Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

Er der nogle af jer der skal med til Show of Winners i år? :-D Jeg skal derop med en veninde, det har vi gjort i mange år efterhånden og det er altid en super hyggelig dag :klap:Jeg synes at det er sjovt at det er udstilling kombineret med show og er faktisk den eneste gang at jeg synes at det er sjovt når en newf har sølvglimmer i pelsen og sådan :lol: :5up:

 

Jette og jeg har haft mange gode timer der, det er sjovt når en gravhund kan dyste mod en grand danois f.eks. og vi æææælsker at sidde en hel dag og kigge på alle de fantastiske hunde og udvælge nogle favoritter :5up: :mrgreen:

 

Det var til Show of Winners vi mødte Peter og Yvonne fra kennel Big Choise for ca. 9 år siden og det har da ikke gjort dagen mindre sjov at kende dem, for de har altid minimum 1 hund med (og som somregel når RET langt i showet) og så sidder vi jo der med sommerfugle i maven og hepper på Peter når han viser den/dem frem :ivrig::klap2:

 

Kommer I? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

det er fra kl. 13.00 til 21.00 :shock: kommer de og servere aftensmad for mig :engel:

 

Hmmmm - I følge programmet er sidste indslag så kl. 22.00 - Hvordan dælen vil de så være færdige kl. 21.00 :confused:

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmmm - I følge programmet er sidste indslag så kl. 22.00 - Hvordan dælen vil de så være færdige kl. 21.00 :confused:

 

 

:mrgreen:

 

de har muligheden for at kreere et meget lille sort hul i fundamentet af tiden, hvor de presser jer alle igennem efter sidste show (ca. kl. 22.30) og så er klokkn 21.00

 

meget brugt i udstillingsbranchen - du burde gå ud noget oftere :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er fra kl. 13.00 til 21.00 :shock: kommer de og servere aftensmad for mig :engel:

 

Ja, hvis du køber en dinnerbillet :mrgreen: Det har Jette og jeg gjort :5up: De første år købte vi bare billetter til rækkepladserne og havde så selv noget mad med (Jette husker stadig med gru da jeg havde taget hjemmelavet hvidløgsdressing med til salaten :mrgreen::lol:) men det blev vi hurtigt trætte af, så vi køber dinnerbilletter nu, så får man plads ved bordene nede ved ringen og så er der buffet på et tidspunkt :mums: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

de har muligheden for at kreere et meget lille sort hul i fundamentet af tiden, hvor de presser jer alle igennem efter sidste show (ca. kl. 22.30) og så er klokkn 21.00

 

meget brugt i udstillingsbranchen - du burde gå ud noget oftere :cool:

 

Jeg er fanget og må ikke gå nogen steder :megaked:

 

Men kan da læse der er nogen der kan nogle triks jeg gerne ville lære :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhmmm, måske.....

 

Skal af sted med unghund, og sidder hver dag og ser på en hund, der den ene dag får mig til at tænke, at finere hund ikke findes - og den næste dag er hun for lavstammet, for lang i lænden og forkerte proportioner mellem hoved og krop. Så kan ikke helt finde ud af, om vi tør afsløre os selv...

 

Men sejt du kommer og hepper chr...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv!!! :shock: Kan man lige få et tip (hvis ikke mk101 selv melder sig på banen) om præcis HVEM det er man skal heppe på??? Sådan med hund, navn og sår'n :engel::mrgreen:

 

Tror jeg har et rigtigt godt bud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shhhh, man må kun sladre hvis man hepper *smiley med løftet pegefinger og øjenbryn*

 

Selvfølgelig vil jeg da heppe på dig hvis jeg er der :ae:

 

tror heller ikke jeg "kender" andre der :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhmmm, måske.....

 

Skal af sted med unghund, og sidder hver dag og ser på en hund, der den ene dag får mig til at tænke, at finere hund ikke findes - og den næste dag er hun for lavstammet, for lang i lænden og forkerte proportioner mellem hoved og krop. Så kan ikke helt finde ud af, om vi tør afsløre os selv...

 

Men sejt du kommer og hepper chr...!

 

 

Jeg kommer kun hvis du kommer i palietter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, naturligvis.

 

Og pallietter - er det ikke kun til om aftenen? Og hvor pokker får man egentlig glimmerspray henne efterhånden? Havde vi stadig været i 90'erne havde H&M jo haft rigeligt på lager, men syntes at have set, at populariteten ikke længere er den samme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, naturligvis.

 

Og pallietter - er det ikke kun til om aftenen? Og hvor pokker får man egentlig glimmerspray henne efterhånden? Havde vi stadig været i 90'erne havde H&M jo haft rigeligt på lager, men syntes at have set, at populariteten ikke længere er den samme?

 

Hobbybutikker.....

 

Dengang jeg var yngre og der gik glitter i den når vi skulle i byen :mrgreen:, pushede jeg den slags i hobbybutikken i Frederiksberg centret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...