Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

Det kræver ejjerråjme sin kvinde at holde masken, hvis dommeren kommenterer på hundens farve - og så blive ved med at insistere på, at det helt naturligt :mrgreen:

 

 

Den der.... den er sgu da glimmer roan :mrgreen: Har du ikke læst i standarden der står "alle farver tilladt"

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og jeg er glad for jeg ikke har en mindre selskabshund og ikke har alderen til at være juniorhandler - Nøjjj man skal kunne vride sin krop i de mest mærkelige stillinger - Og det er så her alle de rigtige bøsser har et kæmpe forspring :mrgreen:

 

Tak for en hyggelig dag til jer alle :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må jeg sige.. vores egen lille detektiv :mrgreen: KAn vi ikke lave en samlet HF rejse til Hawaii og købe stof.. og så videre til Australien? så kan jeg tage et par løver med hjem fra Australien :engel:

 

 

Hehe.... man har vel kontakterne i orden...

 

og nu er bolden også, som lovet, spillet over til Ulf med at finde ud af, hvem ham den lækre var :mrgreen:

 

Jeg synes bestemt vi skal tage sådan en tur, og hvis Eyecatcher så liiige kan få slæberne ind det rigtige sted, så kan vi måske få vi med hund til at sponsorere rejsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

For fanden, der gik glimmer i min hjerne. Har hverken opdaget unge smækre fyre, dårlig mave eller halvdelen af alle folk, jeg pænt burde have hilst på.

 

Til gengæld forelskede jeg mig hovedkuls i den glimtende dommerjakke, og har bestemt mig for, at en eller anden dag, må der være en sådan i min garderobe - i damemodel that is. Og med de hvide dommerstøvler, behøver man ikke engang underdel til!

 

Hyggeligt at hilse på de af jer, jeg nåede at møde, og håber jeg er mere klarhovedet næste gang jeg får muligheden for at hilse på de resterende. Alle løvefolkene fik jeg ikke styr på, hvilket stadig ærgrer mig. Måske det kan nås hvis jeg vælger turen til Hedensted...

Link til indlæg
Del på andre sites

For fanden, der gik glimmer i min hjerne. Har hverken opdaget unge smækre fyre, dårlig mave eller halvdelen af alle folk, jeg pænt burde have hilst på.

 

Til gengæld forelskede jeg mig hovedkuls i den glimtende dommerjakke, og har bestemt mig for, at en eller anden dag, må der være en sådan i min garderobe - i damemodel that is. Og med de hvide dommerstøvler, behøver man ikke engang underdel til!

 

Hyggeligt at hilse på de af jer, jeg nåede at møde, og håber jeg er mere klarhovedet næste gang jeg får muligheden for at hilse på de resterende. Alle løvefolkene fik jeg ikke styr på, hvilket stadig ærgrer mig. Måske det kan nås hvis jeg vælger turen til Hedensted...

 

Det var mig og Bimsen der lånte glimmer af din line :D

Link til indlæg
Del på andre sites

For fanden, der gik glimmer i min hjerne. Har hverken opdaget unge smækre fyre, dårlig mave eller halvdelen af alle folk, jeg pænt burde have hilst på.

 

Til gengæld forelskede jeg mig hovedkuls i den glimtende dommerjakke, og har bestemt mig for, at en eller anden dag, må der være en sådan i min garderobe - i damemodel that is. Og med de hvide dommerstøvler, behøver man ikke engang underdel til!

 

Hyggeligt at hilse på de af jer, jeg nåede at møde, og håber jeg er mere klarhovedet næste gang jeg får muligheden for at hilse på de resterende. Alle løvefolkene fik jeg ikke styr på, hvilket stadig ærgrer mig. Måske det kan nås hvis jeg vælger turen til Hedensted...

 

 

Det bliver stort næste år, jeg kan mærke det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
sammen med sin kæreste :megaked:

 

 

 

 

 

-Men sådan noget kan jo hurtigt ændre sig :mrgreen:

Altså hvor for dårligt, jeg var ellers helt sikker på at han sagde at han var single :mrgreen: Men dejligt med den indstilling du har til det :mrgreen::mrgreen:

Hvis han har kæreste på, holder jeg stadig min del af aftalen og kontakter ham .. Når jeg har fundet en mail eller et nummer eller sådan :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...