Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej altså dog :blink:

Jeg synes nok at jeg havde hørt at du vidste en del.. Og hvis du ikke vidste det, så fandt ud af det ved at hive kontakter ud af ærmet du kan udspørge om det..

 

 

No worries.... jeg lader spørgsmålet indgå i min svarmail når jeg får svar fra arrangøren vedr. dommerens glimmerjakke :mrgreen:

 

Så kan jeg også holde kommunikationen kørende med arrangøren, til hans kones store irritation :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

 

Så kan jeg også holde kommunikationen kørende med arrangøren, til hans kones store irritation :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

SÅDAN!!! Sig lige til hvis der er nogen der skal have et par på skrinet også.. Nu fik jeg jo ikke lov igår.. Ikke engang et lillebitte par :megaked: Jeg måtte ikke engang sige "Nå, har du også købt en hundepelsfrakke" :engel::engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
No worries.... jeg lader spørgsmålet indgå i min svarmail når jeg får svar fra arrangøren vedr. dommerens glimmerjakke :mrgreen:

 

Så kan jeg også holde kommunikationen kørende med arrangøren, til hans kones store irritation :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

You are the "man" :mrgreen: Sådan, tak :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
SÅDAN!!! Sig lige til hvis der er nogen der skal have et par på skrinet også.. Nu fik jeg jo ikke lov igår.. Ikke engang et lillebitte par :megaked: Jeg måtte ikke engang sige "Nå, har du også købt en hundepelsfrakke" :engel::engel:
Du er bare så voldelig :lol: HUSK: slå først, spørg bagefter :mrgreen: ...Hvis du ikke er stukket af til den tid :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

SÅDAN!!! Sig lige til hvis der er nogen der skal have et par på skrinet også.. Nu fik jeg jo ikke lov igår.. Ikke engang et lillebitte par :megaked: Jeg måtte ikke engang sige "Nå, har du også købt en hundepelsfrakke" :engel::engel:

 

 

jeg er bange for at hun ikke lige er sådan en man stikker en på skrinet.... Er lidt bange for at hun slår igen... og niver.... og hiver i håret.....og den slags feje tøseting

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er bange for at hun ikke lige er sådan en man stikker en på skrinet.... Er lidt bange for at hun slår igen... og niver.... og hiver i håret.....og den slags feje tøseting
Det er da lige meget.. Jeg kan også være rigtig bitchy når det stikker mig *smiley der gnider sig i hænderne* :engel: Og hvis du hjælper så holder du og jeg slår :cool:
Link til indlæg
Del på andre sites

EJ!

 

øhm, hvordan sker det? -sidder smagsløgene ikke i munden og operationen er i maven?

Jo :megaked: Det ved lægerne ikke.. De tror det er psykisk.. Ellers ved de ikke hvad det er.. men de sagde også det var forbigående.. Nu har de været væk i snart et halvt år :megaked: Men hvad? så bliver jeg heller ikke lækkersulten.. Chokolade er dødsygt når man ikke kan smage det :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jo :megaked: Det ved lægerne ikke.. De tror det er psykisk.. Ellers ved de ikke hvad det er.. men de sagde også det var forbigående.. Nu har de været væk i snart et halvt år :megaked: Men hvad? så bliver jeg heller ikke lækkersulten.. Chokolade er dødsygt når man ikke kan smage det :engel:

 

 

Ja, altså det har jo sine fordele kan jeg godt se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Mail nu afsendt til en der plejer at vide en masse eller kende nogen der kender nogen...

 

Og får jeg det hele, så har du bare at kontakte ham!

Det skal jeg nok gøre med det samme :mrgreen: Og du får at vide når jeg har kontaktet ham !!

Vi må nok også hellere få et billede med så vi er sikre på at det er den rigtige :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...