Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Vi har også besluttet os for at komme, nu skal vi bare ha' fikset noget transport... men Herr flick insistere på at komme :blink:

- tror det er tanken om at kunne stikke af på et så stort område og alle de nye venner han kommer til at få :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jacki er med ét røget fra et rungende JA til et lille bitte måske :( Tøsen er vredet om på benet og skal have fuldkommen ro de næste 3-6 uger :shock::???: og selv om der er en teoretisk chance for, at hun bliver klar, vil jeg ikke lade hende løbe løs med så mange hunde og risikere et tilbagefald :(

 

Tøsens moar dukker nu sikkert stadig op for at hilse og nusse :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer også - hvis da ikke sådan noget som Livas første løbetid kommer i vejen :mrgreen:

 

Og vi er med på afkrudtning - efter et par timer i bilen, får Liva da vist brug for det.

 

:roll: Typisk :roll:

 

Min lille baby-hund er ved at blive voksen og alle tegn i sol og måne tyder på, at løbetiden er lige om hjørnet, så vi bliver nødt til at melde afbud

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

HUSK NU vand til hundene:blink: Jeg regner med at køre ud på mandag og købe en af de der 5L eller 10L campingsvanddunke så vi har vand til Lexus, det bliver jo en lang dag:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Jason kommer kun til at være i snor :(

 

Jeg kan simpelthen ikke undskylde hans opførsel mod tæver mere - han vil gå i rumpen på hver en tæve (det er alt fra 8 ugers hvalpe, steriliserede tæver og nogengange kastrater også) hele turen og forsøge at få hende til at forstå hvor søøøøøød og dejlig han er :evil:

 

Og så siger han ALT for kraftigt fra mod hanhunde der humper: en tæve kan humpe lige så tosset hun vil, men hvis en hanhund gør mine (lægger en pote på ryggen af ham, eller stiller sig med tiv krop ind over ryggen på ham) til at ville humpe så er der bare NO MERCY: han vender 180 grader, kommer med en voldsom snerren, blottede tænder og jagter den hastigt bakkende hund 10-15 m mens han stadig snerrer og hakker ud efter hunden lige ved siden af dens hoved - derefter vender han ryggen til den anden hund og har fuldstændig glemt sagen og de kan derefter hygge sig og lege (de andre hunde forstår godt hvor de har gået galt og prøver ikke igen) uden at man overhovedet mærker noget til oplevelsen, men jeg synes alligevel det er FOR voldsomt

 

nå, men ville bare sige at min hund nok IKKE kommer af snoren :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har overvejet det, men gik fra det igen.

 

Det at skulle kører 200 km til Viborg - kæmpe i et par timer med en (på det tidspunkt) lettere højløbsk tæve (som oven i købet lider af teenage-syndromet) for så at køre 200 km hjem igen.

 

Jeg tror, at vi hellere må tage en hyggesøndag herhjemme og bare tage med næste gang.

 

Det kan godt være, at jeg hopper lidt over, hvor gærdet er lavest, men det skulle jo gerne være meningen, at det skulle være en sjov dag for os begge to.

 

Hvis det var lidt tættere på, ville jeg nok køre afsted, se hvordan det gik og hvis det ikke gik, så bare køre igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i klar 12/04 fra kl 13:00 til 18:00! Jeg skal booke klostermarken i viborg hos Skov og Naturstyrelsen, så derfor er jeg i god tid!:-D

 

Jo flere jo bedre:blink:

 

Vigtigst af alt HUSK DRIKKE VAND TIL HUNDEN(E)!!!!

Der er godt nok et par søer, men lige hvor rent det vand er det vil jeg ikke kunne udtale mig om.

 

 

 

Os med krudt hunde, mødtes vi lidt før, eller delte vi os bare?

 

Os med krudt hunde, hvor mødes vi? Bare ved parkeringspladsen? (hvis der er sådan en altså)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Os med krudt hunde, mødtes vi lidt før, eller delte vi os bare?

 

Os med krudt hunde, hvor mødes vi? Bare ved parkeringspladsen? (hvis der er sådan en altså)

Dem som vil mødes lidt før kan jo bare aftale det:blink:

 

Der er hele to p-pladser:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Kan man campere i nærheden, for hvis Bella skal have brændt krudtet af inden, så blive vi sku nød til at starte meget tidlig. :mrgreen:

Tja Viborg camping ligger lige på den anden side af vejen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...