Gæst Dogue1 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er i klar 12/04 fra kl 13:00 til 18:00! Jeg skal booke klostermarken i viborg hos Skov og Naturstyrelsen, så derfor er jeg i god tid! Jo flere jo bedre:blink: Vigtigst af alt HUSK DRIKKE VAND TIL HUNDEN(E)!!!! Der er godt nok et par søer, men lige hvor rent det vand er det vil jeg ikke kunne udtale mig om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 JA - vi er helt klar :klovn: Easy og jeg skal nok troppe op - Iøvrigt - nu er du vel godt klar over, at det er Påskesøndag - du har booket!!! Blot hvis nu der er nogle der skal på Påskeferie eller lign. :5up: Kan man finde den der "Klostermarken" på krak? Eller kan du smide et link....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Er i klar 12/04 fra kl 13:00 til 18:00! Jeg skal booke klostermarken i viborg hos Skov og Naturstyrelsen, så derfor er jeg i god tid! Jo flere jo bedre:blink: Vigtigst af alt HUSK DRIKKE VAND TIL HUNDEN(E)!!!! Der er godt nok et par søer, men lige hvor rent det vand er det vil jeg ikke kunne udtale mig om. Humm jeg troede det vigtigste var HUNDENE... Det er påskedag så der skulle være en chance tjækker lige med manden så vender jeg tilbage:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Jep, vi er klar og dagen er reserveret til hundetræf :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 JA - vi er helt klar :klovn: Easy og jeg skal nok troppe op :klap: - Iøvrigt - nu er du vel godt klar over, at det er Påskesøndag - du har booket!!! Blot hvis nu der er nogle der skal på Påskeferie eller lign. :5up: Tooo bad, sooo sad, så må de tørre øjnene og tage på ferie, vi andre kan jo hygge os selv om nogle stikker af og ikke gidder hygge med os andre:blink: Kan man finde den der "Klostermarken" på krak? Eller kan du smide et link....... Div. gps'r skulle nok kunne finde klostermarken. Klostermarken er også på krak:blink: Klostermarken, 8800 viborg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 :klap: [/size][/size] Tooo bad, sooo sad, så må de tørre øjnene og tage på ferie, vi andre kan jo hygge os selv om nogle stikker af og ikke gidder hygge med os andre:blink: Div. gps'r skulle nok kunne finde klostermarken. Klostermarken er også på krak:blink: Klostermarken, 8800 viborg Jamen så er det jo på plads :blink: Det er hermed noteret ind i kalenderen - Og vi glæder os rigtig meget allerede Det bliver rigtig sjovt at møde en masse andre hundehoveder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Vi kommer også ;o) Glæææææder os! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Damn, plejer at have live rollespil i påsken. Men har ikke hørt fra min gruppe endnu om de tager afsted. Så jeg melder tilbage senere :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Vi kan ikke komme den 12.. Vi har hvalpetræf den 11, og der er nogle af hvalpekøberne der overnatter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Vi kan ikke komme den 12.. Vi har hvalpetræf den 11, og der er nogle af hvalpekøberne der overnatter Åh tak, jeg var ved at blive sindsyg over, hvad det var, jeg syntes der kom i påsken. Jeg har også været tilbageholdende med det rollespil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Hov, skulle det ikke være en søndag ? Eller misforstod jeg noget i den anden tråd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Hov, skulle det ikke være en søndag ? Eller misforstod jeg noget i den anden tråd? Måske du misforstod datoen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Det er påskesøndag - og vi kan heller ikke - svigerfar har inviteret til stor 70års føsdag den dag ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Hov, skulle det ikke være en søndag ? Eller misforstod jeg noget i den anden tråd? Den 12 april ER en søndag:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Den 12 april ER en søndag:ae: Det er påskesøndag faktisk ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Måske du misforstod datoen :blink: Næ, jeg kiggede bare i den forkerte kalende (2008 ) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Det er påskesøndag faktisk ... Jep det er det:-D Jeg er ked af at der er nogle stykker som ikke kan komme med. Men vi laver da bare et til senere, no problemo:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Næ, jeg kiggede bare i den forkerte kalende (2008 ) :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Juhuu, vi kommer:mrgreen: (eller i hvertfald to af os) Glæder mig allerede:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Er det uden snor eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Jacki insisterer på at komme med så jeg må nok hellere tage med osse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Jason og jeg vil også gerne med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Jacki insisterer på at komme med så jeg må nok hellere tage med osse :blink: sådan skal det være jacki, dygtig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Jason og jeg vil også gerne med så bliver mysla glad:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 så bliver mysla glad:blink: hehe jason er klar Men midlertidig distraheret her til aften - vi mødte nemlig to løse tæve (ejer snakkede i tlf og havde ikke tid til at fange dem), hvoraf den ene var i løbetid og på det punkt hvor hun bare vendte rumpen mod ham og bakkede:shock: Jason var HELT med på legen så jeg skyndte mig at rykke ham til mig (med højløbsk tæve der fulgte efter) og han var meget distraheret på resten af turen så jeg tror ikke liiiiige han kan huske mysla på stående fod, men han husker hende nok når han ser hende (det er i hvert fald tydeligt når han ser hunde han har leget medd før og som han har leget godt med - også selvom det er længe siden, han bliver nemlig sååååå glad :cool:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts