle wichtigen Teile einer natürlichen Beute enthalten.

I Markus-Mühle ® Natur hundemad er alle vigtige dele af et naturligt bytte inkluderet.

Machen Sie einen Test!

Tag en test!

Füttern Sie zur Probe einen Monat nichts anderes, und Sie werden von der hervorragenden Qualität dieses Futters überzeugt sein.

Feed prøve til en måned intet andet, og du er fra den fremragende kvalitet af denne foderarealet overbevist.

Das gute Aussehen ihres Hundes und seine Vitalität beweisen es Ihnen.

Den gode udseende af deres hund og hans vitalitet bevise det for dig.

Bewirkt wird dies durch die naturnahe Nahrungszusammensetzung des Futters und die darin enthaltenen Ballaststoffe.

Forudsat at dette er den naturlige diætprodukter sammensætning af kosten, og kosten fiber deri.

 

 

Tierernährungswissenschaftliche Analysen bescheinigen uns, dass unser Alleinfutter reich an Mineralien ist und für den Bedarf eines Hundes ein ausgeglichenes Aminosäurenverhältnis hat.

Foder Forskning analyserer attestere for os, at vores eneste foder er rigt på mineraler og til at opfylde behovene hos en hund et afbalanceret aminosyre ratio.

 

Aminosäuren sind wichtige Lebensbausteine, die in den einzelnen Lebensmitteln in unterschiedlichen Mengen enthalten sind.

Aminosyrer er vigtige byggesten i livet, i de forskellige fødevarer i forskellige mængder er inkluderet.

Unterteilt werden sie in essentielle und nicht essentielle Aminosäuren.

De opdeles i væsentlige og ikke essentielle aminosyrer.

Essentielle Aminosäuren müssen mit der Nahrung aufgenommen werden, wobei der Hund eine andere Aminosäurenzusammensetzung als der Mensch benötigt.

Essentielle aminosyrer skal være med fødevarer, mens hunden er en anden aminosyre sammensætning som en mand behov.

Gute Werte für den Hund sind zB in Produkten von Fleisch, Ei, Fisch, usw. enthalten.

Gode værdier for hunden er i produkter såsom kød, æg, fisk osv..

Ein ausgeglichenes Aminosäurenverhältnis ist die optimale Grundlage für eine gesunde Ernährung.

En afbalanceret aminosyre ratio er det optimale grundlag for en sund kost.

 

Markus-Mühle® NaturNahfutter wurde extra in Pressbrockenform hergestellt, weil das die Zahnreinigung begünstigt, den Kaubedarf befriedigt und dadurch auch genügend eingespeichelt wird.

Markus-Mühle ® NaturNahfutter var ekstra klumper form i Tryk produceret, fordi tand rengøring favoriserer de Kaubedarf opfyldt, og dermed er tilstrækkeligt eingespeichelt.

 

 

ES IST GEGEN DIE NATUR, EINEM HUND NUR BREI VORZUSETZEN, FÜR DEN ER NUR SEINE ZUNGE BRAUCHT!

Det er på, må kun én hund mash VORZUSETZEN som han behøver kun HANS Tongue!

 

Dass er auch ein Gebiss hat, vergessen viele.

At han har en bide, mange glemt.

 

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Jeg vil gerne dele google oversæt med jer:mrgreen:

 

Så her fra hjemmesiden, flot oversat fra tysk :

:lol:

 

:lol:

 

De er simpelthen så komiske de oversættelses programmer.

Jeg kommunikere også i øjeblikket med to tyskere som skal bruge min hanhund til avl: de kan ikke et ord engelsk og jeg kan ikke et ord tysk - det er simpelthen til at grine over engang i mellem - faktisk forstår jeg mere af det tyske end det engelske som oversættelses programmet kommer frem med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
:lol:

 

De er simpelthen så komiske de oversættelses programmer.

Jeg kommunikere også i øjeblikket med to tyskere som skal bruge min hanhund til avl: de kan ikke et ord engelsk og jeg kan ikke et ord tysk - det er simpelthen til at grine over engang i mellem - faktisk forstår jeg mere af det tyske end det engelske som oversættelses programmet kommer frem med :lol:

 

Ja, det er helt vildt, er det ikke bedre fra dansk til tysk?

 

Jeg har undersøgt en del på engelsk sprogede sider den sidste tid, og jeg har virkeligt grinet meget:shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg bestilte en sæk i morges, og sørme om ikke der stod en sæk, da jeg kom hjem i dag (længe leve petfoods :5up:)

 

Min umiddelbare vurdering er :5up::5up: Men nu må vi se, hvordan Buddy reagere på det.

 

Smagen er dog godkendt til UG med kryds og bolle, hvis jeg skal bedømme ud fra Buddys reaktion. :lol:

Duften og størrelsen er også godkendt, og så er de ikke "fedtet", som noget foder godt kan have en tendens til. Nu mangler jeg bare at se hvordan Buddy reagere på det rent fysisk. :-D

 

Jeg tog lige et billed af foderet, og som advantage skrev, så ligner det ikke just noget af det andet foder man kan få (jeg har i hvert fald ikke set noget der ligner) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg bestilte en sæk i morges, og sørme om ikke der stod en sæk, da jeg kom hjem i dag (længe leve petfoods :5up:)

 

Min umiddelbare vurdering er :5up::5up: Men nu må vi se, hvordan Buddy reagere på det.

 

Smagen er dog godkendt til UG med kryds og bolle, hvis jeg skal bedømme ud fra Buddys reaktion. :lol:

Duften og størrelsen er også godkendt, og så er de ikke "fedtet", som noget foder godt kan have en tendens til. Nu mangler jeg bare at se hvordan Buddy reagere på det rent fysisk. :-D

 

Jeg tog lige et billed af foderet, og som advantage skrev, så ligner det ikke just noget af det andet foder man kan få (jeg har i hvert fald ikke set noget der ligner) :blink:

 

:shock: hestefoder :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...