Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bimsen er begejstret for alle :mrgreen:

Forresten til ringtræning i dag var der en der sagde"hvor dum er du lige ikke at du beholdt bimsen? Vidste du ikke hun blev god eller regnede du med ejeren ikke ville udstille" "Øh jo jeg regnede da med hun blev god og Camilla ville jo udstille?" Folk fatter ikke jeg ikke beholdte hende.. Det handler da ikke om at vi vinder men at vores hunde bliver vist frem og gør sig godt.. Eller er det bare mig der er tosset? Og hvorfor skulle jeg sælge en hund til en som ville udstille som var dårligere end den jeg selv vurderede bedst? Det giver da ingen mening overhovedet :shock::shock::shock::shock:

 

 

Det var da en sær holdning (altså ikke din)

Link til indlæg
Del på andre sites

OK OK - Jeg finder effekter - anskaffer mig en selskabshund (selv om min egen er 110% overbesvist om at den størrelsesmæssigt er i den kategori ;-)) og så finder jeg alle de gagede gangarter frem og suser rundt i ringer med en sky af glimmer efter mig :-D

 

Mon dommeren kan se hunden og endnu vigtigere MIG for bare glimmer :hmm:

 

Fuck hunden... Det er vigtigere han kan se glimmer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er næsten pinligt berørt over at skulle afsløre at jeg trådte mine juniorhandlingssko i newfoundlandklubben :mrgreen:

 

Det behøver du ikke indrømme - Vi kan se det på den måde du bevæger dig på :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror måske nok vi ses så :mrgreen:
Herligt!! De første år var jeg alene dernede.. kæft med mennesker jeg fik næsten socialfobi.. sidste år var Isabella med :mrgreen: og sikke en glæde.. Hun nåede at blive væk 3 gange.. den ene gang med beethoven som skulle i stor ring.. og jeg ledte og ledte.. Indtil gruppe 9 skulle i ringen så opgav jeg.. Og hvem kom skridende ind i ringen?? ja nemlig Isabella! Nå men alt gik godt og hun vandt gruppen..eller det var vel Beethoven der gjorde det :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt!! De første år var jeg alene dernede.. kæft med mennesker jeg fik næsten socialfobi.. sidste år var Isabella med :mrgreen: og sikke en glæde.. Hun nåede at blive væk 3 gange.. den ene gang med beethoven som skulle i stor ring.. og jeg ledte og ledte.. Indtil gruppe 9 skulle i ringen så opgav jeg.. Og hvem kom skridende ind i ringen?? ja nemlig Isabella! Nå men alt gik godt og hun vandt gruppen..eller det var vel Beethoven der gjorde det :mrgreen:

 

 

Så har I fået de gode ringe. Vi bliver smidt ned i parkeringskælderen hvor der er 100.000 minusgrader.

 

Jeg har kun været dernede i 2007, sidste år sendte jeg Godten med nogle andre. Det gør jeg aaaaaldrig igen har ejg lovet hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har I fået de gode ringe. Vi bliver smidt ned i parkeringskælderen hvor der er 100.000 minusgrader.

 

Jeg har kun været dernede i 2007, sidste år sendte jeg Godten med nogle andre. Det gør jeg aaaaaldrig igen har ejg lovet hende.

Der er vi nede til den nationale.. Og det er bare sååååå koldt.. Det burde forbydes at sende danskere derned
Link til indlæg
Del på andre sites

jaaaa.. og vi skal være med.. Mk og Chr også.. og Tanten.. Hun kunne sq også trænge til lidt glimmer og en selskabshund :mrgreen: Black og Nollike må også hellere være med:engel:

 

Nu har jeg været væk for tråden for længe igen!!! Men ja, jeg er på et glimmerudvalg, og takker mange gange for, at jeg bliver husket selvom jeg ikke galer op. Se bare hvad glimmer kan gøre for andres hukommelse.

 

Så vil jeg også være med til at bestemme, at alt skal overhandles. Netop med et kækt lille svaj i ryggen, og armen godt bagover skulderen. Chr... eksisterer der billeder fra din newf juniorhandling karriere.

 

Og ingen der vil deltage i glimmershow med mig i Berlin her i slutningen af marts?!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg været væk for tråden for længe igen!!! Men ja, jeg er på et glimmerudvalg, og takker mange gange for, at jeg bliver husket selvom jeg ikke galer op. Se bare hvad glimmer kan gøre for andres hukommelse.

 

Så vil jeg også være med til at bestemme, at alt skal overhandles. Netop med et kækt lille svaj i ryggen, og armen godt bagover skulderen. Chr... eksisterer der billeder fra din newf juniorhandling karriere.

 

Og ingen der vil deltage i glimmershow med mig i Berlin her i slutningen af marts?!?

 

 

Ja, det gør der ;-)

 

Men det er "uheldigvis" fra før digicam'et og wiegaardens hjemmeside blev opfundet. Så jeg kan ikek berige tråden med min performance.... (godt det samme)

 

 

Jeg har da meldt hund til i marts, hvad piber du for.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det gør der ;-)

 

Men det er "uheldigvis" fra før digicam'et og wiegaardens hjemmeside blev opfundet. Så jeg kan ikek berige tråden med min performance.... (godt det samme)

 

 

Jeg har da meldt hund til i marts, hvad piber du for.....

 

 

Det er der råd for, du finder papirbillede frem, mens jeg rigger scanner an. Så er det på i løbet af et par uger...

 

Ja, du har meldt til, men endnu ikke meldt ud, om du selv er villig til at gå glimmerbøsse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...