Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Er i klar 12/04 fra kl 13:00 til 18:00! Jeg skal booke klostermarken i viborg hos Skov og Naturstyrelsen, så derfor er jeg i god tid!:-D

 

Jo flere jo bedre:blink:

 

Vigtigst af alt HUSK DRIKKE VAND TIL HUNDEN(E)!!!!

Der er godt nok et par søer, men lige hvor rent det vand er det vil jeg ikke kunne udtale mig om.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

JA - vi er helt klar :klovn:

 

Easy og jeg skal nok troppe op :mrgreen:

 

- Iøvrigt - nu er du vel godt klar over, at det er Påskesøndag - du har booket!!!

Blot hvis nu der er nogle der skal på Påskeferie eller lign. :engel::5up:

Kan man finde den der "Klostermarken" på krak? Eller kan du smide et link.......

Link til indlæg
Del på andre sites

Er i klar 12/04 fra kl 13:00 til 18:00! Jeg skal booke klostermarken i viborg hos Skov og Naturstyrelsen, så derfor er jeg i god tid!:-D

 

Jo flere jo bedre:blink:

 

Vigtigst af alt HUSK DRIKKE VAND TIL HUNDEN(E)!!!!

Der er godt nok et par søer, men lige hvor rent det vand er det vil jeg ikke kunne udtale mig om.

 

 

Humm jeg troede det vigtigste var HUNDENE...:mrgreen:

 

Det er påskedag så der skulle være en chance tjækker lige med manden så vender jeg tilbage:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA - vi er helt klar :klovn:

 

Easy og jeg skal nok troppe op :mrgreen:

:klap:

- Iøvrigt - nu er du vel godt klar over, at det er Påskesøndag - du har booket!!!

Blot hvis nu der er nogle der skal på Påskeferie eller lign. :engel::5up:

 

Tooo bad, sooo sad, så må de tørre øjnene og tage på ferie, vi andre kan jo hygge os selv om nogle stikker af og ikke gidder hygge med os andre:blink:

Kan man finde den der "Klostermarken" på krak? Eller kan du smide et link.......

Div. gps'r skulle nok kunne finde klostermarken. Klostermarken er også på krak:blink:

Klostermarken, 8800 viborg

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:

[/size][/size]

Tooo bad, sooo sad, så må de tørre øjnene og tage på ferie, vi andre kan jo hygge os selv om nogle stikker af og ikke gidder hygge med os andre:blink:

 

Div. gps'r skulle nok kunne finde klostermarken. Klostermarken er også på krak:blink:

Klostermarken, 8800 viborg

 

 

Jamen så er det jo på plads :blink:

 

Det er hermed noteret ind i kalenderen - Og vi glæder os rigtig meget allerede :mrgreen:

 

Det bliver rigtig sjovt at møde en masse andre hundehoveder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
så bliver mysla glad:blink:

hehe jason er klar :mrgreen:

 

Men midlertidig distraheret her til aften - vi mødte nemlig to løse tæve (ejer snakkede i tlf og havde ikke tid til at fange dem), hvoraf den ene var i løbetid og på det punkt hvor hun bare vendte rumpen mod ham og bakkede:shock: Jason var HELT med på legen så jeg skyndte mig at rykke ham til mig (med højløbsk tæve der fulgte efter) og han var meget distraheret på resten af turen :rolleyes: så jeg tror ikke liiiiige han kan huske mysla på stående fod, men han husker hende nok når han ser hende (det er i hvert fald tydeligt når han ser hunde han har leget medd før og som han har leget godt med - også selvom det er længe siden, han bliver nemlig sååååå glad :cool::cool::cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...