Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja for pokker da.. Det ender med at vi bliver udnævnt som Winners of Winners :mrgreen: Vi bliver kendte og alt muligt.. Jeg må hellere øve mig på at skrive min autograf :engel:

 

Jeg er bondeknold - jeg stikker dem squ bare et beskidt håndaftryk :5up:

 

P.S. Jeg tror heller ikke selv jeg kan stave mit eget navn ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal nok lære dig at stave.. og ellers siger vi bare du hedder Bo eller Ea eller Ib.. det er nemt at stave til :mrgreen: Eller sæt et kryds :ae:

 

Tror bare jeg skal hedde I så - det må da kunne klares med en rimelig lige streg, der er starter oppe et sted og så kan bonderøvsarmen ellers bare synke ned i takt med jeg ikke aner hvad jeg laver :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg ved ingenting. Og hvis hund og jeg overlever i konkurrencen til efter pausen, overvejer jeg seriøst at gå i ringen i bare tæer, for har ikke nogle juniorhandlersko, der ser pæne ud til glimmer og glitter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg ved ingenting. Og hvis hund og jeg overlever i konkurrencen til efter pausen, overvejer jeg seriøst at gå i ringen i bare tæer, for har ikke nogle juniorhandlersko, der ser pæne ud til glimmer og glitter...

 

Neglelak med sten, mønstre og glimmer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er satme også svært at skrive en sms og spørge hende om bordnummeret :stupid: :roll: :blink: :lol:

 

Undskyld mig for ikke at ville forstyrre hende på hendes arbejde med et spørgsmål hun formentlig først ville kende svaret på når hun kom hjem :roll: :blink:

 

Men det bliver bare rigtig hyggeligt :mrgreen:

 

Gu' gør det!!! :5up::banan:

Og jeg kommer måske til at snakke en lille smule, om den endelige udvælgelse af Ninja - som jo er på søndag :mrgreen:

What??? :shock: Dig der ellers altid er tavsheden selv???? :mrgreen:

Hvor mange er du nede på som potentielle Ninja'er efterhånden??? :ivrig: Skal jeg snart nuldre??? :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld mig for ikke at ville forstyrre hende på hendes arbejde med et spørgsmål hun formentlig først ville kende svaret på når hun kom hjem :roll: :blink:

 

Det havde jeg gjort :blink: :engel: :blink:

 

 

 

Gu' gør det!!! :5up::banan:

What??? :shock: Dig der ellers altid er tavsheden selv???? :mrgreen:

Hvor mange er du nede på som potentielle Ninja'er efterhånden??? :ivrig: Skal jeg snart nuldre??? :banan:

Altså jeg har én favorit... hende som jeg har lavet en billedtråd med - har du slet ikke set det :evil::roll::rolleyes::mrgreen:

Og min mavefornemmelse siger mig at det bliver hende... Og hvis det går helt galt, så har jeg en anden i kikkerten, men hun er pt. ikke på niveau med min favorit :blink:

 

:blink: :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...