Hop til indhold

Show of Winners


Recommended Posts

Det er der råd for, du finder papirbillede frem, mens jeg rigger scanner an. Så er det på i løbet af et par uger...

 

Ja, du har meldt til, men endnu ikke meldt ud, om du selv er villig til at gå glimmerbøsse!

 

 

Har stadig ikke fået checket sejlermandens kalender....

 

Jeg tror "desværre" de ligger i en flyttekasse i stalden og er derfor sikkert gået til i en musefest.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 412
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jeg været væk for tråden for længe igen!!! Men ja, jeg er på et glimmerudvalg, og takker mange gange for, at jeg bliver husket selvom jeg ikke galer op. Se bare hvad glimmer kan gøre for andres hukommelse.

 

Så vil jeg også være med til at bestemme, at alt skal overhandles. Netop med et kækt lille svaj i ryggen, og armen godt bagover skulderen. Chr... eksisterer der billeder fra din newf juniorhandling karriere.

 

Og ingen der vil deltage i glimmershow med mig i Berlin her i slutningen af marts?!?

Hvad er nu det? :evil: Hvorfor har du ikke sagt der var udstilling der? :megaked: Nu er det for sent at melde sig til :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er nu det? :evil: Hvorfor har du ikke sagt der var udstilling der? :megaked: Nu er det for sent at melde sig til :shock:

 

Undskyyyyld! Glemmer altid VDH insisterer på at få tilmeldinger fem måneder i forvejen... Troede egentlig der stadig var tid. Vi finder en anden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
skulle hilse fra Ulf og sige at han ikke er på Facebook...

 

og iøvrigt give dig det alfaderlige råd, at når mænd siger de ikke er gift/optagede/whatever, så passer det ikke altid.........

 

Men ham Christian skulle efter sigende være sådan en der skifter hele tiden, så teoretisk kan der godt være en chance for at han var single i lørdags.

Mk101 -- Jeg kender det der med at komme så sjældent på :-)

 

Jamen, så er der jo rent faktisk en chance for at jeg kan høre noget stadig og at jeg ikke bare render rundt og bilder mig selv ting ind :lol::lol:

Men jeg takker da pænt Ulf for det faderlige råd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Herligt!! De første år var jeg alene dernede.. kæft med mennesker jeg fik næsten socialfobi.. sidste år var Isabella med :mrgreen: og sikke en glæde.. Hun nåede at blive væk 3 gange.. den ene gang med beethoven som skulle i stor ring.. og jeg ledte og ledte.. Indtil gruppe 9 skulle i ringen så opgav jeg.. Og hvem kom skridende ind i ringen?? ja nemlig Isabella! Nå men alt gik godt og hun vandt gruppen..eller det var vel Beethoven der gjorde det :mrgreen:

Altså jeg vil godt lige sige at jeg måtte satse en del inden jeg gik i ringen, for var det ikke noget med at jeg havde min bror med ADHD med mig ? Ham måtte jeg give nøje instrukser om at han IKKE måtte flytte sig ud af stedet, lige meget hvad .. Jeg skulle nok komme og hente ham efter stor ring..

 

Og vores flotte placering måtte skyldes spotlight og storskærm :mrgreen: Det var liiige det Bobo og jeg havde brug for, for at vise os helt perfekt frem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er med på et glimmerudvalg... Det her bliver stort - det bliver i hvert fald glimtende :blink: :mrgreen:

og mk... - så kan du sy dækner i glimmerstof :blink: En række palietter er slet slet ikke nok ;-)

 

Og istedet for at putte glimmer i håret, så skal man have sådan en fin glimmer paryk her ;-)

 

http://www.funny-toys.dk/shop_visvare.asp?Varenummer=5335&gruppe=420

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er med på et glimmerudvalg... Det her bliver stort - det bliver i hvert fald glimtende :blink: :mrgreen:

og mk... - så kan du sy dækner i glimmerstof :blink: En række palietter er slet slet ikke nok ;-)

 

Og istedet for at putte glimmer i håret, så skal man have sådan en fin glimmer paryk her ;-)

 

http://www.funny-toys.dk/shop_visvare.asp?Varenummer=5335&gruppe=420

Nøj.. sådan en skal jeg have.. Freudika??? Hedensted? Glimmerparyk?:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj.. sådan en skal jeg have.. Freudika??? Hedensted? Glimmerparyk?:mrgreen:

 

Året 2009 bliver nok lidt dyrt for dig udstillingsmæssigt med alle de investeringer du skal igang med :blink:

 

Men mon ikke hvis du passer på udstyret at det kan bruges mere end en gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænk hvis man (eller hunden) skider i ringen... Det vil vække opmærksomhed.. Tænk bare på en udenlandsk dommer fra østlandene :mrgreen: han vil nyde synet og med glæde fortælle hjemme om de danske glimmerlorte :engel:

 

 

Hahaha ja, de vil gå helt amok, og blaffe hele vejen hjem i bar begejstring :mrgreen:

 

Jeg satser nu på min hund skider i ringen før jeg selv gør det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...