Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

uuuuuuh, du siger noget. Vi har jo 16 farvevarianter i min race... skulle man ikke prøve at lave den 17.

 

Manner manner manner manner.... Må straks til at brushe op på genetikken.

Hvad har du så tænkt dig at kalde den variant? MIn erfaring (ja den rækker kun fra igår altså) er at I spanielsfolk er virkelig kreative når I giver farverne navn.. Tænker stadig "hvordan kan en sort/hvid udtværet hund blive blue roan?" :engel:.. Jeg må til at give mine nye farver :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Haha, ja det tror jeg også :lol:

Han så riiiiigtig lækker ud :mrgreen: Han var mørk håret, med skæg på hagen.. Han var ikke mere en i 20'erne .. mens Dog Dancing stod på sad han i indgangen. Han har en muskelhund på 5 måneder - fortalte han mig :-D Håber den beskrivelse hjælper en smule :mrgreen:

 

 

Nu var jeg jo travlt optaget af Dog Dancing (og maden), så det så jeg ikke :megaked:

 

-var der iøvrigt andre end mig der havde dårlig mave imorges? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Nu var jeg jo travlt optaget af Dog Dancing (og maden), så det så jeg ikke :megaked:

 

-var der iøvrigt andre end mig der havde dårlig mave imorges? :oops:

Altså altså, her forventer jeg at du ved sådan noget ;-)

Men han sad også i indgangen inden Dog Dancing ... og maden :lol::lol:

 

Nej, ingen dårlig mave til mig i hvert fald :-) Men stakkels dig, at du fik dårlig mave!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad har du så tænkt dig at kalde den variant? MIn erfaring (ja den rækker kun fra igår altså) er at I spanielsfolk er virkelig kreative når I giver farverne navn.. Tænker stadig "hvordan kan en sort/hvid udtværet hund blive blue roan?" :engel:.. Jeg må til at give mine nye farver :mrgreen:

 

 

uuuh, det bliver mere kompliceret.... -ovre i det der Engeland hvor der ikke er noget der hedder farvekoder men hvor ethvert fjols kan få stamtavle på sine hvalpe uden at ane en hat op racen, der har man virkelig spændende betegnelser indimellem.... eksempelvis strawberry roan eller champagne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

uuuh, det bliver mere kompliceret.... -ovre i det der Engeland hvor der ikke er noget der hedder farvekoder men hvor ethvert fjols kan få stamtavle på sine hvalpe uden at ane en hat op racen, der har man virkelig spændende betegnelser indimellem.... eksempelvis strawberry roan eller champagne :mrgreen:
Strawberry roan :hmm: Det lyder sq godt :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Altså altså, her forventer jeg at du ved sådan noget ;-)

Men han sad også i indgangen inden Dog Dancing ... og maden :lol::lol:

 

Nej, ingen dårlig mave til mig i hvert fald :-) Men stakkels dig, at du fik dårlig mave!!

Jeg plejer faktisk også at vide det meste :mrgreen:

 

Men lige de der to friskfyre i indgangen, dem kendte jeg ikke lige

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Jeg plejer faktisk også at vide det meste :mrgreen:

 

Men lige de der to friskfyre i indgangen, dem kendte jeg ikke lige

Nej altså dog :blink:

Jeg synes nok at jeg havde hørt at du vidste en del.. Og hvis du ikke vidste det, så fandt ud af det ved at hive kontakter ud af ærmet du kan udspørge om det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Føj hvor skulle du skamme dig :evil: ... :megaked::megaked::megaked: nej det kan jeg sikkert ikke :megaked::megaked::megaked: Liver er hårdt og uretfærdigt.. nå nej nu får jeg snart job og hvide knælange støvler :mrgreen:
Jeg plejer ikke altid at kunne stoppe dig :blink: Men bare rolig, jeg kan spise det for dig :mrgreen::mrgreen:

Jeg står klar med kameraet når du har fået dine støvler :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Kan alle ikke det :hmm:
Nej ikke hende.. Hun har jo fået sig en mave operation, så hvis hun spiser for meget sukker bliver hun syg og dårlig.. Men som den gode datter jeg er, spiser jeg det for hende :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...